Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Mesajlar - yusufoz

Sayfa: 1 2
1
Güncelleme geldi Diablo 4 için ama bana yine boş geldi..

2
Duyurular / Ynt: PTR 2.6.9 - 21 Mayısta Başlıyor
« : 20.05.2020 | 15:52 »
Keşke item vs build yerine içerik gelse oyunu.. Hep aynı şeyleri yapmaktan gına geliyor..

3
Diablo 4' rune'leri ikiye ayırmaları 10 ayrı, 20 ayrı runlerin kombinasyonu olması bir şey değiştirmez.. Burada sorun itemlerin hala ''skill odaklı'' olması. şu skile bu bu skile bu dmg ekler gibi olmasından kaynaklanıyor oluşu..  Çünkü her skiliçin bunu yapmıyorlar ve yapmayacaklar.. 

Diablo 3'ün skill sistemi aslında şuanki bütün muadillerin daha çeşitlilik sağlıyor hatta pao bile Diablo 3'un yanında kısır  kalır..   Diablo 3'te karakter başı 23 skill var ama her birinin  5 ayrı kombinasyon rune'si var.. Hani sen diyorsun ya  10 rune tetikliyici olucak, 20tane bilmemne olucak diye.  Şimdi hesap et sen Diablo 3'deki skill ve rune sistemin 115 skil yapıyor biliyormusun? karakter başına.  115 skill'i  bu 115 skili ve pasifleri işin icine'de alırsan itemleri yoksa sayarsan yüzlerce hatta belki binler build demek bir hesap et istersen.?  burada mesele item sisteminin tek skill odaklı ilerlemesi.. İstersen 221312312987 tane skil yap ama sen gibi 1 skile şu kadar dmg ekler itemi yaparsan sadece 1 skill kullanılır.. Diablo4'de de aynı sorun gözüküyor.. Yine belli skillere odaklı buff veren itemler var. Buda o itemlere göre build olusturma gererkliliği getiriyor.. Oysa biz build/skill secip ona item dizeceğimiz bir sistem olsa yüzlerce build imkanı olur ve herkes rpg'sini olusturması mümkün olur.. Oysa biliz belli skile buff verdiği için kendimizin değil, Blizzard'ın rpg'sini oynamak zorunda kalıyoruz.

4
@Nekroses Panelleri takip ettim maalesef yanlış düşünüyorsun. Çünkü panelde itemlerin trade'den çok dövüşerek kazanılmasından yanayız dediler.. Buda demek oluyor ki, kolay item kasmak demektir.. Hiç kimse haftalarca,aylarca sadece mob keserek item kovalayamaz çünkü insanlar sıkılır.

100 farklı kombinasyon demişşin, aynı skille 100 kombinasyon sacma sapan bir şey oluyor.. Aga Allah aşkına barbara bak kac tane skili var ana skil olarak.. Ne çeşitliliği ?  D3'e kac tane eklemişler ?

Diablo 3  23 skili var barbarın,  Diablo4'te 25 skili var..   2 tane fazla koyma ilemi bu çeşitliliği sağlıcaklar.?   8-9 aktif skill diğerleri support tarzında, 8-9 aktif skilin sadece 4 tanesi ana skill, diğer 4,5 tanesi yardımcı skiller.  Kaldıki d3'te skil başına 5 rune çeşitliliği var,  yani  23 skil 5 er rüne ile yüzlerce kombinasyon demek değil mi ?  gözüktüğü gibi olmuyor..   oyun içindeki itemlere bakarsan d3'teki gibi skile özel özellikler veren itemler buda yine kısırlığa itecek, çünkü bu sezonda ww build perfonmas vericek, diğer sezon bir iki itemler diğer build'e geçiş sağlanıcak. Yani aşağı yukarı blizz hangi build'i yükseltmek istiyorsa onu yapacak, bize verilenler ile oynuyor olacağız az çok.  Oysa poe gibi karmaşık talent verip, onlarca skill (ana skill) verse insanlar skill üstüne kafa yorsa daha iyi olmaz mı ?


