Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Konular - Nekroses

Sayfa: 1 2 3 ... 13
1
Topluluk Yöneticisi FilthieRich, Sezon 21 ve PTR ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.


Alıntı: FilthieRich


Kaynak: https://us.forums.blizzard.com/en/d3/t/season-21-trials-of-tempests-double-bounties/20979

2
Haberler / Diablo IV'te Sistem Tasarımı (Bölüm I)
« : 07.12.2019 | 18:28 »
Diablo IV Sistem Tasarımı Lideri David Kim'in paylaştığı son ilerlemelere onun gözünden bakalım...


Yıllar boyunca edindiğim tecrübelerden, oyuncu topluluğunun bir oyun tasarlarken ve geliştirirken kullanabileceğiniz inanılmaz değerli bir kaynak olduğunu öğrendim. Birlikte çalışarak harika şeyler başarabiliriz. Topluluk geri bildirimlerinin ayrıştırılmasındaki en büyük zorluk, bu kadar çok fikir ile sunulan oyunun nadiren ortak fikirde buluşmasıdır. Diablo IV hala aktif bir gelişim içinde, ancak tasarlarken ve yinelemeye devam ederken sizi döngünün içinde tutmayı planlıyoruz, böylece yaptığımızın bir parçası olabilirsiniz. Şimdiye kadar aldığımız tüm geri bildirimler için inanılmaz derecede minnettarım ve konular hakkında en çok konuşulanların içine dalmaya istekliyim.


Eşya Sistemi

Eşya sistemi ile ilgili gelen tüm geri bildirimler üzerinde çalışmaya devam ediyoruz ve temel öğelere (Rare'lar dahil) daha fazla derinlik ve karmaşıklık eklemenin yollarını aktif olarak tartışıyoruz. Bu eşya yeteneklerini ilginç kılmak ve seçimlerinizi anlamlılaştırmak için eşya eklerine daha fazla çeşitlilik eklemenin yollarını ve oyunculara eşyalarını nasıl özelleştirileceğini seçme konusunda daha fazla özgürlük vermenin yolları arıyoruz. Böylece, internette “en uygun yapıyı” aramak yerine, geniş bir yelpazede etkili oyun olanakları keşfetmeyi başarabilirsiniz.

Yakında ayrı bir gönderide öğe belirleme konusunda daha derinlemesine gireceğiz, ancak sizi o zamana kadar bekletmek istemiyoruz - bu yüzden sizi şimdi birkaç konuda daha güncelleyeceğiz.

Bunlar en sık rastladığımız konulardan bazılarıdır, ancak bir şeyi kaçırırsak, lütfen bize bildirin. Bu konular hakkındaki düşüncelerimizi gelecekteki güncellemelerde de paylaşmaya çalışacağız.



Diablo IV'de Seçmeli (Elective) Mod

Diablo IV'ün BlizzCon demo kullanıcı arayüzü nedeniyle becerileri belirli alanlara kilitleyeceği konusunda bir yanlış bir düşünce var. Demodaki diğer birçok şey gibi, kullanıcı arayüzü nihai değildir ve Seçmeli Mod tarzı beceri seçimini destekleyeceğiz. Beceri seçme ve tuşlara atama tüm oyuncular için her zaman tamamen açık olacak.



Antik (Ancient) Eşyalar

Antik eşyaların Diablo IV'te gerçekten net bir amaca hizmet etmedikleri konusundaki topluluk düşüncesine tamamen katılıyoruz. Antik Eşyalar'ın Diablo IV'teki rolünü açıklamak için daha iyi bir iş çıkarmalıydık. Paylaşmak için bir öngörümüz vardı, ancak siz bazı harika noktalar ortaya koydunuz, bu nedenle tasarımlarımızı geri bildirimlerinizle tekrar gözden geçiriyoruz. İleriki maddelerinin güncellenmesinde paylaşılacak daha fazla ayrıntıya sahip olmayı umuyoruz.



Oyunsonu İlerleme Sistemi

Karakter level ve deneyim sisteminin sonlu mu yoksa sonsuz mu olacağına karar vermedik. Her ikisinin de artılarını ve eksilerini tartışıyorduk ve düşüncelerinizi duymak isteriz. Sonsuzluğun daha kötüsüyle ilgili bazı endişeler var gibi görünüyor çünkü sonunda diğer kaynaklar tarafından sağlanan tüm gücü gölgeleyecek. Ancak, her sistemin ne kadar güç vereceğini, sınırsız veya sınırlı olup olmadığını kontrol edebiliriz.

Örneğin, binlerce saatlik oyun hakkında konuştuğumuzu varsayalım... Bu binlerce saat içinde, sonsuz sistemden 1.000.000 kat daha fazla güç veren sonu bir tasarlayarak, sonsuz sistemin sonlu sistemi geçmesini pratik olarak imkansız kılan bir sistem oluşturmayı seçebiliriz.

Ayrıca, güç artışının levellar arasında doğrusal olması gerekmez - oyuncular daha yüksek seviyelere ulaştığında yavaşlayabilir. Asıl sorunun, hangi oyun tarzının oyuncular için en iyi olduğunu bulmak olduğuna inanıyoruz ve en mantıklı olan güç eğrisini bulmak için ayarlama konusunda çeşitli yaklaşımlar deneyebiliriz.

Bir seviye sınırına ek olarak farklı bir deneyim sistemine daha sahip olmak için birkaç nedenimiz var. Bir seviye sınırı bize oyunculara bir tamamlanma duygusu verme özelliği katar. Ancak oyuna daha derinlemesine girmek isteyen oyuncular için, ikinci bir deneyim sistemi, bu gerçekten zor son oyun hedeflerine ve rütbelerine ulaşma eğlencesini yakalamamıza izin veriyor. Ayrıca, bu sistem üzerinden ek derinlik getirebiliriz, çünkü oyuncular bu noktada oyunla daha deneyimli olacaklar. Nihayetinde hedefimiz, oyunsonunda tercih ettiğiniz oyun tarzına bağlı olarak net seçimler sağlayan anlamlı bir sistem oluşturmaktır.



