Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Sezon 2 PTR'de başladı...  (Okunma sayısı 7171 defa)

Dün gece haberini yaptığımız ve Sezon 1'in PTR içerisinde son bulacağını söylememizin üzerinden çok geçmeden Sezon 1 bitiverdi ve Sezon 2 PTR içerisinde başladı. Yeni Conquest'ler ve  sezonsal  efsanevi eşyalar ile bir çok Community buff'da aktif oldu.

Bu Buflar tüm sezonsal ve sezonsal olmayan karakterler için geçerlidir;

    300% Bonus Experience kazanma
    2000% Bonus Efsanevi eşya bulma şansı
    Double Goblin'ler
    Double Blood Shard'lar

PTR içerisindeki Sezon 2 oynayanları bekliyor ve bu buff'lar belli bir süre aktif olacak.

Alıntı Yap (Seçim)







By : Diabolus 21.11.2014 | 08:29
Son Düzenleme: 21.11.2014 | 08:30 Gönderen: Diabolus
Etiketler:
Akreq 21.11.2014 | 09:46


Evet dün gece aktif oldu ve ptr ye gireceklere ufak bir hatırlatma.
Ptr sunucularına girdiğinzde coopy yaptıktan sonra girdiğin karaktere normal oyunda kasada duran ve yakın bir zaman içerisinde kırdığınız leg,set,materyal,key,gold vs.sol alt chat ikonun yanında beliren mail ile geliyor bilginize..


HeLLRaiN 21.11.2014 | 11:44


benim bir kaç sorum olacak

en başta ben non season da 134 paragon daydım 1 season da 300 küsür ama ptr ye bir göz atayım dedim beni paragon 330 dan başlattı season 1 deki paragonlar direk olarak non seasona yansımayacak mıydı?

bir de şöyle bir durum var leg düşürme şansını % 2000 yapmışlar (geçici olarak) iyi olmuş hoş olmuş maşallah düşmüyor yağıyor t6 da tek rift de tüm inventory full leg doldu (ama neden hala kukri düşmüyorrrrrrrr)  bu legler ptr bittikten sonra non season na aktarılcak mı?


Akreq 21.11.2014 | 12:38


Evet sezon bittiğinde prg lvl normal karakterimize aktarılıcak.
Ptr.bilindiği gibi test sürüşü o yüzden oraya aktarılan ve ptr içerisinde düşen ne varsa ptr bittiğinde gidicek,ikisini bir birine karıştırma (:


HeLLRaiN 21.11.2014 | 13:27


nayııııırrrr inanmıyorum o kadar leg boşa mı?


Akreq 21.11.2014 | 14:50


Evet.