5
Açık dünya haricinde beni heycanlandıran hiç bir şey yok oyunda, Gördüklerim kadarı ile ne yapıyorlarsa, yapmak için yapıyorlar gibi geliyor bana. Hatta oyunu severek aşkla yaptıklarını hiç sanmıyorum. Tepkiler üstüne; istediniz yaptık işte diyorlar.. Bölüm tasarımı yapmamak için açık dünya yaptıklarını düşünüyorum. Skill sistemi kısır oğlu kısır, Barbarın d3 barbardan hiç bir farkı yok, nerdeyse bütün skiller aynı, keza sorcareste aşağı yukarı aynı,D3'teki bounty'leri açık dünyaya koy, goblini al getir koy, skill sistemini d2 ile aynı yap, toplasan 10 tane talent, karakter başı adam akıllı 2-3 skil (ana skill) hiç build'e kafa yorma, talentler üstüne düşünme, al itemi gir savaşa, bu kadar.  Blizzard bu oyunu arcade oyunu olmadığını rpg tarzında bir oyun olduğunu unutuyor. A.c gibi oyunlar bile rpg'ye dönüp   build secenekleri sunar hale gelmişken, Diablo gibi bir oyunun kısır döngüde kalıp arcade tarzında inat etmesi beni sinir ediyor..  D2'de az çok kısırdı kabul ama o build'leri kurmak en azından zordu, uğraşıyorduk.  D3'te bu olmadı, d4'te de olacağını hiç sanmıyorum,  Çünkü: Trade kısıtlı olması bunun en büyük delili, ve açıklamarında moblardan build olusturmayı önde tuttuklarını söylüyorlar. Buda demek oluyorki drop sistemi az çok d3 gibi olucak, kolay elde edilik itemler ve bizler bounty'den bounty'e, dung'tan dung'a gitmekten başka hiç bir şey yapmayacağız.  Hatta belli süre sonra d3'teki gibi yere leg düşşe set itemi düşse yüzü bile bakmıyacağız.. Keske drop'u kaldırma seceneği koysalarda düşen itemler dikkatimizi dağıtmasa.
Oyunu alıcakmısın ?  Evet.  Malesef 1996'dan beri oynayan biriyim vazgeçmemek için savas vermeye devam edeceğim.

6
Duyurular / Ynt: Diablo IV Duyuruldu!
« : 01.11.2019 | 21:55 »
Grafik ve mekanikler açısında çok tatmin etmedi beni, lakin d3 ilk gameplay'de oldukça zayıftı oyun çıktığında baya iyiydi.. Benim esas korkum d3 gibi yetersiz içerik ve yetersiz amaç olması. Umarım içerikler iyi olur.

7
Haberler / Ynt: Mutlu Yıllar Diablo III
« : 03.07.2016 | 17:31 »
Bu sitede ölmüş anlaşılan yeni patch duyruldu. ptr açıldı.. Diablo 4 için yönetmen  aranıyor diye ilan verildi.. Lakin bu site daha uykudan kalkmış değil :)

8
Haberler / Ynt: 2.4.1 PTR Yama Notları
« : 10.03.2016 | 15:40 »
Ptr'ye ne gerek var anlamadım. Neyini test ediyorlar. hiç bir yenilik yokki. Sıradan bir patch olmuş. Anlaşılan yeni sezon tırt geçicek. Bunun arkasında yeni ek paket duyrulacağını düşünüyorum. Yoksa sağlam patchlar devam ederdi düşüncesindeyim.

9
Duyurular / Ynt: 2.4.0 PTR Ön İzlenim.
« : 08.11.2015 | 00:06 »
Diabloyu yapanlar şuanda torchlight 2 yi yapmış bulunmaktadırlar.Fakat diablo 3 yüzünden torchlight 2 de gerektiği ilgiyi alamadı peki okadar diablo 3 e giden ilgi ne oldu ? Oyunun teması gibi cehennemin dibine gitti...Keşke gerçekten dediğin gibi hakları diablo 2 yi yapanlara verilse de adamcağızlar bir sevinse en azından üzerine düşerler oyunla ilgilenirler bir şeyler yapmaya çalışırlar.Blizzard gibi her yama yeni 1 map , 1gem ,eski set itemi veya yeni set itemi geliştir yeter bu enayilere demezler.Koskoca bir yılda bir yapılan blizzconda bile utanmadan 50 dakikalık saçma sapan 2.4 yaması diye klasik 2.3ün az gelişmişi yamayı yenilik diye yutturmaya çalışıyorlar,utanma yok ki çünkü oyunun boşlanmışlık seviyesi bu derecelerde...