Güç kaynakları

Topluluk, güç kaynakları konusunda birçok iyi noktayı paylaştı ve herhangi bir zamanda, her kaynaktan ne kadar güç geldiğini yeniden değerlendiriyoruz.

Bununla birlikte, Diablo IV'te gücün çoğunlukla eşyalardan gelmediğini açıklığa kavuşturmak istiyoruz. Güç kaynaklarının iyi bir karışımına sahip olmak istiyoruz: karakterler doğal olarak seviye atladıkça daha da güçleniyor, yetenekler gücü artıran seviyelere sahip, yetenekler özel oyun tarzı seçenekleri ve ek karakter gücü sağlıyor ve tabii ki eşyalar da güç ve anlamlı seçenekler sunuyor.

Akılda tutulması gereken bir başka şey ise, Efsanevi güçler, bir eşyanın gücünün sadece bir kısmıdır ve güçlü olmaları nedeniyle diğer tüm özelikleri geçersiz kılmazlar. Örneğin, iki ila üç normal özellik, şu anda çoğu eşya üzerindeki Efsanevi bir güce eşdeğerdir.



Anahtarlı Zindanlar (Keyed Dungeons)

Ortaya çıkan büyük sorulardan biri, Keyed Dungeon'ların Rift'lerden ne kadar farklı olduğudur. Anahtarlı Zindanlar, Zindan Ekleri aracılığıyla seviyesi arttıkça daha büyük zorluklar ortaya çıkarır. Zindanların çoğunluğu dünyadaki gerçek yerlerdir ve oyuncular, ne tür canavarlar, olaylar ve haritalar ile karşılaşacağı hakkında bazı bilgileri bileceklerdir. Bu bilgilerle, anahtarda görüntülenen belirli Zindan Ekleri'nin yanı sıra, oyuncular zindana girmeden önce yaklaşma stratejilerini belirleyebilecekler. Bunun Diablo III Rift'lerine göre en büyük değişiklik olduğuna inanıyoruz: Keyed Dungeon'ı çalıştırmaya karar vermeden önce planlama ve strateji imkanınız oluyor.


Lütfen düşüncelerinizi paylaşmaya devam edin; Diablo IV tasarım sürecine katılmanızı istiyoruz. Şahsen, nereden geldiklerine bakılmaksızın, en güçlü tasarım fikirlerine dayanarak oyun için en iyi kararları almaya inanırım. En büyük umudum, toplum için en önemli konuları yapıcı bir şekilde tartışabilmemiz ve yineleyebilmemizdir - bu nedenle geri bildirime devam edin!

Cehennemde görüşürüz,
David Kim
Sistem Tasarımı Lideri
Diablo IV Takımı

Kaynak: https://eu.diablo3.com/en/blog/23232022/

3
Haberler / Diablo IV Özelliklerine Genel Bakış
« : 03.11.2019 | 23:34 »
Hepinizin Diablo IV hakkında mümkün olduğunca fazla bilgi edinmek için istekli olduğunuzu biliyoruz ve her şeyi sizinle paylaşmaktan büyük heyecan duyuyoruz! Başlangıç olarak, BlizzCon 2019'da paylaştığımız özellik ve ayrıntılara kapsamlı bir göz atıyor ve Diablo franchise'ında bir sonraki ana hat girişi hakkında şüphesiz en sık sorulan sorulardan bazılarını yanıtlıyoruz.


Diablo IV'ün Sınıfları

Lansmanında, Diablo IV, her biri kendi fantezilerini barındıran kendine özgü mekaniği getiren beş benzersiz karakter sınıfına sahip olacak. Bugün, hayata geçirdiğimiz ilk üç hakkında konuşalım: Barbar, Büyücü ve Druid.

Barbar

Acımasız, fiziksel bir savaşçı olan Barbar, savaş alanında sürekli olarak dolaşır, ağır hasar verir ve bir dizi güçlü silahı kolaylıkla kullanır. Arsenal sistemi ile, Barbarlar, duruma, yeteneğe ve oyuncunuzun ihtiyacına bağlı olarak, ağır iki elle kullanılan gürzlerden; bir çift keskin, çevik el baltasına kadar farklı silah türleri arasında geçiş yapabilir.


Barbarlar toplam dört silah taşıyabilecek ve aralarında istedikleri zaman dinamik olarak değiştirebilecekler. Ayrıca, ileri seviyedeki oyunculara daha fazla kişiselleştirme için farklı becerilere özel silahlar atayabilmeye izin verecek.

Büyücü

Güçlü elementsel güçlere sahip olan Büyücü, en sevdiğin büyü lezzetleriyle dolup taşmaktadır. Kırılgan fakat yıkıcı olan bu yüksek riskli, yüksek ödüllü kahraman Ateş, Soğuk ve Yıldırım arasında dokunmuştur. Büyü ustalığı, Diablo güç fantezisinin ikonik ve silinmez bir parçası ve sadece bu sağlam temel üzerine inşa etmeye devam ettik.


Yeni bir Chilling mekaniği ile düşmanları kontrol edebilecek ve hükmedebileceksiniz. Ne kadar çok Soğuk hasarı verirseniz, o kadar fazla düşman yavaşlar, donar ve sonunda saldırılarınız paramparça eder.

Druid

Şekli değiştirmenin ustası muzaffer olarak Sanctuary'ye geri döndü! Sorunsuz bir şekilde formları insandan Werebear'a Werewolf'a çevirmek, toprağa ve fırtına büyüsüne hakim olmak hepsinden iyi.


Farklı beceriler Werebear, Werewolf gibi farklı formları kullanır ve Cataclysm gibi tamamen yeni beceriler, doğanın dizginlenmemiş öfkesi ile düşman ordularını yok eder. Fırtına büyüsü savaş alanında devam eder, böylece form değiştirmeden önce düşmanları yok etmek için yıldırım, rüzgâr ve yağmurun sağanaklarını serbest bırakabilirsiniz.


