Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Konular - Midnite

Sayfa: 1 ... 12 13 14 15 16 ... 18
183
09-11-2013 Blizzcon 2013 Diablo III - ROS panelinde oyun yapımcılarına sorulan soruları  ve cevapları merak ediyorsanız bu makale tam size göre ;

Saklama(stash) alanının genişlemesi hakkında herhangi bir planınız var mı ?

 Bu noktada yok. Farklı bakış açıları ile sorunlara yaklaşıyoruz. Salvaging itemleri daha artık daha çok önemli olduğu için itemlerin tutulmasında ve kullanılmasını istiyorum. Malzemelerinizin daha çok korunması üzerine bir çok şey yapmak istiyoruz.

İtemlerin Hesaba kitlenmesi ve PS4 Hk ?

 Trading itemlerin alnıması için çok kolay ve hızlı bir yol haline geldi ve biz bunu değiştirmek istiyoruz. Trading de kıymetli eşyaları görmek istiyoruz ve oyunun bu şekilde olması taraftarıyız fakat hala bunu sonuçlandıramadık. Belki yüksek seviye Legendari itemler hesaba kitlenir ve aynı şekilde gemlerde. Hala bunu düşünüyoruz.
 Şu an geleceğe dair PS4 hakkında bir duyuru yok, ps3 save’lerinizi ps4e entegre etme gibi bir planımız var.

Sisterhood of the Sightless Eye oyuna gelicek mi?

 Geliştirme sürecinde oyuna neleri ekleyeceğimize dair bir sürü planımız var ama bunların bazıları için oyunda güzel yerler yok. The Book of Tyrael ve The Book of Cain ikisi de neler olacağına değiliyor.

Yeni yaratıklar eklenicek gibi görünüyor, ne kadar daha eklenicek?

 Reaper of Souls’a bir kaç yeni ekledik ama aynı zamanda normal yaratıkların yeteneklerine bakıp onları daha ilginç yapmaya çalışıyoruz.

Ne kadar yol kat ettiniz?

 Oradan ne kadar görünüyorsa o kadar. Bizler içeriği istemenizi anlıyoruz, muhtemelen temel düzenden biraz daha fazla. Tamamen yeni şeyler peşindeyiz.

İkinci ek paket için neler düşünüyorsunuz?

 Belki olabilir.

Diablo 2’deki favori şeylerden biri Barbarın 2 el silahlarını tek el kullanabilmesiydi. Diablo 3’de olacak mı?

 Crusader’a böyle pasif bir yetenek ekledik.

Klan konuşması için full chat lobisi olacak mı?

 Kısmen, ama çok beklendiği gibi değil. Klan listesi penceresi var ve ordan chat yapılabilir. Lobi tarzı yapmayı düşünmüyoruz. Denediğinizde lütfen feedback olarak post edin, bu konuda tartışmaya açığız.

Devil’s Hand, Elaborate hakkında bilgiler okuyabilecek miyiz?

 Hayır, o çok havalı!

Görünüm Ticket için olan bayraklar, kanat yada havalı şeyler ticket yada başka şekillerde birilerine verilebilinecek mi?

 Aslında Kevin bayrakları seviyor, yani bu onun hatası.

Daha fazla roman çıkacak mı?

 Yaratıcı takımımız öncekilere benzer romanlar yaratmaya çalışıyorlar. Kesinlikle söyleyebilirim ki dahası gelecektir.

Her iki senede bir dahası çıkacak mı?

 Eğer gerçekten anlatmayı isteyeceğimiz hikayeler olursa, evet. Reaper of Souls’un başlangıcında Tyrael’in tüm hikayesini işliyeceğiz. Bizlerin anlatmak istediği hikaye bu.

Reaper of Souls’da Demonic Essences kullanacakmıyız ?

 Bu soruya bugün cevap vermenin mümkün olacağını düşünmüyoruz.

Reaper of Souls’da Hellfire Ring gibi bir şey olacak mı ?

 Evet, ancak bugün duyurmayacağız.

Reaper of Souls C.E. (Koleksiyon Paketi) - Yeteri kadar yapılacağından emin olabiliriz ?

 Kesinlikle bunu yapmak için çalışacağım. Gerçekte bu belirlenmez.Distribütörlerin htiyaçlarına görede değişir.

Merak ediyorum da Diablo 1’in soundtrack’ını çıkaracak mısınız?

 Bu iyi bir fikire benziyor, bizler insanlarla konuşmalıyız.

Şu anda her klasın talent ve yetenek buildini kritiğini cool down’a girebilecek şekilde çevirebiliyoruz. Bunları ayırmayı denediniz mi?


 Crit’i daha kötü yapmak gibi bir sorumluluğumuz yok. Bizlerin görevi sizlere daha fazla yapmak isteyeceğiniz şeyler sunmak, passive yetekler gibi. Direk Crit işleneceğine dair bir plan yok.

Ben Nvidia 3D ile oynuyorum ve onunla oynarken görüntüler sanki önümdeymiş gibi oluyor. PS4 için bu şekilde bir 3D yapacak mısınız?

 Aslında bu gerçekten iyi bir öneri. Teşekkürler!

Benim sorum PvP hakkında. WoW’u profösyonel olarak oynuyorum ve Diablo 3’ü de bir çok Hardcore şekilde oynadım. Sizler oyuna PvE elementler eklediğiniz gibi geleceğe dönük PvP modları eklemeyi düşünüyor musunuz? Dengeler bozulsa dahi?

 Bence Pve elementleri ekliyoruz ve orda birşeyler daha var. Düşündüğümüz gibi çözümün bir parçası olabilecek şekilde hemde. Belki tam PvP değil belki PvPvE. Geleceğe dönük planlar olursa bunu duyuracağız.

Yüksek seviye gemlerin düşmesi hakkında nasıl hissediyorsunuz?

 Bu hakkında konuştuğumuz bir şey. Değerlendirmemiz gereken bazı değişimler var, özellikle AH’den silinmesinin kaldırılması hakkında. Eğer oyun boyunca kendi başınıza ilerlerseniz bazı yüksek level gemleri bulduğunuzda daha sevinebilirsiniz aslında.

Düşürülen itemlar için bir sıralama(Ladder) olacak mı?  Ön Sipariş verenler için Beta Key’i sağlayacak mısınız?

 Sıralamadan(Ladder) bahsetmiyoruz. D2’de olan Runeword ve birçok özellik gibi şeylere karşı bir istek var. Bu tip bir oyun şekli için hangisinin oyun deneyimi için en iyisi ve en çekicisi olduğunu görmek istiyoruz.

Ön Sipariş verenler için şu ana kadar hiç bir duyuruda bulunmadık. Üzülerek bildiriyoruz ki, duyurularımızı beklemelisiniz.

Hala craft için materyallere ihtiyacımız var.  Beyaz veya griler ile birşeyler yapabilecek miyiz?

 Beyaz itemlar şu anda craft materyali olarak Salvage edilebilmekte. Canlı oyunda Normal, Nightmare, Hell ve Inferno materyalleriniz var. Zorluk seviyesini her değiştirdiğinizde eskiden kullandığınız birleştirmek için olan tüm parçalara olan ihtiyacınızın ortadan kalkması biraz ilginç. Değiştiriyoruz, böylece 1’den 60’a kadar aynı set materyalleri kullanabileceksiniz. Materyalleri maddeye çevirmek istiyoruz, sıkıcı bir işe dönüştürmek değil.

Crusader - Camdan top gibiler oyunda. Çok fazla ölüyorlar ama herşeyi imha ediyorlar. Asmodan’ı bir kaç saniye içerisinde öldürebildim. Onu bu maksatla mı yaptınız yoksa bu durum değişecek mi?

 Bizler iblisler üzerindeki aşırı ofansif yeteneklerini vurguladık, bunu kontrol edebilirsiniz. Crusader’in ve yeteneklerinin kesinlikle  ayarlanması lazım.

