Merhaba arkadaşlar ; TwizzCast son röportajında Diablo III geliştiricileri bazı onemli noktalara değinildi.Oyuncuların BlizzCon 2013 de büyük haberler beklediklerini bildiklerini ve sürekli geriye bakarak geldiklerinden bahsetti.
Josh Mosqueira, Wyatt Cheng, and Travis Day
İşte şöyle bir özetlersek ;
BlizzCon 2013 - Bir Diablo III genişleme ile ilgili soru sorulduğunda, Mosqueira dedi ki, "BlizzCon özellikle Diablo için bu yıl çok harika olacak."
Diablo III Konsol - Mosqueira ; Pc versiyonundan çevirim için UI yani kontrol ve bakış açıları yeniden tasarlandı.
Oyun Güçleri : Runes ve Legendary Items ; "Arzu" ilerisi için ilginç ve oyunun kurallarını değiştiren semboller ve efsanevi öğeleri hem arasında fikir parçalanmasıdır.Legendaries sadece becerileri ile sınırlı değildir.Both ve Cheng ve Her iki oyunun ilk gelişiminde, odak beceri run leri güçlü ve ilginç olacağını hissetireceğinin yapılmakta olduğunu söyledi.Bu nedenle, bazı taraflar değiştirerek becerileri pek çok diğer oyunlarda extralar ve bu türler yerine bir öğeye bağlı runeler olurdu.Rune lerde kısacası modifikasyona gidilebilirmiş.
Itemization Değişiklikler : Day ; Daha az item daha kaliteli item ve drop şansın olacağının daha iyi hissettireceğini düşünüyorum.
Legendary Item Fikirleri; Itemler üzerinde yeni bir fikirleri olduğunu belirtirkene göze çarpan noktalar ise Monk becerisi olan Cyclone Strike ve Meteor gibi sihirleri donatabilirlermiş.
Demon Hunters : Cheng şu skillerde
Shadow Power ,
Impale,
Hungering Arrow değişiklik düşündüklerini söyledi. Hatred harcamasının üstünde durduklarının üstüne basan Cheng bekleyin mesajı verdi :)
Son olarak Toparlarsak - Mosqueira Diablo serisinin sevgisi konuşarak oturumu kapattı.(İşte aşk bu..) O başlangıçta konsola PC'den kişileri Diablo III için Blizzard de işe alındı. Şimdi onun odak noktası bir bütün olarak Diablo III geleceği üzerinde. "Oyun için gelecek bir yeri var, bizler bunu yapmak için ne olursa daha fazla gol atmak ve oyunu nasıl daha fazla seçenek vermeye çalışıyoruz."