Beceri Puanları ve Yetenek Ağaçları

Diablo IV, kalıcı karakter gelişimi ve kişisel özelleştirmeye sahip olacak. Bunu başarmak için hem Beceri Puanlarını hem de Yetenek Ağaçlarını yeniden tanıtıyoruz.

Beceri Puanları, dünyadaki nadir kitapları avlayarak ve aynı zamanda seviye atlayarak kazanılacak. Yetenek Puanlarını hemen harcamayı seçebilir ya da daha yüksek seviyelerde kilidi açılacak becerilere daha fazla yatırım yapmak, puanları birden fazla beceri arasında yaymak veya daha güçlü hale getirmek veya favorilerinize odaklanmak için tasarruf yapabilirsiniz.


Her sınıf ayrıca, daha fazla karakter özelleştirmesi için özel bir Yetenek Ağacına sahiptir, ancak seçimleriniz bir bedel karşılığında gelebilir. Örneğin, Büyücü, süreçte daha güçlü Soğuk güçler üretirken hareketliliği veya Yıldırım hasarını vurgulayan becerilere odaklanabilir. Druid, Werebear yeteneklerine yatırım yaparak savaşçı bir yakın dövüşçü olmayı seçebilir, ancak bu onun Werewolf veya Caster becerilerini kullanmasını engellemez; daha az optimize edilmiş olurlar. Uzmanlık yapmak istediğiniz yer size kalmış ve Yetenek yatırımlarınız bu kararları yansıtacak.

Yetenekler seyahat ettiğiniz ağacın altın dallarında daha güçlü olur, bu nedenle büyüdükçe akıllıca seçim yaptığınızdan emin olun!


Açık Dünya ve Çok Oyunculu Oyun

Önceki Diablo oyunlarının aksine, Diablo IV tamamen açık bir dünya. Bu, herhangi bir sırada, herhangi bir zamanda beş ayrı bölgeden herhangi birini keşfedebileceğiniz ve aralarında sorunsuz bir şekilde seyahat edebileceğiniz anlamına gelir. Sanctuary keşif ve yağmalamak için canlı, nefes alan bir yer olacak. Bölgelere bağlı canavar ekolojileri, halka açık etkinliklerle paylaşılan bir oyuncu dünyası ve sosyal merkez olarak iş gören kasabalardaki ilgi noktaları gibi tanıtımlarla, Diablo IV biraz daha az yalnız hissedecek (daha az kasvetli olmasa da).

Tanıtmakta olduğumuz farklı bölgeler, yükleme kesintileri olmadan bölgeden bölgeye düzenli bir geçiş yapmak için bitişik olarak bağlanmıştır.

Scosglen

Druidlere ev sahipliği yapan bu yemyeşil ve yağmurlu topraklar yoğun bir şekilde ormanlıktır ve kıyıları çevreler. Kurt adamlar, kalın yeşilliklerle gizlenen ve yeni canavar ailesi olan Boğulmuşlar, perili sahil şeridinde kalarak, şüphesiz mağdurları suda boğmak için bekliyorlar.


Çatlaklı Tepeler (Fractured Peaks)

Karlı ve tenha, dindar rahiplerden oluşan bir tarikat bu yüksek dağlık alanın izolasyonunda sığınak buluyor. Aşağıdaki karanlık mağara komplekslerinde yaşayan dehşetlerden habersizken aydınlanma arayışı içindeler.



Kuru Bozkırlar (Dry Steppes)

Kuru Bozkırların affetmeyen, sert ortamı, sadece en sert veya çaresiz ruhlara ev sahipliği yapar. Önceden uyaralım; bu toprakların sakinleri hayatta kalmak için her şeyi yaparlar, küçük haydutlardan vahşi yamyamlığa kadar her şeye başvururlar.


Hawezar

Cadılar ve zealotlar, bu yılan istilalı bataklık yuvasına ev diyerek antik eserler için bulanık derinliklere gider. Farkında olmayanlar hızla kendilerini zorlu durumlara sokarlar.



Kejhistan

Alcarnus ve Caldeum'a yaptığımız önceki ziyaretlerden de gördüğümüz gibi, Kejhistan'ın çöl gölgeleri, yükselen bir grup kültüre mükemmel bir koruma sağlıyor. Kadim Baş Kötülüklerin (Prime Evils) geri dönüşüne yardım etmek için güç arayarak sessizce terk edilmiş kalıntıları kapattılar.


Ekip Olarak mı Yoksa Yalnız mı?

İster parti yapmak isteyin ister yalnız bir maceracı olun, Diablo IV'ün oynamanın sizin için bir yolu olacak.

Hikaye moduna gelince, tüm hikayeyi kendi temponuzda veya arkadaşlarınızla birlikte oynayabilir, ilerlemenizi parti lideriyle senkronize edilebilir, böylece ne yapıldığı ya da yapılacaklar listesinde ne olduğu hakkında aklınızda hiçbir soru kalmaz.

Dünyanın çoğu sosyal olarak açık olsa da, her bir bölgenin kesin, küçük kısımları hikaye moduna özeldir. Hikaye hedefleri tamamlandıktan sonra, bu alanlar dinamik olarak diğer oyunculara da açık olacak. Bu, başka bir maceracı partinin sizin yanınızdan geçtiğini veya organik bir olaya ya da diğer oyuncuların zaten dövüştüğü World Boss'a rastlayabileceğiniz anlamına gelir. Bu etkinliklerin tadını çıkarmak için parti yapmanıza gerek yoktur; mücadeleye katılabilir ya da kendi yolculuğuna devam edebilirsin. Bu karar sana ait.


Rutubetli Zindanları Keşfetmek

Zindanlar ayrı, bireysel deneyimler olacaktır. Terkedilmiş bir harabeyi araştırırken yanınızda dolaşan maceracıları görmezken, daha büyük ödüller için daha zorlu zorluklarla mücadele etmek için dört oyunculu bir partiye katılabilirsiniz.