Asıl zaviyat öncelikli silahımızdan geliyor. Neden böyle yapıldı? Sizler bu sistemi Reaper of Souls’da da yapacak mısınız?

 Bizler bu konuda mutluyuz. Diablo II’yi örnek alacak olursak elinizdeki silahın çok da bir önemi yoktu. Bizlerin bir takım kapalı ticaret değişiklikleri yapmamız gerekti, kolay bir seçim değildi.

Varolan mavi ve sarı paketler arasında pek bir farklılık yok. Onlar için herhangi bir değişim var mı?

 Bizler Champion ve Rare paketler için bir takım değişiklikler yaptık. Rare için 1 büyük ve birkaç küçük, Bir Skeletal sumoner (iskelet diriltici) ile birlikte 2 Skeletal Shield Bearers (iskelet Kalkan bariyeri) var. Champion paketi de birkaç ufak değişikliğe sahip.

Critical Mass benim arkadaşlarımın %95’i tarafından kullanıldı. Problem şu ki; bu pasif bir yetenek mi olacak yoksa kullanılabilir mı?

 Problem pasif olmasının kendisinde bence. Bizim istediğimiz Wizard için daha iyi alternatifler sunmak. Perma-CC (sürekli alana kontrol yapabilen yetenekler) düşman üzerine çok güçlü, ama bu genel oyun oynanı mı için çok kötü. Frost Nova hala iyi ama sürekli düşmanı stun (sersemletme) edip zaviyat vermesi çok da iyi olmazdı.

İyi giydirilmiş karakterler eklenti paketinde yararsız hale gelecek mi?

Hayır. Orda bir güç arttırımı yapacağız kesinlikle.

Şu anki en çok kullanılan buildler mesela Archon, CM ve değerleri değişiyor, Peki ya Life-Steal?.

Life steal’ı bir sorun olarak görüyoruz. Itemlarınızı gerçekten amacından saptırıyor. Serttlik healing veya hasar üçlüsünden seçiminize göre en  iyi kararları vermek istiyoruz.

Ve build değişimleri için evet. Yeni Legendary item’lar bir çok yeni ilgi çekici buildlerin oluşmasını sağlayacak. Yeni Legendary itemlar ile bir çok yeni buildler açılacak.

Meleklerin düşmanlarımız olmasına ilişkin bir sorum var. Vasiyette yazdığı gibi kanatlı insanları yoldan saptıracak mısınız? Oyunda bir çok iblis tipi var ama sadece bir tip melek var.

 Bizler bu konu hakkında çoktan toplandık. Bunu ilginç hale getirmeye çalışıyoruz ama çok da fazla ileri gitmeyeceğiz. Melekler yoldan saparak bir çok yoldan Maltael’e yakınlaştılar. Bazı melekler Pandemonium’da da görebileceğiniz gibi normal meleklerden çok daha farklı şekillere büründüler.

Hayatta kalma bonuslarını hiç düşündünüz mü, mesela “tebrikler işte size ufak bir buff” :).

 Peki, henüz üzerinde çalıştığımız bir şey yok. Ölüm cezası ya da hayatta kalma bonusu kazanabilirsiniz. Mümkün oldukça insanlara ceza yerine bonus vermeyi arzuluyoruz. Şu an gerçekten iyi çalışan bir ölüm cezası mevcut, fakat Nephalem Valor dışında gerçekten anlamlı bir hayatta kalma bonusu mevcut değil.

Trifecta (üçlü faktör- as,cc,cd) statları - bu üçü dışında hangi statlara bakabiliriz?.

 Daha önce de belirttiğim gibi insanlar sadece vuruş gücü (dps) ‘ne önem veriyor. Life-Steal (LS)’ı oyundan kaldırarak umarız insanlar zırh ve hayat puanlarını da yükseltici statlara daha çok önem vermeye başlarlar. Trifecta statlarını çıkarmayı istemiyoruz, bunun yerine sizlere daha çok opsiyon sağlamayı istiyoruz. Sadece 3 tane yerine, 7 veya 8 tane opsiyonunuz olduğunu düşünün, şimdi burada yapmanız gereken geri kalanları seçmek olacaktır; cool-down süre azaltımı ya da skill kaynağı masraf azaltımı gibi…
Skiller için bonus vuruş gücü benim açımdan oynanabilirliği değiştirmişti, bu yüzden genelde karakter özelliklerimi ve kurgumu bu bonus vuruş gücü değerine göre değiştiririm.

Sanırım bu konu hakkında Wyatt(Cheng) ile kısa konuşmalarımız olmuştu. Bazı fikirler gündeme gelmişti.Eğer sizin de herhangi bir fikriniz olursa, bizlere gönderebilirsiniz. Bu üzerinde düşündüğümüz bir konu.

Neden eşya özelliklerini kategorilere ayırdınız, acaba bu Mystic’i etkileyecek midir?.

 İkincil skillere sahip olmak iyidir, güzeldir, biz bu skillerin eşyalara eklenebilen bir stat olmasını istiyoruz; elbette eşya, özelliklerini ve gücünü kaybetmeden… Bu, oyuna gerçekten değerli bir derinlik ve seçim opsiyonu kazandırır ki, özellikle yeni bazı skilller ile birlikte… Ve evet, Mystic ile Birincil ve İkincil özelliklerin ikisini de güçlendirme yapabilirsiniz. Ancak bunlar güçlendirmede ayrıdır.

PvP Arena’da herhangi bir güncelleme var mı, ya da yeni bir takipçi gelecek mi?.

 Bir hafta geçmiyor ki birisi ofise gelip “PvP’den ne haber, Josh?” diye sormasın. Burada gerçek sorun Diablo’nun ne tür bir çekirdek fantazi oluşuna dair  adaletli olabilecek bir PvP modu yaratabilmek.

Yeni bir takipçi ekleme konusunda ciddi bir konuşmamız oldu, fakat bunun yerine elimizde mevcut olan takipçileri daha da derinleştirmeye karar verdik. Öyle hissediyoruz ki takipçilerle yapmak  istediğimiz herşeyi henüz gerçekleştirmedik. Dolayısıyla onları da bu süreçte geliştirip yeni şeyler ekliyoruz.

Diablo 3’te köy’e gidip onlarla konuşabilir, geçmişlerini ve hikayelerini duyabilirdiniz, fakat bu yine de sadece bir diyalog olurdu.  Şimdi RoS’ta bu hikayeler evrimleşecek. Artık bunlar birer arka plan hikayesi olmaktan çıkacak. Takipçilerin ilerlemesine ve karakter gelişimine yardım edeceksiniz.

Blizzard oyunları öyle görünüyorki birçok genişlemelere müsait, çeşitli modlar ve kullanıcı arayüzleri vb gibi… Peki oyun içinde yer alacak ve bize işte “sen şu durumda  şu kadar dps vuracaksın” diyebilecek bir yazılımın oluşturulabilmesi ne kadar  mümkündür?.

 Hedef kitlemizin yaşadığı zorluklardan bir tanesi de bizim oyuncu olarak yapmak istediğimiz şeyler ile  tasarımcı olarak yapmak istediğimiz şeylerin ters düşmesidir. Umardım ki odak noktası, vuruş gücü(dps) üzerinde bu kadar olmasın. Diablo bir ARPG (gerçek-zamanlı role bürünme oyunu-action role playing game) oyun türüdür. Herkes tüm dikkatini “acaba vuruş gücüm ne kadar çok oldu?” ‘na verdiği sürece oyunun iyi bir konumda olacağını düşünmüyorum. Örnek vermek gerekirse; bence kimin canavarları toplu kontrole soktuğu,  kimin daha fazla hareket ettiği veya kimin grubun toplam vuruş gücünü yükselttiğinin daha önemli bir hale gelmesi gereklidir. Bu süreçte tüm dikkatimizi, bir takım oyun-içi deneyimlerine verdik ve artık yeni yaşanacak deneyimlerde insanlara belli bazı statları maksimize edecek fırsatları ve araçları sağlamak istemiyoruz.

