Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.











Son Makaleler
Legendary: Ancient ve Primal Rehberi
Legendary: Ancient ve Primal Rehberi
09.06.2019 | 13:26
Yama 2.6.5
Yama 2.6.5
31.05.2019 | 10:22
19 Mayıs'ın 100. yılında Atatürk'ün yolunda
19 Mayıs'ın 100. yılında Atatürk'ün yolunda
19.05.2019 | 01:49
BlizzCon 2019'da Diablo IV Açıklanacak mı?
BlizzCon 2019'da Diablo IV Açıklanacak mı?
07.05.2019 | 23:50
Blizzard ve GamesCom 2019
Blizzard ve GamesCom 2019
02.05.2019 | 10:07


Rastgale Makaleler
Diablo Hikayesi
Diablo Hikayesi
20.02.2015 | 18:39
Diablo BlizzCon 2018 Etkinlik Takvimi
Diablo BlizzCon 2018 Etkinlik Takvimi
28.10.2018 | 00:30
DFT Yarışmaları ve Kazananları
DFT Yarışmaları ve Kazananları
23.03.2014 | 15:29

Son Konular
Diablo II Türkçe Rehber Youtube Video Serisi
[13.07.2019 | 15:21]


17.sezon Necromancer
[22.06.2019 | 14:05]


Legendary: Ancient ve Primal Rehberi
[09.06.2019 | 13:26]


Diablo 2 Yayınlarıma Ekip Arıyorum - Discord Konu'da mevcuttur
[01.06.2019 | 22:10]


Yama 2.6.5
[31.05.2019 | 10:22]



BlizzCon 2019'da Diablo IV Açıklanacak mı?  (Okunma sayısı 1192 defa)

Blizzard Diablo takımı, büyük Diablo III oyuncularını Blizzcon 2019'a katılmaya davet ediyor. Önemli bir açıklama yapılacağı kesin ancak detaylar nasıl olacak?


BlizzCon'da geçen yıl Blizzard, Diablo Immortal'ı duyurdu. Oyun, NetEase'in Finans Müdürü Yang Zhaoxuan'a göre ortak bir geliştirici bakış açısıyla oldukça hazır olsa da, hayranları daha ciddi bir adım beklediğinden çok fazla topluluk tepkisine neden oldu. Mobil oyun için hala resmi bir çıkış tarihi olmasa da, art arda ikinci bir yıl boyunca Diablo Immortal'a odaklanma ihtimalleri çok düşük.

Son zamanlarda yayımcı (streamer) Quin69, Diablo geliştiricilerinin Diablo yayımcılarını etkinliğe davet ettiğini açıkladı, bu yüzden Blizzard'ın Kasım ayında Diablo evreni için planları olmasını bekliyoruz.

Kotaku'ya göre, Diablo IV'ün gelişimi 2016 yılında Fenris adı altında yeniden başlatıldı, çünkü oyunun Hades adlı 2014'te başlatılan önceki gelişimi iyi şekillenmiyordu.

Blizzard'ın BlizzCon'da Diablo IV'ü duyuracağını düşünüyor musunuz? Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bizimle paylaşın!

Kaynak : https://www.icy-veins.com/forums/topic/43284-will-diablo-iv-be-revealed-at-blizzcon-2019/





By : Nekroses 07.05.2019 | 23:50
Son Düzenleme: 08.05.2019 | 19:46 Gönderen: Nekroses
Etiketler:
Midnite 08.05.2019 | 08:25


2016 da bu iş sıfırladıysa belki bir trailer görebilirmiyiz :)
Benim merak ettiğim D3 hala bir nebzede oynanırken nasıl bağlayacaklar..
Ya komple konsept değiştirecekler.. en merak ettiğim konulardan birisi..


Nekroses 08.05.2019 | 19:59


Malthael'in parçaladığı siyah ruhtaşının kötülüğü yeniden doğuracağı bir fikir üzerinde yoğunlaşacaklarını tahmin ediyorum. Kotaku'ya göre Diablo IV (kaba kuvvet sözünde geçen anlamıyla) kaba ve karanlık olacak. Diablo III'ü çizgifilmsi yapan her şeyi kaldırıp atacaklar.

2016'da sıfırdan başladıkları için Diablo III'ü biraz daha ayakta tutarak zaman kazanmak istediler. Necromancer paketi o nedenle piyasaya sürüldü. Diablo Immortal da bu zaman kazanma çabasının bir ürünüydü. Ama ayıracak vakitleri ya da adamları da olmadığı için taşerona yaptırdılar.

Bazı söylentilere göre bir önceki Blizzcon'da trailer bile hazırdı ancak bilinmeyen bir sebeple son anda yayımlamaktan vazgeçtiler. Bu sene ünlü streamerları da davet ettikleri için hazır olduklarından eminim.


ELendiL 08.05.2019 | 23:56

Son Düzenleme: 08.05.2019 | 23:59 Gönderen: ELendiL

Diablo III'ü çizgifilmsi yapan her şeyi kaldırıp atacaklar.


Birçok tarzda sayısız oyunu sırf bu yukarıda bahsettiğiniz sebep yüzünden oynamadan reddetmişliğim var. İnsanlar bunu anlamıyor bu tarz evrenlerde çizgifilmvari şeyler birçok kitleye itici geliyor(ben de dahil)

Wow'daki goblinler bile itici geliyor. Umarım daha ciddi daha güzel ve farklı görünümlerle gelirler bu sefer oyunculara.

Diablo 4 için hala 2020'den önce gelmez fikrindeyim.
Fakat D4 gelene kadar -mobil oyun haberi(fiyaskosu) ile üzdükleri d3 oyuncuları için- ellerinde hazır bir paketi sunabileceklerini düşünüyorum. En azından umuyorum :)


CSHBILAL 09.05.2019 | 10:29


diablo 3 ilk çıktığında oyuncular tarafından çok eleştiri aldı ve ciddi bir oyuncu kaybı yaşadı. bence diablo 4 tanıtımı yapılacaktı fakat d3 deki gibi bir problem yaşamamak adına 1 yıl ertelediler ve diablo 3 ü yeni çıkacak olan oyun için hazırlık tahtası yapmaya karar verdiler. çıkan test sürümleri vs bence bunun için. bende d4 ü tanıtacaklarını düşünüyorum.


Akreq 09.05.2019 | 20:33




Diablo 4 için hala 2020'den önce gelmez fikrindeyim.




Hayaller paris,gerçekler bağcılar.
İyice hayal perest oldun altuğ,d4 için çıkabilecek en yakın zaman 2023.
D4 için kimse umutlanmasın,hatta d3 için bile bir şey olacağını sanmıyorum,yapılacak tek şey geçen fuarda açıklanıp hala çıkartılmayan D.İ. nin çıkışını söylemekten ve oraya davet edilen o y......şak oyun katilleri streamcilerin deneme tahtası gibi kullanılmalarından öteye geçmeyecek.

Blizzort her defasında açık açık diablo pc için ciddi anlamda bir adımımız yok hele d4 hakkında hiç bir somut emare bile yok diye söylemesine rağmen biz hala kendimizi kandırıyoruz.

Diablo için blizort fena şekilde çuvalladı,kaldıki en büyük resmi fan sitesi donduruldu veya kapatıldı,bu bile D serisinin bence pc vb platformlardan artık düşünülmediğinin bir göstergesi olabilir.

Ha d3 devam eder ufak tefek değişiklikler,yamalar,buflar,nerfler,buna benzer s..sonik yenilikler ile bir süre daha oynanır.



demondimeth 10.05.2019 | 15:49


Keşke ve keşke...