Diablo'nun artık simgesi olmuş Zindanlar hem düzenleri hem de içinde meydana gelebilecek olaylar dahil olmak üzere rastgele deneyimlerdir. İç veya dış manzaralar olabilir, farklı döşenmiş arazi parçaları arasında karışıp eşleşebilir ve tamamen kusursuz bir keşif sunabilirler; bir seviyeden (level) veya sahneden (ACT) diğerine geçmek artık doğal, ekran yüklemesiz (loading) bir işlem.

Ayrıca maceranıza rehberlik etmenize ve daha fazla ödül ve daha fazla tehlike sunmanıza yardımcı olan Dungeon Amaçlarını da sunuyoruz. Zindan Hedeflerini tamamladığınızda, sahip olduğunuz hedefler güncellenmeye devam eder ve Zindanın kendisi, daha sert düşmanları göndererek ve yolunuza meydan okuyarak yanıt verebilir. Her Hedef, kendi zindanlarına kendi kimliklerini ve karakterlerini vermek için özel olarak tasarlandı ve yüzlerce zindanın yüzlerce hedefi var, amacımız her bir keşfin eşsiz olmasını sağlamak!

Ayrıca, son oyun (late game) zindanlarını üç ayağı etrafında inşa ederek geliştiriyoruz: çeşitlilik, stratejik derinlik ve oyuncu ajansı. Bugün paylaştığımız yeni bir sistem Anahtarlı Zindanlar dediğimiz şey. Sanctuary dünyasında bir anahtar bularak, mevcut bir Zindanı, artan zorluk, daha fazla ödül ve zindan ekleri ile özel bir oyun sonu versiyonuna yükseltebilirsin. Doğal rastgeleleştirme arasında, yüzleşeceğiniz gücü ve ekleri bilmek ve önceden becerilerinizi ve ekipmanlarınızı seçmekle, benzersiz, sürekli gelişen bir oyunsonu için bu üç ayağı da güçlendiriyoruz.


Sanctuary'nin Canavarları

Bir şeyleri nerede öldüreceğini ve onları nasıl öldüreceğini biliyorsun. Ama tam olarak seni tehdit eden nedir? Diablo IV'te karşılaşabileceğin düşmanlardan bazılarına bakalım.

Canavar Aileleri

Sanctuary dünyasına yeni ve gerçekçi bir nefes aldırmak için, canavarları nasıl yaratıp tasarladığımız konusunda tamamen yeni bir yaklaşım izliyoruz. Artık her canavar, genellikle bir temaya ve yere dayanan bir avuç farklı düşmanı içeren Canavar Ailesi'nin bir parçası. Yeni ailelerimizden biri olan Boğulmuşlara göz atın.

Boğulmuşlar, Scosglen kıyılarında bulunabilen sudan varlıklardır. Onları dünyada başka hiçbir yerde bulamazsınız ve özellikle onları avlamak için arıyorsanız, onları bulmak için seyahat etmeniz gerekir. Ailenin her bir üyesi, o ailenin diğer üyeleriyle bir araya gelerek, birlikte kavga ettiklerinde güçlenebilecek bir uzmanlık veya özel yeteneğine sahiptir.

Canavar Eklerini Yeniden Biçimlendirme

Ekler bu sefer biraz farklı çalışacak. Molten gibi beklenen etkileri görmeye devam ederken, Multishot ekinin hangi düşmanı etkilediğine bağlı olarak stratejik oyunu nasıl değiştirdiğine şaşırabilirsiniz.

Örneğin, Fallen ailesini ele alalım. Multishot eki olan uzaktan saldıran bir Fallen, muhtemelen umduğunuz gibi, size üç mermi atabilir. Bu Multishot ekini Fallen Şaman'a koyun, ve sadece bir tane yerine üç arkadaşını canlandırmaya başladığını gördüğünüzde öncelikleriniz değişir. Ekler, bakış açınızı değiştirmeli ve düşmanlarınıza karşı stratejileri değiştirmeli, ayrıca etkiledikleri canavarlara bağlı olarak farklı oyunlar sunmalıdır.

Ashava ve Dünya Liderleri (World Bosses)

Ellerinizi BlizzCon demomuza dokundurduysanız veya oyun fragmanımızı yakından izlediyseniz, büyük bir yeni eklenti fark etmiş olabilirsiniz: Ashava. Yeni Dünya Liderlerimizden birincisi olan Ashava, yalnızca bir kahramandan daha fazlasını öldürecek olan Sanctuary'nin altında gizlenen antik bir iblis.


Ashava'ya meydan okumak için yalnızca gruplanmanız (veya en azından birkaç diğer oyuncuya katılmanız) yetmiyor, aynı zamanda yeteneklerine çok dikkat etmek ve becerilerinizi dikkatlice kullanmak isteyeceksiniz. Temel Kaçma (Evade) yeteneği ile ölümcül vuruşlarından kaçının ve yeni Stagger mekaniğini lehinize çevirin. Liderlerin kalabalık kontrol etkilerine karşı bağışıklık kazanması yerine, bazı yeteneklerini yitirebilir veya belirli bir eşik değeri karşılandığında güçleri azaltılabilir. Ashava ile savaşırken, onun Stagger'ı tamamlandığında kol bıçaklarını paramparça edecek ve kasırga saldırılarının menzilini büyük ölçüde azaltacak ve onu sizin ve arkadaşlarınız için daha az ölümcül yapacaktır.


Eşya Sistemi

Bulunacak tonlarca yeni yağma olmadan bir oyun Diablo olamaz ve eşya sistemi konusundaki geniş kapsamlı bir yaklaşımı paylaşmak istiyoruz. Öncelikle, çoğu eşya kategorisinin tanıdık sırasına bakalım:

Normal -> Magic -> Rare -> Legendary/Set -> Ancient -> Mythic

Diablo IV'te, Legendary'lerin Set öğelerinden daha fazla olmasa da güçlü olmasını istiyoruz. Seçtiğiniz tarzın oynanması için belirli bir sınıfa bağlı kalmanızı istemiyoruz. Antik (Ancient) öğeler, Sezon için kullanacağımız bir sistemdir, ancak daha sonraki bir tarihte buna değineceğiz. Efsanevi (Mythic) eşyalara gelince, bunlar o kadar güçlü olacak ki, bir seferde yalnızca bir tanesini kullanabileceksin, o yüzden akıllıca seç!