Ben Eyefinity sistemini kullanıyorum ve oyundaki eksikliklerden bir tanesi de envanter ve karakter bölmelerinin birinci ve üçüncü  ekranlarda olmaları. Bunu düzeltme imkanınız var mı böylece ben de bu bölmeleri rahatlıkla oynatabileyim?.

 Şu an itibariyle arayüzü değiştirmek gibi bir planımız bulunmuyor. Ancak bu ileride göz önüne aldığımız konulardan biri.

Merak ediyorum da sürükle-bırak şeklinde kullanılan skillerin acaba PlayStation 4’teki uygulamaları ne şekilde olacaktır?.

 Yanlış hatırlamıyorsam bununla ilgili özel bir skillimiz var. İlk ikisi farenin hareketini gerektiriyor, fakat bu ikisini de oyundan kaldırdık. Nihayi sürüm efekti kendi yapay zekasına sahip ve Crusader’ı bu şekilde hareket ettiriyor. Dolayısıyla muhtemelen bu sorunla karşılaşmayacağız, eğer farklı bir durumu kastetmiyorsanız.

Belli bazı skiller diğerlerinden biraz daha fazla kesinlik ve hassasiyet gerektiriyor. Bu işin konsol tarafı ise daha çok çalışma gerektiriyor. Muhtemelen PlayStation 3’te yapmış olduğumuz benzer çözümleri burada da göreceğiz. Örneğin atlanan mesafeyi artırmak için atlama tuşuna daha uzun süre basılması gibi…

Şu an sadece Cold, elemental efekte sahip. Diğer elementler ne olacak? (Fire, Arcane, Holy...vb).

 Henüz bu konuda bir çalışmamız olmadı.

Diablo’da çok doğrusal bir hikaye anlatımı var. Olayların daha sonuçsal ilerlemesi hususunda herhangi bir düşünce var mı?.

 Hikayeden bağımsız gibi gözüken rastgele olayların oyun içindeki bu dünyada oynanması, denemiş olduğumuz dikkate değer fikirlerden biri, fakat diğer bir durumda gerçekleşebilecek rastlantısallığın potansiyelini de oyundan  kaldırıyor. Biz bazı şeyleri daha kendi içinde harmanlamaya karar verdik.

Daha önce takipçilerinizle beraber atılacağınız maceralardan bahsetmiştim. Eğer onlarla beraber gitmezseniz, onların hikayesi ilerlemeyecektir.  Dolayısıyla burada ufak bir seçim söz konusu. Ayrıca başka birkaç farklı konu daha var. Örneğin  bir takım birincil olaylar silsilesini yapıyorsanız ve bunları tamamlarsanız, ikincil olaylar silsilesine geçiş hakkınız doğuyor. Bu da ancak birincil olaylar silsilesini bitirdiğiniz takdirde gerçekleşiyor. Her seferinde birincil olaylara katılma hakkıyla başlıyorsunuz.


184
Merhaba Arkadaşlar,

 Yabancıların bizlerle uğraşası gelmiş dünden beri sunucumuzda coğu bulunan web sayfalarımıza saldırılar oluyor ve cogunda ise malesef ki index deniden küçük salıdırıları olumlu sonuç alıyor.
 Herhangi bir veritabanı aşımı söz konusu değildir.

 Bilgilerinize arz ederiz..
 DFT.

185
08-11-2013 Blizzcon 2013 Diablo III - ROS panelinde oyun yapımcılarına sorulan soruları hikaye hakkında cevapları merak ediyorsanız bu makale tam size göre ve  birinci kısımı ;

1-Görmek istediğim şeylerden biri "başarısızlığın sinematiği". Örneğin Malthael'e yenik düştüğümüzde insanlığı yok ettiğini görebilecek miyiz?

 Bu kadar zaman ve para harcayacağımız bir şeyin yapılabileceğini düşünmüyorum. Onun yerine tüm gideri açılış sinematiğine yatırsak? Daha havalı olmaz mı? Ama şimdilik bunun hakkında konuşamayız.

2-Tapınaktaki Barbarianların başının ismi Bul Kathos idi, ancak Immortal King Set Worusk'a ait.

 O birleşik kabileler tarafından seçilmiş bir kraldı. Bul Kathos ise bir yarı tanrı. Worusk ondan çok sonra geldi ve kabileleri bir araya getirdi. O Ölümsüz Kral lakabını buradan aldı.

3-Trang Oul nerede?

 Şu an onu tanıtabileceğimiz uygun bir yer yok. Çok eskilerden bir görünümü var onun.

4-Merak ediyorum Templar ve Crusader farklı ideolojide olsalardı nasıl olurdu?

 Aslında onların ideolojisi zaten biraz farklı. Templar Paladinlerden geliyor. Crusaderler aynı zaman diliminde yaratıldı ve doğuya gidilmesi emri verildi. Doğuda Marshlands'e geldiklerinde ortadan kayboldular ve çok öncelere kadar kimse onlar hakkında bir şey duymadı. Onlar önceki günlerde, kendi kökenlerine ait olan Zacharum inancını takip ediyorlar.

5-Zoltun Kulle'nin arşivlerinin bazıları tabutların içresinde. Onlar neler içeriyorlar?

  Kulle bir çok farklı şey ile ilgileniyordu. Bulunan arşivler onun deneylerinden geriye kalanlar.

6-Diablo II'de Worldstone paramparça olmuştu. Şimdi nerede?

 Worldstone parçalara ayrılmıştı. O parçalara ne oldu ve nereye gittiler şimdilik bilinmiyor. Bildiğimi kadarı ile.

7-Bildiğimiz gibi Şeytan + Melek = İnsan / Nephalem. Tyrael melekliğinden ayrıldıysa ona insan diyebilir miyiz?
 
O insan değil, ölümlü. O bir insan formu seçti. Her zaman insanların tarafındaydı, o insanlara çok fazla saygı duyuyor ve geleceğin insanların olduğunu düşünüyor. Imperius'un yaptığı akıl çelme konuşmasında dahi insanların tarafında olduğunu görebiliyoruz. Nephalem de değil. İblis de değil.

8-Reaper of Souls'un teması ölüm, ve Decardlı Kahin gerçekten büyük bir karakter idi. Onun hayatını referans edecek şeyler olacak mı?

 Kesinlikle, Kahin'e dair çok fazla referans olarak Reaper of Souls'da. O Diablo evreninin çok büyük bir parçası ve onun sesini duymadan, hislerini anlamadan oynamanın herhangi bir yolu yok.

9-Dekard'lı Kahin'in ölümü çok erkendi gibi hissettirdi. Bu Leah karakterinin daha gelişeceğine dair bir sinyal mi?
 
Dekard'lı Kahin'in ölmesini tercih etmemizin sebebi oyuncular dahil herkesi içine alan duygusal kısımlar olmasını istememizdi. O hikayeyi anlatım noktasında meşale taşıyıcısıydı. Biz bir çok drama ve derin duygusal olaylar için istedik.

10-Imperius Malthael'e karşı nasıl bir tutumda olacak?

 Bu olanlar gerçekten Cennet için büyük bir olay. Gruplar farklı reaksiyonlar gösterecek. Ama bildiğimiz üzere Imperius Tyrael gibi insan ırkının büyük bir fanı değil. O diğer bakış açılarını temsil edecek.

11-Diablo III'de sınıfların çoğunun gerçekten uzun hikayeleri var tapınakta fakat Demon Hunter gerçekten yeni görünüyor. Onların hikayesi nedir?

 Diablo 1 ve Diablo 2 olayları başladığında bu dünyada bir etki yarattı ve insanlar bununla yaşamaya başladılar. Sizler Diablo'yu yenmeye çalışırken diğer insanlar notlar aldı, kuzeyde Dreadlands'de toplandılar ve eğitime başladılar.

12-Diablo’nun hikayesini yaratırken sizlerin Hristiyanlıktan etkilendiği çok bariz. Başka etkilendiğiniz dinler var mı?
 

