Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










ROS’un Öne Çıkan Özellikleri: Zorluk Dereceleri, Paragon 2.0, Mavi Gönderiler  (Okunma sayısı 23232 defa)

Reaper of Souls’un Öne Çıkan Özellikleri: Zorluk Dereceleri, Paragon 2.0

Bugünkü öne çıkan özelliklerde, zorluk dereceleri ve Paragon sistemleri’nin ne derecede ve nasıl değiştikleri konusuna ışık tutmaya çalışacağız. Yarın, Klan ve Topluluklar hakkında yepyeni bir konuyla karşınızda olacağız. Bunun yanında değişen tüm skill ve rune leri de yarın işleyeceğiz.

Zorluk Dereceleri
Reaper of Souls’taki zorluk dereceleri bütünüyle bir revizyondan geçti. Artık Normal, Nightmare, Hell ve Inferno ya da Monster Power bile yok. Bunlar artık oyuna başlamadan önce seçebileceğiniz yeni bir sisteme dönüştüler. Yeni zorluk dereceleri bazı çok hoş ödüller sunuyor ancak hali hazırda oldukça zor…

Özet

        •   Normal, Nightmare, Hell ve Inferno artık yok. Zorluk derecelerinin kilidini artık sırasıyla açmak yerine
diğer birçok oyunda olduğu gibi oyuna başlamadan önce menü üzerinden seçebileceksiniz.
        •   Bir zorluk derecesinin kilidini açmak için artık oyun hikayesini sonuna kadar bitirmenize gerek yok. Karakteriniz belli bir levele geldiği zaman otomatik olarak açılıyorlar. Örneğin Torment zorluk derecesi level 70’te açılıyor.
        •   Eğer zorluk derecesi size çok zor geldiyse oyundan çıkmadan direk olarak oyunun içinde zorluk derecesini azaltabiliyorsunuz. Ancak zorluk derecesini artırmak için oyundan çıkmanız gerekiyor.
        •   Monster Power oyundan kaldırıldı ve yeni zorluk derecelerine farklı şekilde dahil edildi. Canavar yoğunluğu şu an itibariyle patch 1.0.8 öncesi durumunda, fakat Beta’nın ilerleyen dönemlerinde bu durum da muhtemelen dengelenecek.
        •   Monster Power derecelerinin, yeni zorluk sistemine direk bağlantılı (doğru oranlı) bir dönüşümü söz konusu değil.
        •   Yeni zorluk dereceleri Normal, Hard (Zor), Expert (Uzman), Master (Usta) ve Torment (İşkence) oldu. Burda Torment, seviye VI (6) ‘ya kadar artırılabiliyor.
        •   Kullanılan zorluk derecesine göre Ödüller:

               o   Normal - Ödül Yok.
               o   Hard -  %75 ekstra altın/xp
               o   Expert -  %100 ekstra altın/xp, Ödül Avcılığı (Bounty) ‘den kazandığınız ödül iki katına çıkar.
               o   Master -  %200 ekstra altın/xp, Ödül Avcılığı (Bounty) ‘den kazandığınız ödül iki katına çıkar, yeni efsanevi eşya tarifleri düşebilir.
               o   Torment -  %300 ekstra altın/xp, , Ödül Avcılığı (Bounty) ‘den kazandığınız ödül iki katına çıkar, yeni efsanevi eşya tarifleri düşebilir, %250 efsanevi eşya düşme şansı.
               o   Torment seviye I-VI – Her seviyede ek altın/xp/efsanevi eşya düşme şans oranı artar.




Paragon 2.0

Paragon 2.0, Reaper of Souls’tan önce gelecek olan yamada mevcut olacak değişikliklerden biri. Eski Paragon bonusları kaldırılırken, yeni ve isteğe göre özelleştirilebilir olanları eklendi.  Şimdi Paragon levellerinizi alırken, size karakter yapınızı nasıl kuracağınıza dair bir takım seçenekler sunuluyor.

Genel Bakış

        •   Mevcut Paragon bonusları kaldırıldı. Bu da bonus MF/GF ve statların artık olmayacağı anlamına geliyor.
        •   Tüm karakterlerinizin mevcut Paragon levellerine ait tüm experience (deneyim) ları şimdi yeni Paragon sistemi içerisinde tekrar hesaplanarak birleştirilecektir.  Reaper of Souls’ta hangi Paragon levelde olacağınızı görmek için yapmış olduğumuz bu kullanışlı tabloyu kullanabilirsiniz.