İstatistiklerle mücadeleye gelince, matematik problemini basitleştirdik. Oyuncular, aritmetik çözmekten çok, nasıl oynadıklarını değiştiren istatistikleri düşünerek daha fazla zaman harcamalıdırlar. Saldırı ve Savunma senin ekmek ve tereyağı olacak; vuruşunuzu artırmak için bir sayı ve aldığınız hasarı azaltmak için bir sayı.

Saldırı Hızı veya Yakından Alınan Zararın Azaltılması (Melee Damage Reduced) gibi daha karmaşık istatistikler hala mevcut olacak; ancak bunlar, sayısal bir yöntemle daha fazla mücadele etme yaklaşımınızı değiştirebilecek istatistiklerdir. Hasar veriminizi ya da azaltmanızı hala arttırabilseler de, sizi savaş alanı hakkında düşünmenize ya da farklı durumlarda hangi becerilerin en iyi şekilde çalıştığını gösterecek şekilde yaparlar.

Bazı eşyalar aynı zamanda bireysel yetenekleri de geliştirecek ve bu kişilerde harcanan bonus puan olarak etkili olacak. Sonuna kadar Pulverize yeteneği ile gitmek istiyorsanız, bunu Beceriler, Yetenekler ve eşyalar ile yapabilirsiniz!

Legendary Güçleri

Legendary yetenekleri oyunu temelden değiştirmeli ve bu tam olarak Diablo IV'te uyguladığımız yaklaşım. Bunu göstermenin en iyi yolu, Büyücü yeteneği olan Teleport için üzerinde çalıştığımız birkaç gücü gözden geçirmektir.

Bir Legendary, Teleport'tan kısa bir süre sonra savunmanızı artırabilir, bu da onu büyük bir savunma kaçış aracı haline getirir. Bir başkası, Teleport'tan sonra kısa bir süre boyunca hasarınızı artırabilir ve bu da kavganın içine dalabilmenizi sağlar. Yine bir diğeri, Teleport bekleme süresini tamamen kaldırıyor, ancak şimdi sizi rastgele bir yöne gönderiyor, böylece yüksek, ancak öngörülemeyen bir hareketliliğiniz oluyor. Son olarak, varışınız sırasında düşmanlara alan hasarı ekleyen bir Legendary gücüne sahibiz.

Tüm bu Legendary'leri birleştirmek oldukça vahşi ve tatmin edici sonuçlara yol açabilir ve hangilerini birlikte kullanacağınıza karar vermek size ve belki biraz da şansa bağlıdır.

Runik Yazılar

Rune'lar geri döndü ve her zamankinden daha iyi! Diablo IV'teki Rune'lar, bir başka eşya kişiselleştirme katmanına çevrildi. İki tipte gelirler: Koşullar ve Etkiler. Kendi Efsanevi gücünüzü yaratmak, tek bir Koşul ve bir Efekt yerleştirmek kadar kolaydır. Her iki çeşit Rune da olacak ve ne çeşit kombinasyonlar elde edeceğinizi görmek için sabırsızlanıyoruz.


Sıkça Sorulan Sorular

Yukarıda ele alınmayan bir sorunuz mu var? Aşağıdaki SSS bölümüne göz atın.

S: Ticaret olacak mı?
C: Evet. Hala detaylar üzerinde çalışırken, bunun çok büyük bir topluluk talebi olduğunu biliyoruz ve hala yağma bulma deneyimini koruyarak bir miktar işlem seviyesi sağlamak istiyoruz.

S: Klanlar olacak mı?
C: Evet! Klanlar, Diablo IV'te önemli bir özellik olacak.

S: PvP olacak mı?
C: Evet. Dünyanın bazı bölgeleri, maceraya devam ederken arkanızı kollayacağınız PvP deneyimleri sunacak.

S: Sezonlar olacak mı?
C: Evet! Sezonlar geri dönecek ve oyun oynama yaklaşımınızı ağır şekilde etkilemelerini istiyoruz. İlerde daha fazla detay vereceğiz.

S: Hardcore olacak mı?
C: Evet! Bu özelliği, orijinal Diablo'da oyuncu tarafından yaratılan ve kendi kendini empoze eden bir meydan okuma olarak başladığından beri sevdik.

S: Diablo IV konsollara geliyor mu?
C: Diablo IV'ü hem PC'ye hem de konsola getirmek için ortaklarımızla birlikte çalışıyoruz, Xbox One ve PS4 dahil. Şu an duyurmak için başka platformumuz yok.

S: Peki [burada henüz bahsetmediğimiz oyun özelliğini ekle]'ye ne dersiniz?
C: Diablo IV'ün son halinin neye benzeyeceği hakkında çok fazla sorunuz olduğunu biliyoruz. Şimdiye kadar gösterdiğimiz tüm sanat, hikaye ve sistemler üzerinde çok çalışmamıza rağmen, geliştirme sürecinden çok uzaktayız ve hala çok erken. Bu haftasonu gördükleriniz üst düzey bir genel bakış. Diablo'nun bir sonraki yinelemesini elinize almak için çalışmaya devam ettikçe, birçok şeyin değişmesi muhtemel.


Paylaşılacak ve Çalışacak Daha Çok Şey Var

Diablo IV henüz gelişme aşamasında, ancak şimdiye kadar bulunduğumuz yeri sizinle paylaşmak için daha fazla bekleyemedik. İlk kamu erişim aşamamıza ne zaman gireceğimiz hakkında hiç bir haberi olmasa da, Diablo topluluk sitesinde üç ayda bir güncellemeleri takip edip, kolay erişiminiz için forumlarımıza yansıtacağız.

Yapacak çok işimiz var ve daha da artıracağımız bir cehennem var. Sizi diğer tarafta görmek için sabırsızlanıyorum!


Kaynak: https://eu.diablo3.com/en/blog/23189677

4
Diablo IV, türe şekil veren ve ARPG oyuncularının yıllardır severek oynadığı serinin en yeni oyunu. Şeytani yeni özellikler, zorlu görevler ve mutlak bir karanlığa dönüş çalışmalarımızın temelini oluşturuyor. Pusuda bekleyen dehşete göz atın.

Umutsuz Bir Gelecek

Diablo IV, Diablo III'teki olaylardan uzun yıllar sonra; hem High Heavens hem de Burning Hells'in eylemlerinin milyonlarca insanın canına mal olmasının ardından gerçekleşiyor. Oluşan güç boşluğuyla birlikte efsanevi bir isim yeniden ortaya çıkıyor: Lilith, Mephisto'nun kızı, ilk insanların yaratıcısı. Sanctuary'ye olan tutkusu hem erkeklerin hem de kadınların kalbine derinlemesine işler, köylerinde en kötüyü yetiştirir ve dünyayı karanlık, umutsuz bir yer haline getirir.


Keşfetmeye Açık Bir Sanctuary

Diablo IV ile, Sanctuary'i daha önce hiç görmediğimiz şekilde keşfetmek için hikaye modu açık hale getiriliyor. Tamamen açık bir dünya ile, oyuncular kesintisiz bir şekilde bağlı olan, beş bölge arasında istenilen herhangi bir sırayla belirgin şekilde tehlikeli maceralar yaşayabilecekler.


Atına atla ve başkalarıyla halka açık etkinlikleri tamamlayarak bölgeden bölgeye dolaş veya parti veya ticaret yapmak için kalabalık şehirlerin sosyal merkezlerini araştır. Hazine ve zafer için bir dünya liderine (boss) ya da diğer oyunculara meydan okuyun! Dünya, ölümcül sakinleriyle birlikte seni bekliyor.

Diablo IV Sınıfları

Oyuncular lansman sırasında beş farklı, benzersiz sınıf arasında seçim yapabilecekler. Üçü BlizzCon'da açıklanan birkaç hayran favorisiyle başlayalım:


Barbar:
Düşmanları ezin ve umursamaz bir şekilde yolunuza devam ederek mücadeleyi sürdürün.


Büyücü:
Ölçülemez gizli gücü ile düşmanlarınızı dondurun, kavurun veya şok edin.


Druid:
Doğanın öfkesine hükmederken yırtıcı formlar arasında geçiş yapın.

Tüm bu sistemlere ek bilgi, daha derin bir bakış ve daha fazlası yarın geliyor, bu yüzden bizi izlemeye devam edin ve ayrıntılar için forumumuza sık sık göz attığınızdan emin olun!


Kaynak: https://news.blizzard.com/en-gb/diablo3/23189675/diablo-iv-unveiled

5
Duyurular / Diablo IV Duyuruldu!
« : 01.11.2019 | 21:17 »
Diablo IV, Diablo III'teki olaylardan uzun yıllar sonra; hem High Heavens hem de Burning Hells'in eylemlerinin milyonlarca insanın canına mal olmasının ardından gerçekleşiyor. Oluşan güç boşluğuyla birlikte efsanevi bir isim yeniden ortaya çıkıyor: Lilith!
https://youtu.be/Y-kWsmgAQSU

https://youtu.be/yQCAKkbzii4

6
19 Mayıs 1919, Türk Milleti'nin bağımsızlık ve özgürlük umutlarının inanca dönüştüğü, kurtuluş ateşinin yakıldığı gündür.



Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk, milli mücadelenin başlangıcı olması açısından büyük önem taşıyan ve ulusumuzun bağımsızlık yolunda ilk adımını atmasını sağlayan 19 Mayıs 1919 tarihini; Türk gençliğine armağan etmiştir. Türkiye Cumhuriyeti'ni çağdaş medeniyetler seviyesine çıkarmak ve bizden sonraki nesillere teslim etmenin en büyük görevimiz olduğunun bilincindeyiz.

Bu bağlamda Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a ayak basışının ve Kurtuluş Savaşı'nın başlangıcının 100. yıl dönümünde; Gazi Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve bu vatan için mücadele etmiş tüm şehitlerimizin hatırası önünde saygıyla eğiliyor, başta gençlerimiz olmak üzere tüm ulusumuzun 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutluyoruz.

7
Blizzard Diablo takımı, büyük Diablo III oyuncularını Blizzcon 2019'a katılmaya davet ediyor. Önemli bir açıklama yapılacağı kesin ancak detaylar nasıl olacak?


BlizzCon'da geçen yıl Blizzard, Diablo Immortal'ı duyurdu. Oyun, NetEase'in Finans Müdürü Yang Zhaoxuan'a göre ortak bir geliştirici bakış açısıyla oldukça hazır olsa da, hayranları daha ciddi bir adım beklediğinden çok fazla topluluk tepkisine neden oldu. Mobil oyun için hala resmi bir çıkış tarihi olmasa da, art arda ikinci bir yıl boyunca Diablo Immortal'a odaklanma ihtimalleri çok düşük.

Son zamanlarda yayımcı (streamer) Quin69, Diablo geliştiricilerinin Diablo yayımcılarını etkinliğe davet ettiğini açıkladı, bu yüzden Blizzard'ın Kasım ayında Diablo evreni için planları olmasını bekliyoruz.

Kotaku'ya göre, Diablo IV'ün gelişimi 2016 yılında Fenris adı altında yeniden başlatıldı, çünkü oyunun Hades adlı 2014'te başlatılan önceki gelişimi iyi şekillenmiyordu.

Blizzard'ın BlizzCon'da Diablo IV'ü duyuracağını düşünüyor musunuz? Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bizimle paylaşın!

