Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Mesajlar - trislasis

Sayfa: 1 2 3 ... 12
1
Makale için teşekkürler, bu sitede güncel kalmamak gerçekten çok zor gibi... :) Saygılar

2
Haberler / Nesneler; Pylons-Pools-Chests
« : 30.03.2014 | 13:26 »

Nesneler

Diablo III kazan siz kepçe oyunda ilerledikçe, haritanızda mevcut rastgele konumlarda bir takım nesnelerle karşılaşacaksınız.

İçindekiler

1-) Shrines (Kutsal Alanlar)
2-)]Healing Wells (İyileştirici güce sahip kaynaklar)
3-)Destructibles (Kırılabilir Nesneler)
4-)Chests (Sandıklar)
5-)Pools of Reflection (Yansıma Havuzları)
6-)Pylons (Kutsal Enerji Alanları)

Shrınes (kutsal alanlar)


Savaş öncesi shrineları arındırın.

Savaş öncesi shrineları arındırın.
Shrine’lar günümüzde kutsallığı bozulmuş, eski mukaddes yerlerdir. Fakat, dünyadaki bir çok rastgele sürprizin aksine, bu yerler daima hoş karşılanan yerlerdir.
Kutsallığı bozulmuş herhangi bir shrine’ı seçtiğinizde, arınmış hale gelir ki bu da sizin (ve takım arkadaşlarınızın) kısa bir zaman süresi için geçici bir buff -yani yeteneklerinizde bir güçlendirme- almanızı sağlar. Bulacağınız her shrine bu güçlendirmeleri size sadece bir sefere mahsus sağlayacaktır, ve aynı tür shrinelardan eş-zamanlı olarak birden fazla buff alamazsınız. Bazı shrinelar ise lanetlidir; bunları seçmek, beklenmedik canavar saldırılarına veya başka tehlikelere ( standart ödüllendirmelerinin dışında) yol açabilir.
Aşağıda, karşılacağınız shrinelar ve faydalarını bulabilirsiniz:
  Enlightened (Aydınlanmış) : Öldürdüğünüz yaratıklardan kazandığınız exp/deneyimi %25 artırır.
  Frenzied (Çılgın) : Saldırı hızınızı %25 artırır.
  Blessed (Kutsanmış) : Gelen tüm saldırılardan %25 daha az hasar alırsınız.
  Fortune (Kısmet) : Altın ve büyülü eşya bulma şansınızı %25 artırır.
  Empowered (Güçlendirilmiş) : Kaynak kazanımlarınızı %100 artırırken, cool-down sürelerini ise %50 kısaltır.
  Fleeting (Uçup giden) : Hareket hızınızı %25 artırırken , toplama yarıçapınızı ise 20 yard kadar artırır.

Healing wells (saGlık kuyuları)


Sağlık Kuyuları hayat kurtarır.

Sağlık kuyuları hayat kurtarır.
Sağlık kuyuları, kan havuzları gibi gözüken parlak kırmızı kazanlardır ve bütün canınızı  (ve takım arkadaşlarınızın canını) derhal fulleyebilir. Bir sefer kullanıldığı takdirde, bir sağlık kuyusu hemen tekrardan kullanılamaz, lakin zaman içinde tekrardan dolacaktır.


Destructıbles (kırılgan nesneler)


Eğer yolunuza çıktıysa, kırın gitsin.

Eğer yolunuza çıktıysa, kırın gitsin. :)
Bir takım cansız nesneler yokedilerek sizin avantajınıza kullanılabilirler. Çeşitli mobilya, kitaplık ve kap kacak parçalanabilir; yolunuzu kapatan kapılar yıkılabilir; ve tekerlekli kütükler, düşen avizeler, ve uydurmasyon duvarlar doğru zamanda kırıldıkları takdirde düşmanlarınıza karşı kullanılabilirler.

Chests (sandıklar)


Plunder every chest you find.

Bulduğunuz her sandığı yağmalayın.
Sandıklar, çeşitli silah, altın ve diğer hazineleri barındırırlar. Çok farklı şekil ve boyutlarda olmak üzere, sahipsiz cesetlerde, unutulmuş çantalarda, ağaç kütüklerinde, ve hazine kutularında bulunabilirler. İçindeki hazinelere ulaşmanız için onları açmanız yeterli. Bazı sandıklar lanetlidir; bazen ganimet hazinesindenden fazlasını ortaya çıkarabilirler. Dikkat.

Pools of reflectıon (yansıma havuzları)


Reflect and survive.