 Burada iki şey: Tüm Diablo evreninde Diablo 3 ve Reaper of Souls’un hikayesi. Açıkça belli ki Hristiyanlık ve Yahudi mitleri, ama diğer bir çok dinden esinlenmiş şeyler de var. Örnek olarak Monklar mesela. Öykülerin anlatımı açısından hayat hikayelerinin tamamı evrenin kendisinden esinlenmiştir. Fakat yaratıcıların diğer büyük dinlerden de kesinlikle etkilenmişlerdir.
Ben gerçekten de Diablo’nun bizim dünyamıza benzediğini düşünüyorum fakat büyü, iblisler, fanteziler hariç. Bizler bu şeyleri dünyamızdan alıyoruz ve onlara karanlık şeyler ekleyip nasıl göründüklerine bakıyoruz.

13-Leah’ın ruhu. Tyrael onu sanki kurtarabileceğini ima etmişti. Geri gidip onun ruhunu kurtarabileceğimize dair bir plan var mı?

 Bizler her zaman spoiler vermeden bilgileri sizinle paylaşmaya çalışırız, şimdilik söyleyebileceğim bizim şu an için Leah’ı tekrar ziyaret etme gibi bir planımız yok. O kesinlikle bizim radarımızda fakat onunla ilgili şu an bir şey yapmayı düşünmüyoruz.

14-Nephalem ırkı çok güçlü varlıklar. Onların kültüründe daha fazlası var mı. Güçleri onların kültürlerini etkileyecek mi?   

 Onlar güçlerinin farkına vardıklarında paniğe kapıldılar.
Bul Kathos kadim olan ilk Nephalem idi. Onların farklı yollardan gelişmiş çok farklı kültürleri vardı. Melekler ve şeytanlar tarafından yetiştirildiler, her birinin ayrı kültürleri dünyanın farklı kısımlarını etkiledi.
Inarius'un insan ırkının altın çağında Worldstone'u değiştirirken her şeyi kaybettiğinde neler olacağını düşünün. Onlar için yıkıcı bir gelişme olmuştu. Güçleri ve geleneklerini kaybolmuştu.
Reaper of Souls’da  onların kültürlerine dair daha çok şey göreceksiniz. Onların topraklarına gittiğinizde mimarilerine ait şeyler fark edeceksiniz. Bu biraz tuhaf ve bilinmez.
Diablo III’de ilk tarif edilen herkesin Worldstone olanlar hakkında neler hissettiği. Dünyanın farklı kısımlarında, farklı kabilelerde iletişim olmadan  yaşarken güçlerini kaybettikleri düşüncesi.

15-Monklar ve Tanrılar
Monkların her şey için tanrıları var. Niyetleri ise Düzenin Tanrısı ve Kaosun Tanrısı. Monkların dininde büyük gerçeklerin içinde ufak belirtiler var.


 Bir sürü farklı kültür farklı şekilde yorumlanır, dünya böyle yaratıldı.

16-Adria’ya neler oluyor?

 Adria çok ilginç. Yaptıkları ile bizi biraz rahatsız ediyor. Onun yaptıklarını unutmadık. Ona da sıra gelecek.

17-Angiris Konsey’inin Tyrael’i yeniden melek yapabilme gibi bir yetenekleri var mı ve Tyrael Malthael’i paspas yapabilecek mi? :))
 
 Tyrael sinematik boyunca melek olsaydı onun daha fazla gücü olmazdı, Malthael’i de yenemezdi. Konseyin en güçlü meleklerinden biri olan Malthael çok daha güçlü bir şeye dönüştü. Ölenlerin ruhlarından beslendi. Horadrim sinematiğinde görüldüğü üzere oradaki ruhları tüketerek diğer meleklerle arayı baya açtı.
Ve Tyrael’i tekrar melek yapmak?
Hayır, Angiris Konseyinin böyle bir yeteneği olduğunu düşünmüyorum.

18-İnsan ruhu ölümden sonra ne oluyor?

 Bizler ruhların nereye gittiğine dair bir şey söylemedik ve bence şu an bunu bu kadar derinlemesine incelemeyeceğiz. Biz şu an insan ruhunun nihai hedefini meydana çıkarmaya hazır değiliz. Fakat Malthael’in gelişi ile kayıp ruhlar gitmeleri gerektiği yere gitmiyorlar. Bunu Reaper of Souls’un başlangıcında, onun kölelerinin insanların ruhlarını çalıp tüketirken göreceksiniz.

19-Diablo serilerinde kahramanların akıbetleri çok belli değil. Diablo II’de kahramanımız kafasına taşı saplıyordu vs. Merak ediyorum Diablo II’de Hero muza ne oluyor ?
 
Her klas için özellikle neler olduğunu söylemedik, fakat genellikle siz Prime Evil* ile yüzleşince onu yoruyor ve sonraki jenerasyona yolluyorsunuz.
*Diablo
Biz çabalasak dahi sinematiklerde sizlerin karakterlerini gösteremeyiz. Başlangıçta orijinal halini gösterebiliriz fakat karakteriniz ekipman toplamaya başlayacak ve biz bunları sinematiklerde göstermek isteyeceğiz.
Bu noktada bunu ifade edemeyiz, Barbar’ın Diablo II’deki Barbar olması gerekiyordu. Ama geliştiriciler olarak bunu çok fazla açmamız gerekti ve diğer karakterlerle çok fazla karşılaştırmamız gerekti, biz yeni bir Barbar yapmayı seçtik.

20-Covetus Shen - Onun için daha fazla plan var mı yada arka plana ekleme gibi bir fikir?

Kesinlikle evet.
O gerçekten çok gizemli bir karakter. Biz yan karakterlerimizi çok seviyoruz ve onları arka planda daha detaylı olarak yapma planlarımız var. Takipçilerinizle gidebileceğiniz bazı maceralarınız olacak. Eirena, the Prophet ve onun kardeşine neler olduğu hakkında daha çok şeyler bulacaksınız. Covetus şu mücevheri arayacak…
Templar da gelen emirler ve yapmak istediği şeyler hakkında üzgün olacak.

21-Kingsport - Onu ne zaman göreceğiz?

 Westmarch’a gideceksiniz ki orası Kingsport’a çok ama çok yakın bir yerdir. Ne yazık ki çok meşgulsünüz ama Scoundrel kesinlikle bu konuda bir kaç şey yapacaktır.

22-“Günlerin Sonu Kehaneti”. İçinde birden çok anlam var değil mi? Tathamet bunların tümünün arkasında olabilir mi?
 
 Kehanetler, doğa tarafından her zaman çok katlamlı olmuşlardır. Olaylar olurken insanlar :”aah demek buymuş” derler. Demek istediğim Ölüm Mathael’in kanatlarından gayet güzel yayılırken oralarda göremediğimiz bir çok şey vardır mutlaka.

23-Sizler bütün hikayeyi kehanete göre mi yazıyorsunuz?

 Hikayenin olayları olayları yaşayan insanlar tarafından etkilendi. Oyuncunun karakteri özellikle güçlü ise olayların olması gerektiği gibi olmasına izin vermeyebilir.

24-Inarius hala yaşıyor mu?

 Son duyumlarıma göre o hala cehennemde işkence çekiyor. Eminim birileri onun peşindedir.

25-Diablo III’ün bitiminde Black Soulstone’un cennetten düştüğünü görüyoruz ve Reaper of Souls’un başlangıcında onu Tyrael’in cennette aldığını görüyoruz. Nasıl?

 Cennet katmanlı bir alan, orada bir yerlere düşüyor gibi görünüyor olabilir ama o tekrar cennete düştü. Melekler onu aldı ve Konsey odasına götürdüler. Bizim aslında Tyrael’in Horadrim’e tekrar form kazandığı ve soulstone’u taşıdığı hakkında çok ayrıntılı bir romanımız var.


26-Tyrael’in kitabı piyasaya sürüldü ve gerçekten güzeldi. Kitabın sonunda diğer farklı karakterler hakkında ansiklopedik bir kısım vardı. Orada ilk görünen Morban(?) gibi mesela.