Kaynak : https://www.icy-veins.com/forums/topic/43284-will-diablo-iv-be-revealed-at-blizzcon-2019/

8
Haberler / Diablo I gog.com'da Satışa Çıkarıldı
« : 16.03.2019 | 00:43 »
Diablo, 31 Aralık 1996’da karanlığın önsözünü konu alan Sanctuary'yi Dünya ile tanıştırdı.


Kahramanlar, Terörün Lordu'nu ele geçirmek için Tristram Katedrali'nin altındaki derinliklerde cesurca savaşarak, aksiyon rol yapma oyunları dünyasında süregelen bir miras bıraktı. Günümüzde oyuncular, gog.com'da ilk kez dijital olarak ve DRM'siz (korsana karşı korumaları kaldırılmış) kullanıma sunulduğundan, bu zamansız Blizzard klasiğini bir kez daha keşfedebilirler.


Diablo, modern PC işletim sistemleriyle uyumluluğu sağlamak için gog ekibi tarafından size sunulan HD çözünürlük desteği ve uyumluluk düzeltmeleri yapılmış ancak orijinal biçimi hassasiyetle korunmuştur. Ağ üzerinden veya doğrudan IP üzerinden kendi başınıza veya arkadaşlarınızla oynayın. Tamamı üç boyutlu, orijinal SVGA geliştirilmiş grafikleriyle oluşturulan rastgele oluşturulmuş odaları, koridorları, tuzakları, hazineleri, canavarları ve merdivenleri keşfedin.


Her şeyin başladığı yere geri dönmeye hazır mısın? Diablo artık doğrudan gog.com'dan 8,89€ karşılığında satın alınabilir!

Sıkça sorulan sorulara yanıtlar:
* Yalnızca İngilizce sürümü mevcuttur.
* Oyunun orijinal battle.net uyumlu ve gog tarafından geliştirilmiş iki farklı sürümü bulunmaktadır.
* Oyunun orijinal sürümü hiçbir şekilde değiştirilmemiştir ve battle.net üzerinden arkadaşlarınızla bağlantı kurabilmeniz mümkündür.
* gog tarafından geliştirilmiş versiyonunda ise ses düzeltmeleri, çözünürlük yükseltmeleri, ekran yenileme oranı iyileştirmesi ve uyumluluk düzeltmeleri bulunmaktadır. Bu sürüm Battle.net'e bağlanamaz ancak LAN ve P2P ile çok oyuncu desteği mevcuttur.
* Battle.net App üzerinden satışı yapılmayacaktır.
* Diablo: Hellfire'ın gog.com'a aktarılması ile ilgili herhangi bir plan şu an için yoktur.
* Diablo II ve Diablo II: Lord of Destruction'ın satışı şu an Battle.net Shop üzerinden yapıldığından gog.com'da şatışı planlanmamaktadır.
* Warcraft: Orcs and Humans ve Warcraft II'nin de gog.com'da satışı yapılacaktır ancak çalışmalar henüz tamamlanmamıştır. Detaylı bilgi başka bir zaman paylaşılacaktır.

Kaynak: https://eu.diablo3.com/en/blog/22887361/

9
Duyurular / Sezon 16 Uzatıldı
« : 27.02.2019 | 21:01 »
Activision, Sezon 16'yı uzatma kararı aldı. Yeni bitiş tarihi ve uzatma nedeni...


Alıntı



Kaynak: https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20771057397

10
Duyurular / Sezon 16 İlk Bakış
« : 25.01.2019 | 22:32 »
Sezon 16, 18 Ocakta başladı, sezon henüz başlamışken yeni sezonda bizleri neler bekliyor kısaca bakalım.



Sezon 16 İlk Bakış:

Sezon 16 başladı! Sezonun getirdiği yeni bir başlangıçtan yararlananlar arasında, kapıyı açmadan önce size neler beklemeniz gerektiğine dair bir fikir vermek istedik - ve Sezon 16, hepinizin keyfine varacağınızı umduğumuz yeni bir deneyi başlatacak.


Yeni Sezon Teması:

Sezon 16 diğer geçen sezon olduğu gibi yeni bir mevsimsel konsept ve temalar sunuyor bizlere. Önümüzdeki sezonu Grandeur Sezonunu olarak geçireceğiz. Sezon 16 boyunca, Ring of Royal Grandeur'un gücünü onu giymemize gerek kalmadan her an kullanabileceğiz.

Bu etkiyle ilgili akılda tutulması gereken birkaç şey var:

Bu güç için gerekli yüzüğü kullanmamıza gerek kalmadığı için yeni set kombinasyonları yapmak mümkün olacak.
Ring of Royal Grandeur kullanarak veya Kanai’s Cube'de gücünü pasifleştirerek bu gücü 2 katına çıkarmak mümkün değildir.


Kozmetik Ödüller:

Geleneğe göre, Sezon 16, Sezon Yolculuğu ile ilerleyerek elde edilebilecek yeni kozmetik ödüller getirecektir.


Seçkin Conqueror Set'in omuz ve kask görünümlerine ek olarak, Lempo'nun Kanatları ve yepyeni bir portre çerçevesi kazanabileceğiz.


Sezon Journey Ödülleri:

Bir önceki sezon olduğu gibi bu sezonda Conqueror görevini tamamladıktan sonra ekstra stash kazanacaksınız. Eğer Tüm Stashlar tamamladıysanız ekstra bir tane elde edemeyeceksiniz. (Toplamda 10 olacak)

Bunun için aşağıdaki görevleri bitirmeniz gerekecek.

Guardian of Sanctuary: level 70 Nephalem Rift'i Torment XIII'te 5 dakika içinde tamamlayın.
Gem of My Life: 3 Legendary Gem'i level 55'e yükseltin.
All I Do IS Win: Bu sezon 2 Conquest tamamlayın.
In for The Kill: Azmodan'ı level 70'te Torment XIII zorluğunda 30 saniye içinde öldürün.
Money Ain’t a Thang: Greed'i Torment XIII zorluk seviyesinde öldürün.
Take U There: Greater Rift level 60'ı tek başınıza tamamlayın.
Power Amplification: Kanai’s Cube kullanarak Ancient Legendary bir eşyaya level 50+ bir gem'in gücünü verin.
Cubic Reconfiguration: Legendary bir eşyayı yeniden düzenlemek için Kanai’s Cube kullanın.


Sezonsal Conquestler:

Her sezon olduğu gibi bu sezonda bazı eski conquestler güncellenerek yada hiç üzerinde oynama yapmadan karşımıza çıkıyor.


Haedrig’s Gift:

Bu sezon yine oynadığınız karakterin bir set eşyasını sezon journey görevleri sonunda elde edeceksiniz ve yine bu set eşyası rotasyona uğramış bir şekilde karşımıza çıkıyor. Bu set eşyaları aşağıdaki gibidir. Chapter 2, 3, ve 4 bittikten sonra tüm set tamamlanmış olacak.

Barbarian – Immortal King’s Call
Crusader – Seeker of the Light
Demon Hunter – Natalya’s Vengeance
Monk – Uliana’s Stratagem
Necromancer – Trag’Oul’s Avatar
Witch Doctor – Spirit of Arachyr
Wizard – Vyr’s Amazing Arcana



Yeni sezon 18 Ocakta başladı ve herkes "Blizzard battle.net" sohbet kanalımızda! Seni de bekliyoruz bekliyoruz: https://blizzard.com/invite/O3mVC2KV Bilgisayarınızdaki "Blizzard battle.net" programı açıkken linke tıklayın, cehennemin tükenmek bilmez iblislerini birlikte doğrayalım!

Kaynak: https://eu.diablo3.com/en/blog/22820656

11
Blizzard köstebeklerine yakınlığıyla bilinen Kotaku sitesinden yapılan açıklamaya göre Diablo IV BlizzCon'dan son anda çekildi.



Kotaku'ya yakın kaynaklara göre; BlizzCon, Diablo takımı için planlandığı gibi gitmedi. İddiaya göre, onlar Diablo IV üzerinde çalıştıklarını duyurmak için gidiyorlardı. Ancak Kotaku; bilinen somut bir kaynak olmadan,  kendi Diablo fan sitelerinden şu haberi duyurdu:

Alıntı
"Blizzard'da çalışan arkadaşlarımdan biri, Diablo IV'ün son dört yıl içinde büyük ölçüde değiştiği ve daha fazla değişmeye devam edebileceğinden Diablo ekibinin henüz bir duyuru yapmaya hazır olmadığını söyledi. (Farklı yöneticiler altında iki farklı iterasyon denenmiş.) "- Jason Schreier, Kotaku

Blizzard hikayeyi henüz yorumlamadı, bu yüzden kaynakların doğru olup olmadığını teyit edemeyiz. BlizzCon'dan 2 hafta önce yapılan duyuruyu okuduysanız eğer, Blizzcon'daki tüm planlarını duyurmaya hazır olmadıklarını belirtiyorlar. Peki nedeni gerçekten bu muydu? Umarım yakında öğreniriz.

Kaynak: https://kotaku.com/sources-blizzard-pulled-diablo-4-announcement-from-bli-1830232246
Blizzard Haberi: https://news.blizzard.com/en-us/diablo3/22549433/diablo-at-blizzcon-2018

12
Haberler / Diablo'nun Geleceği
« : 08.08.2018 | 20:33 »
Merhaba arkadaşlar, Diablo III Topluluk Yöneticilerinden Brandy Camel, namı diğer Nevalistis'ten harika bir haber aldık. Detaylar için tıklayın.


Yukarıdaki resme tıklayarak hemen izlemeye başlayabileceğiniz 1 dakikalık kısa videoda şu detaylardan bahsediliyor:

"Diablo takımının bir parçası olarak yeni sezona hoş geldiniz diyorum. Şu an Reaper of Souls'da hala harikalar yaratan kahramanlarımız 14. sezonda yaptığımız küçük değişikliği fark etmişlerdir: Temalı sezonlar. Hırs (Greed) sezonu ilk temalı sezonumuzdu. Ve gelecekte farklı temalı sezonlar keşfetmeye devam edeceğiz. Merak edenler şu linke tıklayabilrler: http://blizz.ly/SeasonOfGreed

Ayrıca... Diablo'nun demir ocaklarında kızgın alevler içinde dövdüğümüz çok sayıda yeni projemiz var! Bazılarının yapımı diğerlerinden daha uzun sürecek. Ama bu yılın sonunda size gösterebileceğimiz bazı şeyler var. Biz bu Diablo deneyimlerini hayata geçirene kadar biraz sabredin. 20 yılın üzerinde bizi desteklemeye devam etmiş sizler olmasa bunların hiçbiri gerçekleşemezdi. Bize yeni katılmış da olsanız, usta birer sezon oyuncusu da, size çok teşekkür ederiz.

Diablo şu an olduğu gibi gelecekte de Blizzard'ın bir kimliği olarak varlığını sürdürmeye devam edecek. Gelecek haberleri size sunmak için sabırsızlanıyoruz."

Sonunda uzun zamandır Diablo'dan beklediğimiz o haber geldi. Gelecekte çok daha güzel haberlerde görüşmek üzere...

Esen kalın.

13
"Benim nâciz vücûdum elbet bir gün toprak olacaktır;
fakat, Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."
Gazi Mustafa Kemal Atatürk.


29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızı, bütün içtenliğimizle kutluyor; baskıdan, sömürüden uzak, bağımsız ve özgür cumhuriyet için canlarından olan başta kuvayi milliye şehitlerimiz olmak üzere tüm şehitlerimizi rahmetle anıyor, saygıyla selamlıyoruz.

14
Haberler / Diablo ve Blizzcon 2017
« : 15.10.2017 | 19:16 »
Blizzard, BlizzCon 2017'de Diablo'nun durumu hakkında resmi duyurusunu yaptı:

Alıntı




Sayfa: 1 2 3 ... 13