Yansıt ve hayatta kal.
Yansıma havuzları (PC) karakterinize, artan bir derecede gelişim kapasitesi sağlar. Bu tür bir havuza baktuğınızda, tüm exp/deneyim kazanımlarınızda bir bonus değeri göreceksiniz. Birden fazla havuza bakarsanız eğer, her havuzun faydası üst üste binerek toplamda aldığınız bonusu (elbette bir noktaya kadar) artıracaktır. Yansıma Havuzlarından almış olduğunuz exp/deneyim bonusları Diablo III’te oturumunuzu sonlandırsanız dahi devam edecektir, fakat öldüğünüz takdirde son bulacaktır. Yansıtın, ve hayatta kalın.

Pylons (kutsal enerji alanları)


Pylonlar, Sanctuary’deki shrineların çok daha güçlü versiyonlarıdır, ve sadece Nephalem Riftleri’nde bulunabilirler. Bir pylonu etkinleştirdiğinizde, siz ve takım arkadaşlarınız diğer shrinelarda olduğu gibi bir bonus alacaksınızdır, fakat sağladıkları etki ve bonuslar önemli derecede çok daha güçlü, ve çok daha kısa bir zaman süresi için geçerli olacaktır.
Aşağıda, faydalarıyla birlikte pylon türlerini bulabilirsiniz:
  Power Pylon: Sahip olduğunuz tüm saldırıların vuruş gücü %400 oranında artarak artık normalde vermiş olduğunuz hasarın beş katını verebileceksiniz.
  Conduit Pylon: Yıldırımlar etrafınızı sarararak, yakındaki düşmanlara ve engellere büyük çapta zarar verir.
  Channeling Pylon: Yeteneklerinizdeki tüm kaynak gereksinimleri ve cool-down süreleri kaldırılır.
  Shield Pylon: Her tür hasara karşı bağışıklık (zarar görmezlik) kazanırsınız.
        Speed Pylon: Hareket hızınız maksimum değeri alır.

3
Blizzard'ın bunu yapmak için nedeni de yok, ama yapmamak için 7.8 milyon adet sebebi var.
Denmis de. Bana kalirsa blizzard'in bunu yapmak icin de nedeni var.
O da uye sayisini 20 M ye cikartacak ve yeni moda ile ivir ziviriyla gelirini zibilyon milyar dolara cikartacak olmasidir.
Benim iletimi sileni de bulursam cok fena basina eksiycem.

Elbette herhalde yazdığım yazıda sadece bu cümleye odaklanılmış , çünkü söylediğin şeye aynı yazıda cevap vermiştim. Titan'ı ertelemelerinin sebepleri arasında... Elbette yeni bir franchise ile zibilyon kadar para kazanmak istiyorlar, bunu zaten kimse inkar etmez herhalde tahminim. Ama hali hazırda para kazanan franchise ile ARZ-TALEP ilişkisini yeni franchise ile kurmak ve gerçekten GÜZEL bir franchise'ı sıfırdan inşa etmek oldukça zaman isteyen süreçler. Bu tarz yeni bir oyunun piyasaya çıkması (yani Titan) en erken 2015 tarihinde düşünülüyor ki bu da benim tahminim mutlaka ve mutlaka gecikme yaşayan oyunlar arasında olacak, bu da 2015'te çıkarsa çok şanslı olacak demektir. Elbette bu süreçte Blizzard armut toplamak istemeyecektir. Çünkü kesin çıkış tarihi diye bir şey yok...

4
Hacı bence haklı ve hatalısın.
Benzer olsada bu türlerin amaçları tamamen farklı. Blizzard durduk yere RoS u kötü yapıp satışlardan kaybetmez. WoW daki raid veya PvP ciler D3 oynamaz oynasa bile WoW u bırakmazlar. Eee bunun dışında zaten WoWda çok yapılacak birşey yok.

Ama aksine RoS u güzel yapıp hemde RoS satışlarından kazanabilirler, Tanıdığım WoW oyuncularının %80 i D3 oynadı aynı zamanda. Bu yüzden kaliteli bir Ek paket çıkarıp atabilirler. Çoğu kişi yine 200-300 saat oynayıp WoW a geri döner, Sevenleri içinde endgame ekleyerek hem sadık bi fan kitlesi yakalarlar hemde adları lekenelnmez.

Asıl sorun blizzarın içindekilerde, Kafaları çok basmıyor.
Ana para gelirleri WoW olduğunu biliyoruz ama WoWun içinde bile tonla sorun var.

Onun dışında senin dediğin gibi alsak bile, Blizzard WoW u yavaş yavaş öldürmeye çalışıyor, Nedeni ise oyun motorunun baya eski olması ve teknoloji geliştikce WoW un diğer oyunlarla karşılaştığında dandikleşmesi,  Blizzard ise WoW u öldürüp titan projesini ortaya atıp eski ününü geri kazanıcak. WoW u öldürmenin en iyi yoluda D3 ü geliştirmek olur zaten.