 O, Reaper of Souls’da meydana gelen kurguda görünecektir.


27-Tyrael kanatlarından vazgeçip insan olunca Konseyi çiğnemiş mi oldu ?

 Bizler bu konuda çok düşündük. Kanatlar sembolik bir hareket değildi. Ölümlü olması için kanatlarını kaybetmesi gerekiyordu, bu sadece sembolik oldu ve buna neden değildir.

28-Tyrael Horadrim için soulstone yaptığından beri, kırılan soulstone’u tekrar yapmasının bir yolu yok mu?

 Orijinal soulstone Worldstone’dan yapıldı, fakat orada Worldstone’dan fazlası yok. Ayrıca onun bunu yapmak için gerçekten de zamanı yoktu. Çok hızlı hareket etmeleri gerekiyordu.

29-Tyrael kanatlarını söktüğünde neden yeni bir Archangel of Justice (adaletin meleği) formu gelmedi?

 Biz onu bu hareketinin onu ölümlü yapıp konseyin üyesi olmaktan çıktığına dair bir şey işlemedik. Bir melek öldüğünde yerine hemen yenisi doğmaz. Ben bu işlerin sırayla olduğuna inanıyorum. Hızlıca değil. Ayrıca Tyrael hala ölmedi, o sadece başka farklı bir şeye dönüştü. bu tamamen eşi görülmemiş bir şey. O daha fazla Adaletin Meleği değil fakat hala Adaletin kılıfını taşıyor.

30-Leah Act 1 de iskeletleri görüyor ama iblislere inanmıyor?

 Çünkü yaşadığımız dünyada ben meleklere, şeytanlara ve iskeletlere inanmam, onları her şey gibi genel düşünürüm. Ama eğer yaşadığın yerlerde bu şeyler var ise sen bunları o normal dünyanın bir parçası olarak kabul edersin.

Daha büyük bir tartışma konusu da Leah meleklere ve şeytan işlerine de inanamıyordu. O Decard ile çalışmıştı ama onun ve bir çok diğer insanın bunun Kaotik bir evren olduğunu düşünüyordu.

Diablo II’de oyuncular Soulstone’u parçalıyorlardı, peki efendileri nasıl geri geliyor?
Adrias bunu kurmak için 20 yılını harcadı.

Hiç kimse Abyss’i (derin uçurum) ve oraya gönderdiğiniz şeyler asla geri gelmeyeceği hakkında birşeyler bilmiyor. Adria oralara bilgi ve onların ruhlarının nasıl tekrar geri geldiğini anlamak için gitti ve sonunda buldu.

31-Heroes of the Storm başlangıcında Tyrael’i Kerrigan ile gördük. O başa çıkamazsa Malthael Kerrigan ile başa çıkabilir mi?

Bu onların kendi evrenleri değil orada olanlar kendi evrenleri ile alakalı olmayacak.

Bence Tyrael Kerrigan’ı alabilir.

32-Adria ve Belial arasında bir bağlantı olabilir mi? Bunun gibi bir şey? Bu Belial Adria ve onun gibi birşey olabilir.

 Hayır. Siz Belial’ı kesinlikle yenilgiye uğratmıştınız.

33-Diablo II’ de ki Pandemonium Fortress i yeniden ziyaret edecek miyiz?

 Evet. Fortress’i yeniden ziyaret edeceğiz. Orası sürekli değişen bir yapıdadır. Melekler ve şeytanlar tarafından alınmış, orayı kontrol edene göre yeniden modellenmiştir. Diablo II’deki gibi Fortess e geri dönüş olacak ancak onun gibi görünmeyecektir. Orası mistik bir yerdir ve bugünkü sahibinin görünümüne yansıtmıştır.

186
Malthael'in kovulmuş melekleri Westmarch'a ölüm getirdi, Şehrin ölü korucularından bir azrail ordusu kurdu. - Lorath Nahr



Diablo'yu yendikten sonra ölümlü dünyanın tapınağı huzur ve refah çağına açıldı ve bu durum muazzam bir gücün gelmesi ile son buldu, bütün şeytanlardan daha kötü olan: Malthael. "Black Stone"  Özenle saklanıldığı yeriden  söküldü ve şimdi ölüm meleği dövüş ve ticaretin merkezi Wastmarch'a ilerliyor.Orası kahramanlarınızın korkunç teğmenler ve lanetli yapıları ile ilk çarpışacağınız yer.


Bu yaratıklar hakkında az da olsa bilinen, onlarla karşılaşanların perişan hale geldikleri.Şükürler olsun ki Horadrim; Ölüm melekleriyle Westmarch'da ilk mücadeleye girip kurtulan ve Lorath Nahr tarafından davranış ve kökenleri tecrübe edilen, hikayesi anlatılan Tyrael'in kumandası altında.

Bugün onun bazı hesaplarını inceleyeceğiz. Bir zamanlar güzel olan, şimdiyse terkedilmiş taşlı yollarda sizleri bekleyen korkulara bir bakış atacağız.


Death Maiden

Malthael ortadan kaybolduktan sonra Angiris Konseyi kendilerinin en sağdık hizmetkarlarını atadılar, Urzael, onu bulup tekrar Yüksek Cennetler'e getirebilsin diye. Urzael Malthael'in yakın takipçileri olan "Bakireler Mezhebi"'ne onların efendilerini bulmaları için refakat etti. Onlar bir daha dönmediler.

Executioner

Bu yaratıklar bir zamanlar Westmarch'ın en kötü ve azılı suçlularıydı, Şehir hapishanesinin en derin ve karanlık yerlerinde yetiştiler. Her biri birbirinden daha kötü, kalpsiz erkek kadın çocuk demeden katleden katiller. Malthael onları katliamın mükemmel enstrümanları yapmak için karışmış, duygusuz ruhlarından tekrar diriltti. Onlar "Cellat" isimlerini aldılar.

Exorcist

Westmarch'da herkes Exorcist'lerin namını duymuştur, onlar şeytani güçlerde ustalaşmış ruhani savaşçılardı. Gece gibi siyaha bürünmüş, karanlıklara ulaşmışlardı. İblisleri gizlice ayıklama konusunda gizlice çalışırlardı. Şimdi malthael onları tekrar döndürdü ve onlar şehirde amaçsızca geçmişteki insan hallerinden çok uzak bir biçimde geziyorlar, karşılarına çıkanların ruhlarını çıkarıyorlar.

Ghastly Seraph

Seraph ben onu bilmeden dahi vardı, onun şişmiş etinin kütlesi zeminin üzerine yükseltiyordu onu. Sonunda farkettim ki kıpırdayamıyordum: bir kabusta uyanmıştım. Aşağıya baktığımda bir enerji boğumunun ayaklarımdan yukarı filizlendiğini farkettim ve gördüm ki beni tutan korku değil Seraph'ın büyüsüydü.

Revenant Archer

Mathael onları yaşayanları algılama yeteneği aşıladı, Revenant okçuları hedeflerini bulmak için onları görmesi gerekmiyordu. Bu görüşsüz seyirden kaçabilinecek bir yer yoktu. Taş, ağaç hatta zeminin kendisi dahi olsanız sizi bulurlar, ve onların sahip olduğu oklar bir kere size döndü mü ıskalamazlar.

Revenant Shield Guard

Revenant korumaları bir zamanlar King Justinian IV'ün kişisel korumalarıydılar. Onlar ordudaki yetenek ve cesaretleri ile bu pozisyona gelmişlerdi, her zaman krala refekat ederler, Westmarch'ın en yetenekli demircilerinden görkemli, süslü zırhlarını kuşanırlardı. Özellikle de taşıdıkları kalkanlar, Krallarını koruma konusunda hatasız istihdam sağlardı.

Shadow of Death

Gölge bana dokunmuştu ve karanlık benim görüşümü daha da karanlık olana kadar sarıyordu. Kuvvetimin benden çekildiğini hissediyordum. Çok kolay gözüküyordu ama yeniden iradem ile doğduldum ve mücadeleye döndüm. Renkler görüş alanımdan dökülüyorlardı. Gölge benim hemen karşımdaydı ve ben mızrağımı ona doğru sürüyordum.

Revenant Soldier

Ben korkuya kapıldığım sırada Maidenlerin büyüsünde sıkıştığımı gördüm. Onun çığlıklarını duydum, ta ki etleri çözülüp geriye birşey bırakmayana kadar, ve sadece bu zırh kaplı çeneleri yerlerinden çıkmış iskeletler kaldı geriye. Mavi bir sis onun kemikleri etrafını sardı, onun yeni derisi ile kaynadı. Son olarak onu kesip yere indirdiğimde bu gerçek dışı eti patladı ve geriye sadece bir zırh yığını kaldı.

Summoner of the Dead

Bir Ölü Dirilticisi ile ilk yüzyüze karşılaşmamda onun etrafı orakçı çevriliydi ve zaman geçtikçe dahasını ileri sürüyordu. Onları keserek yolumu açıyordum fakat her keserek yol açtığımda dahası geliyordu. Sanki sayıları limitsizdi; nasıl olduysa Dirilticiyi öldürdüğümde, kalan orakçılar toz olup düştüler.

War Beast

Malthael insanları etkilediği gibi hayvanlarıda etkilemişti. Westmarchdaki köpekler dahil, zamanında evcilleştirilmiş, nazik hayvanlar değişim geçirip vahşi yaratıklara dönüştüler. Sokaklarda sürüler halinde avlandılar, avlarını vahşet açlığı ile paramparça ettiler. Bir askeri parçalara ayırdıklarına şahit oldum. Askerin çığlığı durduğunda, onlar benim için geldiler.

187
Bir kaç gün önce baş tasarımcı Kevin Martens ve baş yazar Brian Kindregan AusGamers'in sorularını cevapladı ve göze çarpan bir kaçı ise oyun mekanikleri ve PvP hakkında. Eşya şekillerini değiştirme ve ön genişleme paketi hakkında ise mavi iletiler (resmi siteden) ile haber köşemize yer veriyoruz.


Kevin : Bence bu evrende olup bitenleri düşünmesi gerçekten ilginç: melekler ve şeyranlar ne seçimler yapacaklar? Bu klasik doğu mitolojisinin harmanlanmış hali ve insanoğlu bir seçim yapmak zorunda. Lucifer'e karşı çıkabilirsiniz bu konuda, örnek olarak Diablo yanında ve ikisinin de seçim yapması gerekmiyor. Onlar yapmak istediklerini yapıyorlar. Lucifer'e göre insanları katletmesi gerekiyor vs. ve Diablo "Terörün Efendisi" terör için ne yapabilir? Yıkım için ne yapabilir? Herhangi bir seçim yapması gerekti mi? Bu enteresan, ve bu bizim gelecekte cevaplayacağımız bir soru. [hahhah]

Hikaye bağımlıları için çok enteresan bir nokta geliyor burda, Malthael farklı bir seçim yaptı mı?, ve ne hakkında? O çok bilge değil ve Ölümün ta kendisi oldu. Oyuncular kesinlikle bu noktada bir seçim yapacaklar ama onların bununla başa çıkabilecek güçleri yok. Melekler ve şeytanların insafına kalmış durumdalar. Bu artık değişti; Diablo III'ün kahramanından görebileceğimiz üzere.

* *

Kevin : PvP bizim için çok zordu. Sebebi çok açık; insanlar "O nasıl, Bu nasıl?" sormaya başladılar ve işler karmaşık bir hal aldı. PvP'nin zor olmasının sebebi uçsuz bucaksız PvE oyunu yapmış olmamız. Bizim için fantezi oyunun anlamı:"Tonlarca yaratığı tonlarca havalı şekilde katletmek.". Oyuncuları böyle havalı bir şekilde öldüremezsiniz, ya da tonlarca oyuncuyu sizinle aynı fanteziye sahip oldukları için şikayet edemezsiniz. Onlar sizi de bir çok havalı şekilde öldürmek istiyor ve aslında oyun otomatikman değişiyor.

Bu çok geniş bir eşya-güç yelpazesine bağlı ve biz karakterlerin birbirileri üzerine olan güç dengesini henüz düzenlemedik. Bizler klas ve itemlerin oyundaki yaratıklar üzerine olan güçlerinin dengeleri üzerine çalıştık. Sizin verebileceğiniz zaviyat tüm yaratık türlerinde iyi bir şekilde çalışacaktır fakat oyuncular üzerinde böyle sonuç veremeyecektir ve bu yüzden oyuncular birbirlerini dengesiz bir şekilde öldürecek "Öldün; öldün işte; hop öldün." gibi eğlenceli olmayan sonuçlar olacaktır.

Bizler ayrıca insanların farklı karakterler oynayıp da: "Bu benim karakterim, bu bulduğum eşyam, şu kadar yaratık kesip şu kadar Legendary düşürdüm, işte Diablo fantezisi budur." demelerini istemiyoruz. İnsanlar şöyle düşünüyorlar: "Neden hususi bu iş için karakter yaratmayalım?" Bana seçtiğim iki barbar karakter verin ki Biri pvp ağırlıklı barbar olsun diğeri rastgele donatılmış barbar ama pvp değil. Eğer eşyaların önemi olmazsa bu oyun yaratık kesip eşya düşürmekten farklı bir oyun haline gelir ki bu aslında bizi farklı bir oyun yapmaya iter.

Sonuç olarak biz bu dengeyi tutturmaya çalışıyoruz. Kahramanımızla PvP modunda da oyunlar oynayabileceğimiz yeri bulmaya. Bu bizim için önemli aksi halde yeni bir oyun yapıyor olurduk.

Tamamını okumak isterseniz (İngilizcedir.): Ausgamers


Soru : Transmogrification nedir? Ne işe yarar? [ Mistik Hk. Bilgi ]

Alıntı



Genişleme paketinden önce gelecek yama üzerine tahminler

Lylirra Loot 2.0 ve Pragon 2.0'ı da içeren son yamanın, genişleme paketinden 2 hafta ile 2 ay öncesinden çıkartacağını duyurdu. Biliyoruz bu tam olarak bir tarih değil ama yine de iyi bir bilgi.

Alıntı



Son yamada yetenekler üzerinde bir değişim olacak mı? Battle Rage - Into the Fray ve Shadow Power - Gloom vs. gibi?

Alıntı



188
Evet Arkadaşlar Battle.Net beta Profilleri bölümünde Diablo açıldı ve ROS resmini görebilirsiniz.Betaya hak kazanmak için şimdiden işaretleyin ve güncelleyin profilinizi..


Bol Şans..

189
Temel Bilgiler / The Crusader
« : 26.10.2013 | 13:08 »

Temel Özellikler

  • Shield Glare

    Kalkanınızla bir ışık patlaması yaparsınız. Önünüzdeki tüm düşmanları kör eder.
  • Concentration

    Yerde dostlarını iyileştirip düşmanlara zarar veren geniş dairesel bir bölge oluşturur.
  • Falling Sword

    Sizi seçtiğiniz bölgeye çakan yıldırımlar eşliğinde ışınlar.
  • Fist of the Heavens

    Gökten bir yıldırım indirirsiniz. Yıldırım bir süre yerde kalmaya devam ederek yakındaki düşmanları çarpmaya devam eder.

Kaynak: Wrath

Gücünüzün kaynağı olan öfkenizi kontrol ederek düşmanlarınızı yok edin. Kavga ederek doldurun ve daha sonra bu öfkenizi düşmanın üzerine kusun.

Yeterince öfkeliyseniz, büyük hasarlar verebilirsiniz. Savaş dışında ise öfkeniz dinmez ve sonraki savaşlara taşıyabilirsiniz.

Zakarum inancının askerleri olan Crusader'lar, kendilerini Mephisto'nun yaydığı yozlaşmayı temizlemeye adamış çok iyi eğitimli azınlık bir birliğin üyeleridir.

Kalkanları ve görevleri ustalarından çıraklarına geçer. Ağır zırh, kalkan ve genelde gürz kuşanan Crusader'lar, günümüz tankları gibi orta menzilli yakın dövüş saldırıları yapabilirler. Zırhlarını yalnızca savunma amaçlı değil, yeri geldiğinde saldırı amacıyla da kullanabilirler.

İlk Bakışta ve Hikaye

“Return of the Paladin”

.

Hikayesini okuyun.(Yakında)

Silahlar

Aşılamaz zırhları ve ağır hasar veren iri parlak gürzleri ile Crusader'lar, ağır kalkanları ile neredeyse dokunulmazdırlar. Kullanmak için çift el gerektiren bazı silahları da tek elleriyle kullanabilme yeteneklerine sahiptirler.

Zırhlar

Zırhlarınızı kuşanın!
Hazırlıklarınızı yapın!

190
Hep oyun oyun burasi genel bölüm birazda böyle konularda fikirlerimizi belirtelim istedim :)

ALINTIDIR ;

evet. konumuz kadınlar. ama bu kez kadınlardaki kriterimiz nefes alması, hoş olması, çekiciliği, seksiliği v.s değil. bunlar bir kadında olabilecek özellikler. fakat, bunlar bir kadının kaliteli olduğunu gösterir mi? bence hayır.

kalite önemlidir. hayatın her alanında hem de. özellikle yeni çağda bu çok sık rastlanmayan fakat keyif veren bir şey. annelerimiz, ablalarımız v.s farklıydı. onlar farklı bir türkiye'de yetiştiler ve farklı koşullarda yaşadılar. fakat yeni dönem kadınlarında çoğu imkan var. her ne kadar çok parlak görünmese de farklı bir dönemde yaşıyoruz.

çekicilik, seksilik, hoş bir fiziğe-yüze sahip olmak güzel şeylerdir. zaten insan eş seçiminde ilkel ve bilinçaltı dürtüleriyle hareket eder. esasında doğadaki çoğu canlı öyle hareket eder. içgüdüsel olarak bir kadından hoşlanmak; onun sağlıklı vücudundan hoşlanmak ve üreme isteğidir. doğadaki balıklardan tutun, çoğu canlıda bu üreme altyapısıyla birleşme olur. kadınlarda da erkeklerin sağlıklı görünmesi bir kıstasdır. çünkü içgüdüsel olarak kadın da sağlıklı bir üreme ister. kriterlerde yer alan uzun boy-geniş omuz v.s esasında sağlıklı üreme içgüdüsünün dışa vurumudur.

neyse konuyu dağıtmayalım. içgüdüsel hoşlanmayı bir kenara bırakırsak, bir kadının (özellikle çağımız kadınının) kaliteli olduğunu gösteren detaylardan örnek verecek olursam;

- iyi bir eğitim: bu 4 yıl öğretmenlik mezun ol kpss değil. eğitimi içselleştirebilmek. öğrenilenleri ve eğitimde gerçekleşen sosyalizasyonu hayata güzel bir şekilde yansıtabilmek.

- stil sahibi olmak: bu illaki pahalı şeyler giyinmek değil. bir giyim zevkinin ve uyumunun olması. bir şeyleri kombine etme yeteneği. sadelik ve kendine en uygun olanları seçebilmek.

- güzel konuşma ve dinleme yeteneği: sağlıklı cümleler kurabilme ve karşısındakileri verimli, doğru yerlerde doğru tespitler yaparak dinleme.

- en az 1 yabancı dil bilmek: bu sayede tekdüzelikten az da olsa kurtulunmuş olunur. başka bir dil bilmek aynı zamanda az çok başka bir kültürü de az da olsa tanımaktır. hayat vizyonunun ister istemez gelişmesidir.

- temellendirilmiş müzik zevki: ona verilen-ona pompalananları ve ilkelliği değil de, müzikte bile kaliteyi araması. kendi müzik zevkini temellendirebilmesi.

- orta düzeyde film kültürü: behlül şunu bunu öptü mü değil, en azından birkaç yönetmeni takip etmesi ve onların filmlerinden sonra iki kelime edebilmesi.

- gidilen yerlerin ve çevrenin kalitesi: bu önemli çünkü nerdeyseniz ve kimlerleyseniz onlarla konumlanırsınız. bir fotoğraf çekilirken arka plana da dikkat ederiz. sizin görünümünüz kadar fon da önemlidir.

- yalnızken geçirilen zamanın kalitesi: bu esasında önemli bir detay. ne bileyim 7/24 facebook oyunu oynayan bir kadın, sıkıldığında hemen eline cep telefonunu alıp ilgi arayan kadın bence eksiktir. tabiki oyun oynanır, telefonda konuşulur v.s ama bu hayat tarzı haline gelmişse çok sakil bir durum.

- insanlarla mesafeyi iyi ayarlama: bu da güzel bir yetenektir. bu konuyu oturtmuş kadınlar her daim kaliteli görünür. ne yapay-hızlı bir samimiyet ne de soğuk durmak. tam ortası. karşı tarafın yaklaşım şeklini iyi kavrayabilme ve ona göre davranma meziyeti.

- zeka parıltısı: bu çoğu kadının ''zeki olduğum için yalnızım'' klişesi değil. zeka parıltısı bir sohbette hemen kendini belli eder. ince espri anlayışı, etkileşimli iletişim- kişileri rahatlıkla süzme yeteneği. bunlar kolaylıkla gözlemlenebilir.

esasında daha çok detay var. hepsi bir kişide bulunsun, iş ilanı gibi öncüller sıralama durumu değil. bazen küçük detaylar karşınızdaki kişide size karşı olan algıyı oluşturur. algı da çoğu zaman gerçeklerin önüne geçer. durum bu yani.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7Xf-Lesrkuc#t=34

Kaynak : https://eksisozluk.com/bir-kadinin-kaliteli-oldugunu-gosteren-detaylar--4076504

191
Merhaba Arkadaşlar ;

Benimde şu sitede bir tuzum olsun isteyen sevgili üyeler ;
Benim Diablo evreni ile bilgilerim iyi ve İngilizce'de iyi diyen çeviri yapacak arkadaşları arıyoruz..

http://us.battle.net/d3/en/game/lore/short-story/demon-hunter/
http://us.battle.net/d3/en/game/lore/short-story/barbarian/


http://us.battle.net/d3/en/game/lore/short-story/monk/ Çeviren :  IronBorn


http://us.battle.net/d3/en/game/lore/short-story/witch-doctor/
http://us.battle.net/d3/en/game/lore/short-story/wizard/

8-11 Sayfadan oluşan 5 sınıf için ;

Gönüllü olmak isteyen var mı ?
Bizler aynı şablonda sizin çevirilerinizi sitemizde yayınlayacağız tabi ki imzanız ile..

Konudan veya PM (kişisel ileti) ile ulaşabilirsiniz.

192
Temel Bilgiler / Auriel
« : 15.10.2013 | 21:43 »

Auriel

Temel Özellikler

  • Ünvan

    Umudun Başmeleği

  • Cinsiyeti

    Kadın

  • Ait Olduğu Yer

    Göklerdeki Cennet

  • İlişkisi

    Bilinmiyor

  • Durumu

    Hayatta

  • Görüldüğü Yer

    High Heavens

Auriel, umudun başmeleği, -.

The Veiled Prophet'de insanların ve Sanctuary'nin yararına oy vermiştir. Mephisto ile bir zamanlar sevgili olduğu dedikodusu vardır. Wrath'da Al'maiesh adlı silahı kullandığı görülmüştür. Rakanoth tarafından esir tutulduğunda ise Nephalem kahramanları tarafından kurtarıldı. Reaper Of Souls'da Black Soulstone'nun Cennetten başka yere taşınmasında rol almıştır.