        •   Ulaşılan her yeni Paragon level, her bir karakterinize 1 Paragon puanı vermekte. (Normal ve Hardcore mod elbette farklı)
        •   Paragon puanlarınızı harcayabileceğiniz 4 farklı sekme var – Core (Çekirdek), Offensive (Saldırı Odaklı), Defensive (Savunma Odaklı), ve Utility (Yararlı Şeyler)
Her bir sekme 4 stat barındırıyor ve bunlardan istediğinizi artırabiliyorsunuz.
        •   Mevcut durumda, her yeni almış olduğunuz Paragon levele ait Paragon puanınız bu 4 sekmeye dönüşümlü olarak sırayla veriliyor. İlk aldığınız puan Core için, sonra Offensive, sonra Defensive ve en son Utility için, sonra tekrar baştan…
        •   Hali hazırda Offensive, Defensive ve Utility sekmelerinde her bir stat için 50 puan sınırı mevcut. Bu da demek oluyor ki Paragon level 800’de 3 sekmeniz de dolmuş olacak. Diğer taraftan Core herhangi bir sınırlamaya sahip değil ve 800 üzerindeki her Paragon levelde yeni bir puan eklemeye devam edeceksiniz.
        •   Eğer level 1 yeni bir karakter oluşturursanız tüm Paragon puanlarınızı bu karakter üzerine dağıtmanız da gayet mümkün.

Sekmeler ve Statlar

        •   Core
               o   Strength (Puan başına 5)
               o   Dexterity (Puan başına 5)
               o   Intelligence (Puan başına 5)
               o   Vitality (Puan başına 5)

        •   Offensive
               o   Attack Speed (Saldırı Hızı) (Puan başına 0.20%)
               o   Critical Hit Chance (Kritik Vuruş Şansı) (Puan başına 0.20%)
               o   Critical Hit Damage (Kritik Vuruş Gücü) (Puan başına 1.00%)
               o   Cool-down Süre Azaltımı (Puan başına 0.20%)

        •   Defensive
               o   Life (Hayat) (Puan başına 0.50%)
               o   Armor (Zırh) (Puan başına 0.50%)
               o   Dodge (Kaçınma) (Puan başına 0.20)
               o   Resist All (Tüm Elementlere Direnç) (Puan başına 5)

        •   Utility
               o   Maksimum Kaynak (Puan başına 0.50)
               o   Büyülü Eşya Bulma Şansı (MF) (Puan başına 2.00%)
               o   Hareket Hızı (Puan başına 0.50%)
               o   Altın Toplama Yarıçapı (Puan başına 0.5)







Eski Esnaf Materyallerinin Geleceği
Reaper of Souls eşya tariflerinde eski esnaf materyallerinin kullanılmayacak olması oyuncuları, şimdiye kadar Diablo 3’e vermiş oldukları emek ve zamanın boşa olduğu yönünde izlenim ve kaygılara yöneltti. Bu sebeple Veneras, eski materyallerin bundan sonra ne şekilde kullanılacağı hususundaki planları içeren kocaman bir gönderi yayınlama gereği duydu.

Alıntı Yap (Seçim)







By : trislasis 26.11.2013 | 15:38
Son Düzenleme: 26.11.2013 | 22:09 Gönderen: trislasis
Etiketler:
sayme 26.11.2013 | 17:10


Teşekkürler..
Mevcut paragon level'ın paragon 2.0 sisteminde karşılığını görmek için kullanışlı bir araç.
http://paragoncalculator.com/converter/


abergun 26.11.2013 | 17:19


Teşekkürler..
Mevcut paragon level'ın paragon 2.0 sisteminde karşılığını görmek için kullanışlı bir araç.
http://paragoncalculator.com/converter/


Hep merak ettiğim bir konuydu. Teşekkürler bilgi için.


Diabolus 26.11.2013 | 17:22


mevcut paragonlara göre yeni paragonumuzu göreceğimiz calculator çok güzel olmuş. direk sayı çıkyor.


LadyKiller 26.11.2013 | 19:11


Teşekkürler Trislasis, güzel bir inceleme olmuş.


alkan 26.11.2013 | 19:45


Şimdi başlasa 331 level olcakmışım.En çok merak ettiğim  şeylerden biriydi,teşekkürler.


sarparian 27.11.2013 | 11:38


Eline sağlık güzel bir konuya değinmişsin.Kafamdaki birçok soruya cevap oldu.


Nekroses 14.12.2013 | 12:44


Harika bir çeviri olmuş trislasis, eline sağlık.


trislasis 14.12.2013 | 17:03

Son Düzenleme: 14.12.2013 | 17:05 Gönderen: trislasis

rica ederim tşk edenlere, elimizden geldiğince işte, bi de vakit oldukça yapmaya çalışıyoruz bişeyler:) selamlar Nekro


drakenkorin 10.01.2014 | 23:24


Magic Find sadece oyunun zorluk seviyesine göre azalıp yükselecek doğru mu? Loot 2.0 ya da Ros'da paragon lvl ya da gear üzerindeki buff artık magic findi etkileyemeyecek anladığım kadarıyla ?