Onun dışında blizzardın stratejileri hakkında tahminler yaparsak, Genellikle izledikleri bir yöntem var;
İlk başta çok dandik bir oyun çıkartıp beleş para kazanıyorlar, Ondan sonra ek paketle oyunu muhteşeme dönüştürüp aynı parayı tekrar kazanıyorlar ve o oyunun sonraki versiyonunu alıcak bir fan kitlesi sağlıyıp döngülerine devam ediyorlar.

D3 WoWun 1 yıllık kazancı kadar parayı kazandırdı blizzarda, Bu kazancın sebebi de D2 nin çok güzel olması, Blizzard bu kadar büyük bir şeyi boşa atmaz. WoW la D3 ün farklı elementleri var, Farklı elementlerini güçlendirerek birinin diğerinin kazancını riska atmasını engelliyebilirler  ve aynı zamanda hem ünlerini hemde fanlarını korurlar

Onun dışında SC2 de WoL da çok sıkıcıydı, D2 zamanında oynamadım ama D2 içinde LoD dan sonra güzelleşti diyolar hep. Dediklerin mantıklı olsada blizzardın yöntemlerine aykırı.

Söyledikleriniz doğru olsaydı eğer sayfalarca D3'ü eleştirmezdik. Ayrıca D2 de ilk çıktığında çok satmıştı ama aynı hayal kırıklığını yaratmadı.... Ayrıca LOD ek paketi ile oyunun kurtarıldığını söylemek abartı ötesi olurdu. Söylediklerimi zaten belli verilere dayandırıyorum o yüzden mantıklı olması normal, ancak Blizzard hakkında söylemiş olduğunuz argümanlar pek de artık geçerli değil çünkü Blizzard eski Blizzard değil Activision Blizzard. Titan projesini ne için erteledi bu adamlar...? Titan Projesi her ne kadar modern ve bilim kurgu öğelerini içinde barındırsa da sonuç olarak bir MMORPG oyunu ve ARZ-TALEP ilişkisini ve ARZ TALEP KAPASİTESİNİ iyi belirlemeden bu tarz kararları vermek oldukça güçtür. Burada A.Blizzard'ın WoW'u öldürmeye çalışmasına gerek yok, senin de bildiğin üzere uzun süre piyasada olan oyun grafikleri, oyun motoru olsun, artık demode olmaya ve kullanıcı sayısı azalmaya zaten devam etmektedir. Blizzard'ın bunu yapmak için nedeni de yok, ama yapmamak için 7.8 milyon adet sebebi var. Dolayısıyla burada biraz oturup düşünmek lazım, Activision Blizzard gibi yani...

5
Alıntı: trislasis - 12.02.2014 | 17:41Benim düşünceme göre, Blizzard'ın ALGISI, WoW ve Diablo iki franchise da aynı tarz oyun grubuna dahil şeklindedir. İki oyunda da bir karakteri kontrol ediyorsunuz, ganimet için savaşıyorsunuz, seçtiğiniz skill setini kullanıyorsunuz ve karakterinizi upgrade ediyorsunuz.WoW ve Diablo iki franchise da aynı tarz oyun grubuna dahil şeklindedir.WoW ve Diablo iki franchise da aynı tarz oyun grubu.WoW ve Diablo iki franchise da aynı tarz.WoW ve Diablo iki franchise da aynı.WoW ve Diablo.


Alıntı yapmış olduğunuz bana ait yazı ile sonrasında yazdığınız yazıların birbiriyle aynı anlamda olmadığını görecek zekaya sahip olduğunuzu düşünmek isterdim. Yazdığım yazıyı gerçek manada okumuş olsaydınız eğer, bunun benim düşüncem olmadığını fakat bu 2 oyunun Blizzard'ın diğer oyunları arasında karakter gelişimi, ganimet bulma ve arama, karakter ilerlemesi gibi benzer mekaniklerinden dolayı birbirine en fazla benzeyen oyun olduğunu benim değil Blizzard yönetiminin bakış açısının bu olduğunu belirttiğimi ve Blizzard yönetiminin ALGISI olduğu söylemimi de gerçek manada anlamış olurdunuz.  Siz belki birçok oyuncu gibi ARPG ve MMORPG oyun türleri arasındaki farkları biliyorsunuz, neden? Çünkü bu oyunları 1000+ saat oynamışsınızdır herbirini...Ancak siz herhalde Blizz yönetiminin bu oyunları sürekli oynadığını ve arasındaki farkı bildiğini sanıyorsunuz. Sonuç olarak yazdığınız yazı esasen konuda anlatılmak istenen şeyle hiçbir alakası olmayan ve kendi kendinize türettiğiniz önermelerdir. Yazılan şeyin bütünlüğünü bozduğunuzda aynı anlamı hiç bir zaman taşımayacaktır.