193
Temel Bilgiler / Tyrael
« : 14.10.2013 | 21:26 »











Tyrael

Temel Özellikler

  • Ünvan

    Adaletin Başmeleği

  • Cinsiyeti

    Erkek

  • Ait Olduğu Yer

    Göklerdeki Cennet

  • İlişkisi

    Bilinmiyor

  • Durumu

    Hayatta

  • Görüldüğü Yer

    Bloodmarch

Tyrael, Adaletin Baş Meleği, - Işığın en fedakar hizmetkarları!

Auriel, Imperius ve Itherael'den oluşan Angiris Konseyi'nin bir üyesidir. Konseyin kurucusu olan, kardeşi, Inarius'un cennetten ayrılarak Sanctuary'yi (dünya) yaratmasından habersiz kalanlardan biridir. Nephalem soyu (insanlar) Sanctuary'nin yaratılışından sonra oraya yerleşmiş melekler ve iblislerden türemeye başladıklarında durumu diğer öğrenen konsey üyeleri gibi Nephalem'den tiksinmiş ve insanları ucube olarak görmüştür. Ancak Uldyssian adlı basit insan çiftçinin sadece sevdiklerini değil tüm Sanctuary' yi kurtarması yüreğine dokunmuş olacak ki kendilerinden ve cehennemden saklı olarak inşa edilmiş bu dünyaya dokunmama kararı alan meleklerden birisi olmuştur. Sanctuary yok edilmek yerine yaşayanların akılları tamamen silinmiştir. Yapılan antlaşma gereği Mephisto elini dünyadan çekmesi karşılığında Inarius'u mahkumu olarak almıştır. Tyrael iblislerin bu antlaşmayı sık sık bahaneler ile ihlal etmeleri yüzünden ara sıra ölümlülerin işlerine burnunu sokması sebebiyle konsey üyelerince pek sevilmez. İşlerini gizli saklı yapmak için ölümlü büyücülerden oluşan bir elit grup kurmuştur. Onlara "Horadrim" adını vermiştir ( Deckard Cain, Tal Rasha, Jered Cain bilinen üyeleridirler).

Işığın en fedakar hizmetkarlarından olan Tyrael, insanların dünyasını kurtarmak için üç baş iblis ile kendisi savaşmıştır. Geçmişte de üç baş iblisin yenilgiye uğratılması için büyücü klanlarına liderlik etmiş olan Tyrael, Diablo II'de de bu iblisler ile olan savaşta önemli yardım ve bilgiler sağlamaktadır.

Tyrael oyunda ilk defa, Diablo II Act II kısmının sonunda karşımıza çıkmakta, Duriel öldürülmesi ile, Tal Rasha'nın odasında Diablo ve Baal tarafından hapsedilen Tyrael kurtarılmaktadır.Tyrael tekrar dördüncü kısımdaki Pandemonium Kalesi'nde ortaya çıkmakta ve bu kısımdaki görevlerde kahramanımıza yardım etmektedir. Yıkım Lordu isimli genişleme setinde yine insanlığa yardım eden Tyrael, bu kısmın bitiminde, Baal'ın etkisini kendi tarafına çevirmeye çalıştığı "Worldstone"un parçalanması görevini üstlenmekte ve 3 baş iblis'in tekrar insanlık için kaos oluşturmasını engellemek için önemli adımlardan birini atmıştır.

Son olarak Reaper of Souls da Angiris Konseyi eski üyesi Malthael ile karşı karşıyayken görüldü.


194
Temel Bilgiler / Malthael
« : 14.10.2013 | 18:30 »

Malthael

Temel Özellikler

  • Ünvan

    Ölüm Meleği

  • Cinsiyeti

    Erkek

  • Ait Olduğu Yer

    Göklerdeki Cennet

  • İlişkisi

    Bilinmiyor

  • Durumu

    Hayatta

  • Görüldüğü Yer

    The Veiled Prophet

Malthael, ölüm meleği, - keza suskun melek olarak da bilinir. .

Bilgeliğin başmeleği iken Angiris Konseyi'nin 5 üyesinden biri idi ve Diablo evreninde geçen The Sin War (Günah Savaşı) kitap serisinde gözükür.

Göklerdeki Cennet'te Pools of Wisdom'da (Bilgelik Havuzunda) bulunurdu. En son Diablo II Lord Of Destruction® da ortalıktan kaybolan bilgeliğin başmeliği Reaper Of Souls da Ölüm meleği olarak yeniden ortaya çıkar.

Son sözü : Hiç kimse ölümü durduramaz.


195
Merhaba Arkadaşlar ;

A.H.'nin kapatılma kararı alınması üzerine forumumuz da  ki alışveriş bölümü bir hayli yoğunlaşacak gibi...
Bizlerde bunun üzerine şimdiden modifikasyonlar ile daha rahat arama yapılması ve konulara ulaşılması sebebiyle değişiklikler yapmaya karar aldık..

Bu sitenin her ne kadar yöneticileri olsa da bir Aile olduğumuza inanıyoruz.
Bu bölüm için bir kaç başlangıç için düzenleme yaptık:

Bknz :



Sizlerde bizlerle fikirlerinizi paylaşırsanız daha da iyi bir sistem ile hizmet verebileceğimize inanıyoruz.
Şimdiden Teşekkürler.

*Yapılanlar :
** AnaSayfada Alış-Veriş bölümünden Son Konular
** 10 İleti arka plan rengi daha koyu 20 ileti olan konunun rengi daha koyu çok yanıt alanların dikkat çekmesi
** İlk 128 karakter göstererek konu açıklamasını konu içinden alıp listeli bir şekilde göstermek..


-*- Yapılabilirtesi olan düşünceler :
- 5 Alt kategoriye ayırıp orada konu açmak
                        (1 tık yerine 2 tık yaptırmaz dejavantaj fazla uğraş..)
- Resim koydurmak
                       ( fazla göz yorması düşüncesindeyim . )
- İtem linki verdirmek ilk 128 karakter içinde göstererek.
                      ( Mlsf battle.net buna izin vermiyor itemin orjinalini sadece linkleyebiliriz. Sizin düşürdüğüniz itemin ki olmuyor. )
- Bölümde Konu moderasyonuna(onayına) koymak...
                    ( çok yetkili olmadığı için aynı saat içinde onaylanabilir mi bilemem.. Ancak abartı konu başlıklarının önüne geçilebilir. )

196
BlizzCon 2013'ün elle tutulur biletleri çoktan satılmasına rağmen hayranlar Warcraft, Diablo ve Starcraft'ın dahil olacağı etkinliğe artık sanal bilet alabiliyorlar.


€29.99 olan biletlere 8-9 Kasım'da Anaheim Convention Center'da yapılacak etkinliğin HD çözünürlükteki yayına erişim dahil. Seyirciler gelişim panelleri, röportajlar, toplu yarışmalar ve kapanış seremonisinin olduğu bir kanal ile beraber, çok talep gören tekrarları görebilecekleri başka bir kanala da erişim sahibi olacaklar.


Ek olarak, BlizzCon'a sanal bilet sipariş eden herkese World of Warcraft, Starcraft II, Diablo III ve HearthStone: Heroes of Warcraft oyunları için özel oyuniçi eşyalar verilecek. Detaylar gelecekte sunulacak.
 
Bilet almak istemeyenler için Blizzard, açılış seromonisi, Starcraft II Dünya Şampiyonası Serisi Finalleri  ve World of Warcraft Arena Invitational'ın da dahil olduğu çeşitli eSports turnuvalarının gösterileceği ücretsiz bir video yayını sağlayacak.
 
Önceki BlizzCon'larda kapanış konserleri için Ozzy Osbourne, Foo Fighters, The Offspring ve Tenacious D. gibi ünlü müzisyenler sahne almıştı. Blizzard bu senenin müzisyeni için (eğer olacaksa tabi) henüz bir açıklama yapmadı.

Bileti satın almak isterseniz : http://eu.battle.net/blizzcon/en/virtual-ticket/

Sayfa: 1 ... 12 13 14 15 16 ... 18