Bir kısmıda Marvel hereos 2015'te çalışıyor.  (Diablo yaratıcılarından)

10
Duyurular / Ynt: 2.4.0 PTR Ön İzlenim.
« : 07.11.2015 | 21:09 »
Diablo'yu yapanlar Blizzard'dan ayrıldı. D3 sadece fanlar istiyor diye yapıldı. rmah yapar para kazanırız dediler.  Üst üste yamalarla Rmah'ı canlandırmaya çalıştılar ama canlanmayınca oyunu rutin patch sillesi ile ayakta tutmaya çalışıyorlar.. Yazıklar olsun. Oyunun hakkını eski sahiplerine verin en azından ilgilenirler..

11
Duyurular / Ynt: 2.4.0 PTR Ön İzlenim.
« : 07.11.2015 | 14:50 »
Season Yeniden Doğuyor:

Kısmından hiç bir şey anlamadım.  non-season  karakterimizle 0 leveldenmi başlayacağız. (paragon 0 olarak)...Yoksa levelimiz 70, paragon 0 olarakmı başlayacağız..

12
Haberler / Ynt: BlizzCon® 2015 Etkinlik Takvimi
« : 14.10.2015 | 23:20 »
Yeni ek paket açıklanır diye düşünüyordum. Çok fazla dedikodusu da çıkmıştı ek paket açıklanıcak diye.. Lakin 2 günde sadece 1 saat vakit ayrılmış d3'e.. Yani gene ufak tefek değişikliklerle geçiştirecekler.. Yazık yeni yönetmen umut verici idi ama buda fos çıktı..

13
Duyurular / Ynt: Patch 2.3 PTR yakında başlıyor !..
« : 29.06.2015 | 12:36 »
Emeği geçen herkese ( başta reiz olmak üzere ) teşekkürler. Sanmıyorum bu patch benim oyun hakkındaki düşüncelerimin değişeceğine ... euashudasd
Yok abi yok yine 2 ay oynarız sonra rutine biner bırakıp gideriz bu kadar basit....

Malesef çoğu oyunda böyle oluyor. misal gta 5. herkesin bayıldığı oyunun senaryosu bitince oyun bitiyor. Online desen onuda 2 ayda kurutuyorlar. Bir patch çıkartıp heist getiriyorlar.. oda 2-3 ay idare eder. yine baska bir patch cıkarmak zorunda kalıcaklar..  Yani aşağı yukarı her oyun icin bu söz konusu.. Blizzard'ın hatası patchları çok geç çıkarması. Yani zamanlaması çok kötü. Eğer zamanında yenilikler getirilse, insanlar sıkılmadan devam eder.

14
Duyurular / Ynt: Sezon 3 başladı!...
« : 30.04.2015 | 14:52 »
Olayı başka bir tarafa taşımıssın yusufoz ama zaten bende yazdığım ilk yazıda onu söyledim. Şuan oyunda tek amaç kaldı oda yüksek gr yapıp sıralamaya girmek   Ben gr 45 kolay demiyorum. Sezon 1 ve 2 de millet en stabil gr35 ile level up yaparken şimdi bu cap 45'lere kadar çıktı 2.2 ile bundan bahsediyorum.  Bizde arkadaşlarla şuan zaten gr58-60 kovalıyoruz ve azına tükürdümün krider'i düşse daha da yukarı zorlayabileceğiz. Yoksa oyunda gr üst sınırlaması yok iken kalkıpta oyun kolay denemez sadece oyunun her gelen yama ile dahada kolay herşeyin elde edilebildiğini ve güçlenildiğinden bahsediyorum ne demek istediğimi yanlış bir yere yönlenmesin..



Zaten baştan söyledim, katıldığım noktaların var diye. Oyun amacı tek taraflı tutması sorun zaten.. Lakin söylede bir şey var.. Misal ben ilk sezon witchin hour düseremedim.. ikinci sezon hadi kısa idi onu gecelim.. Şuanda  daha yeni sezon ama millet 55g yaptı solo ama ben daha wd'me ''degger of darts'' düşüremedim. günde 8-10 saat oynuyorum. 40+g yapıyorum  450 paragona geldim hala düşmedi. bs'leri  bile ona harcıyorum ama yok... Böylede bir dengesizliği var..

Sayfa: 1 2