6
Haberler / Ynt: PTR / Beta RoS Davetleri Hk.
« : 18.02.2014 | 10:19 »
:) evet haklısın kardeşim ben zaten oyunu dahi almayacağım için beta oynamayla ilgilenmiyorum bile...o yüzden genel itibariyle söylemim.^^

7
Haberler / Ynt: Blizzard, Kod Adı: "T.I.T.A.N."
« : 18.02.2014 | 10:16 »
Evet görünen o ki şimdiye kadarki söylentiler yani Titan'ın WoW'un yerine geleceği rivayeti bir anlamda farklı bir boyut kazanıyor. Sanırım henüz Blizzard WoW'u kaybetmek istemiyor, dolayısıyla yeni oyunu daha farklı bir kitleye hitap edecek şekilde planlaması buna delalet... Ve grafikler konusunda arkadaşlara katlıyorum, hani bu saatten sonra WoW'un grafiklerini baz alamayız maalesef, eğer Activision Blizzard böyle giderse, sonuç olarak geriye sadece Activision tarafı kalacak gibi gözüküyor. Yakında Diablo4-5-6 serisini görürsek pek şaşırmayalım derim. Bu herifler COD'da olduğu gibi çok oyun yapıp çok oyun satma stratejisini belirlemişler gibi gözüküyor...Haydi hayırlısı

8
Merhaba arkadaşlar, bu konuda yer alan tüm arkadaşları eklemiş bulunmaktayım. Kabul edip etmemek sizlerin takdiri takibi.
Daha sonra katılarak eklemek isteyenler olabilir düşüncesiyle;
İsmim Hasan
Tag = Hasan#2399

Selam maalesef bir noktadan sonra sen de ekleyemediğini göreceksin ve arkadaş listen dolmuş olacak :) Bildiğim kadarıyla limit 100 kişi, işte Blizzzard'ın takdiri...

9
Genel Sohbet / TAŞINDI: Yeni Magic Find Kuralları
« : 18.02.2014 | 02:05 »
Bu konu herkesin benzer konuları daha kolay takip edebilmesi adına [HABERLER] isimli bölüme taşınmıştır.

http://www.diablofanturkiye.com/index.php?topic=2616.0

10
Haberler / Ynt: PTR / Beta RoS Davetleri Hk.
« : 18.02.2014 | 01:54 »
Teşekkürler bilgilendirme için, sonunda EU için bir kaç soruya cevap verilmiş, hani artık betayı test etmek bir yana betanın EU'daki ülkelerin herbirine rasgele kişilere gidebilmesi bile güzel olurdu...Bu arada forum sakinleri için hazırlanan "hazırlık" ve yardım konuları cidden, oyun hakkında hiç bir fikri olmayan veya bazı şeylerden emin olamayan kişiler için gerçekten muazzam bir yol gösterici rehber niteliğinde, burada kullanıcılara düşen sadece bu tarz konularda meraka düştükleri zamanlarda merak ettikleri konunun bu makale arşivinde olup olmadığını kontrol etmek en pratik yol olacaktır diye düşünüyorum. Zaman zaman forumdan arkadaşlar, artık nihayeti gelmiş bir konu hakkında sorular sorabiliyor, bu da genel manada forumdaki konuların ve oyun gündeminin iyi takip edilmemesi veya soru sormadan önce diğer konuların araştırılmamasından kaynaklanabiliyor. Ancak bence de bu konu sabit konulardan biri olabilir, bununla birlikte sonrasında çıkacak bu tarz hazırlık/yardım makaleleri de sabitlenebilir diye düşünüyorum. Hatta sabitledim.

11
Haberler / Ynt: PTR / Beta RoS Davetleri Hk.
« : 17.02.2014 | 12:51 »
Bildiğim kadarıyla keyler account bound, yani yöneticilerin hesaplarına kilitli durumda...

12
Haberler / Ynt: PTR / Beta RoS Davetleri Hk.
« : 17.02.2014 | 10:34 »
evet mantıklı ama toplamda ne kadar RoS beta kullanıcısı var ki acaba şu an? 15 milyon potansiyel Vanilya kullanıcısı yanında sanırım baya küçük bir rakam olmalı...

13
Temel Bilgiler / Ynt: Yardımcı olun lütfen
« : 17.02.2014 | 09:37 »
Bence ücretsiz bir wifi falan bulup değerlendirmek lazım derim, yada bi arkadaşın inetrneti varsa hdd götürüp indirmeyi deneyebilirsin. sonuç değişmiyor.

14
Haberler / Ynt: PTR / Beta RoS Davetleri Hk.
« : 17.02.2014 | 09:31 »
İlginç, Blizzard'ın bunu bu kadar çok yapmasını beklemiyordum, cesurca bir adım, hayırlısı...

Sayfa: 1 2 3 ... 12