Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Son Makaleler
Tüm Cehennem 6 Haziran 2023 Hazır Diablo IV
Tüm Cehennem 6 Haziran 2023 Hazır Diablo IV
14.12.2022 | 12:09
Diablo Immortal Sınıf Değişikliği Yapabilme ve Yeni Özellikler
Diablo Immortal Sınıf Değişikliği Yapabilme ve Yeni Özellikler
20.07.2022 | 11:29
Diablo Immortal İlk Güncellemesi 2.Sezon
Diablo Immortal İlk Güncellemesi 2.Sezon
06.07.2022 | 20:46
Diablo IV 2023 Yılında Geliyor Son Sınıf Necromancer
Diablo IV 2023 Yılında Geliyor Son Sınıf Necromancer
13.06.2022 | 09:05
Diablo Immortal 2 Haziranda Her Yerde
Diablo Immortal 2 Haziranda Her Yerde
25.04.2022 | 15:05


Rastgale Makaleler
Yama 1.0.5 İlk İzlenimler (PTR)
Yama 1.0.5 İlk İzlenimler (PTR)
26.09.2012 | 11:02
Yama Notları: PTR 2.0.1 -  v.2.0.0.21962
Yama Notları: PTR 2.0.1 - v.2.0.0.21962
14.02.2014 | 11:09
Auriel
Auriel
15.10.2013 | 21:43

Son Konular
Oyun içi okçu
[14.03.2024 | 20:07]


Diablo2 LOD Yardım
[22.01.2024 | 07:35]


DİABLO IV BİNEK SATIN ALMA
[04.08.2023 | 13:13]


Diablo 4 Hızlı Level Kasma Rehberi
[19.06.2023 | 12:38]


Diablo 4 Türkiye Discord Sunucusu
[13.06.2023 | 21:39]



"Geliştiricilere Sorun" Etkinliğinin Birinci Turunda Bazı Dikkat Çeken Yanıtlar  (Okunma sayısı 3957 defa)

"Geliştiricilere Sorun" etkinliğinin birinci turu 10 gün önce sonlandı ve seçilen bazı sorulara yanıt verildi. Soruların konusu yama 1.0.7'deki kavga sistemi, yeni eşya tarifleri, değerli taşlar ve sınıf yetenekleri hakkındaydı. Biz de aralarından dikkatimizi çeken bir kaç notu paylaşmak istedik.

Legendary ve set tariflerinin düşme şansları değiştirilmemiş. Düşme zorlukları hala aynı.

Thorns (Reflect Damage, yansıyan hasar) özelliği oyunda önemli bir yer tutmuyor ve geliştiriciler bunu ilerde değiştirmeyi planlıyorlar. Pek çok fikir düşünüyorlarmış ama şu an için en baskın olanı yansıyan hasarın ana yetenek puanımız (str, dex, int) ile güçlendirilmesiymiş. Örneğin 2000 ana yetenek puanımız varken yansıyan vuruşumuzun +%2000 olması gibi. Elbetteki bu çok büyük bir güç arttırımı ve silaha takılan topazın yeteneğini de bu yüzden arttırmıyorlarmış. Çünkü ileride bu durum kesinleştiğinde bu sefer bu taşlar gereğinden fazla güçlü olabilir ve yeniden gücünü düşürmek de oyuncular için olumsuz bir durum oluştururmuş.

Monkun One with Everything pasif yeteneği hakkında pek çok değişiklik fikri mevcut ama henüz kesin bir çözüm söz konusu değil. Bu çözümlerden biri One with Everything yeteneğini monka doğrudan eklemek ve bir pasif yetenek boşluğu yaratmak. Bunun mekaniğini tasarlamak kolay değilmiş ve bu gizli özelliği yeni oyunculara açıklamak zor olurmuş. Bir diğer çözüm önerisi ise özelliği tek tek elementlere bölerek farklı pasif yeteneklere dağıtmak. Örneğin pasif yeteneklerden birine "Fiziksel dayanaklılığınızdan düşük dayanıklılıklarınız fiziksel ile eşitlenir" gibi bir özellik eklenebilir. Fakat bu da oyunda ilerlemiş oyuncuların istemedikleri pasif yetenekleri kullanmaya mecbur etmek anlamına geliyormuş. Son seçenek ise bundan sonra düşecek eşyalardan hem tüm dayanıklılıkların hem de tek bir element dayanıklılığını arttıran özelliklerin birlikte çıkmasını engellemekmiş. Fakat bu tip eşyaları başka sınıflar da kullanıyor ve kaldırılması yine oyunda haksız durum oluşturmak anlamına geliyor.

Konu hakkında daha ayrıntılı bilgi edinmek için kaynağımızı inceleyebilirsiniz.


Kaynak: https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6609341108





By : Nekroses 21.02.2013 | 21:45
Son Düzenleme: 22.02.2013 | 13:32 Gönderen: Ares
Etiketler: