Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Diablo IV Üç Aylık Güncelleme - Eylül 2020  (Okunma sayısı 9825 defa)

Merhaba, üç ayda bir yapılan Diablo IV geliştirici güncellemelerinin yeni bir bölümüne hoş geldiniz. Düşüncelerinizi son blogumuzda dinledik ve topluluk içinde başlattığı tartışmaların çoğunu takip ettik.


Sürekli güncelleme temposunu takdir ettiğinizi ve sahne arkasının erken çalışmalarımıza baktığını duymak bizim için çok cesaret verici. Sanata, sinemaya ve Diablo franchise'ına açık dünya oyunlarının eklenmesine yönelik gördüğümüz tüm olumlu tepkilerden de heyecan duyuyoruz. Ekip, eşyalara ile ilgili şu anki yönü ile birçok yapıcı geri bildirimi inceledi ve size yılın ilerleyen dönemlerinde öğelerle ilgili bir güncelleme vermeyi umuyoruz. Yaptığımız ilerlemenin bir kısmı, doğrudan toplulukta gündeme getirilmiş olarak gördüğümüz sorulara hitap edecek, bu yüzden bizi izlemeye devam edin!

Ayrıntıları bugünkü güncellemede paylaşmaktan daha heyecanlı olamazdım! Lider Sistem Tasarımcımız David Kim, bizi yeni Beceriler ve Yetenek sistemlerinin giriş ve çıkışlarına derinlemesine daldıracak. Şu anda yeni sistemleri test ediyoruz ve erken geri bildirimler çok umut verici. Umarım beğenirsiniz ve her zaman olduğu gibi forumlarımızdaki ve diğer topluluk sitelerindeki konuşmaları takip edeceğiz.

Oyunu hazırlarken bu yolculukta devam eden tüm geri bildirimleriniz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.

-Luis Barriga,
Oyun Direktörü, Diablo IV



BECERİLER VE YETENEKLER AĞACI

Bugün, çoğunuzun sorduğu bir konu olan becerilere ve yeteneklere bakacağız. Ama önce, önceki geliştirme bloglarımızda Paylaştığımız şeyler hakkında hızlı bir güncelleme.

Ancestral/Demonic/Angelic Powers

Başlamak için, bazılarınız bize Ancestral/Demonic/Angelic Powers fantezisinin satış konuşmasının mevcut sürümünde yeterince havalı olmadığını bildirdi. Gerektiği gibi not edildi! Belirlediğimiz bir diğer sorun da çabanın ödüllere oranıydı. Örneğin, belirli, küçük bonuslar kazanmak için, oyuncuların büyük olasılıkla, her biri üzerinde farklı miktarlarda Ancestral / Demonic / Angelic Power bulunan birkaç ekstra donanım parçası taşımaları gerekecektir. Daha sonra bu öğelerin güç seviyelerinin her birini sürekli olarak hesaplamanız ve genel güçleriyle karşılaştırmanız gerekir. Oyuncu için aşırı miktarda defter tutma gibi geldi.

Bununla birlikte, sistemle ilgili gerçekten sevdiğimiz bir şey, belirli bonus eşiklerine ulaşmak için istatistiklerin anlamlı yollarla yönetilmesi oyunuydu, bu da öğelerinizi gittiğiniz oyun tarzına daha uygun hale getiriyor. Burada yineleme / yeniden çalışma için biraz daha zamana ihtiyacımız var ve bir sonraki üç aylık blogumuzda eşya sıralaması hakkında daha fazla bilgi paylaşmayı dört gözle bekliyoruz.

Legendary Items * Efsanevi Eşyalar

Bu alandaki bazı büyük değişiklikleri iki nedenden dolayı araştırıyoruz:

1. Bir karakterin gücünün şu anda eşyalara çok bağlı olduğu geri bildirimine katılıyoruz. Oyuncu gücünün çoğunluğunun sahip oldukları eşyalardan gelmesinden ziyade, yapım seçimlerini daha etkili hale getirmek için oyuncunun gücünün daha fazlasını karaktere geri vermeyi planlıyoruz. Bununla birlikte, öğe seçimlerinin her zaman anlamlı olması için doğru dengeyi tutturmamız önemlidir.

2. Ayrıca, temel öğeler belirleme konusunda çok karışık ekip geri bildirimleri aldık. Şu anda çeşitli ürün niteliklerimizi en iyi şekilde nasıl ayırt edeceğimize bakıyoruz. Örneğin, Magic kalitesindeki eşyalar, Nadir eşyalardan daha yüksek ek istatistiklerine mi sahip olmalı?

Bir sonraki blogumuzda efsanevi öğeler hakkında daha fazla şey duymayı bekleyebilirsiniz.

Yeni Beceri Sistemi

Luis'in bahsettiği gibi, Diablo IV’ün Beceriler ve Yetenek sistemlerinde bazı büyük değişiklikler yaptık. Topluluktan gelen birçok yorumu okuduk ve Yetenek sisteminin daha fazla derinliğe ihtiyacı olduğu konusunda hemfikiriz. Benzer şekilde, Beceri sistemi ilerlemesi çok basit geldi ve bu da bir oyuncunun yetenek puanlarını harcamak için anlamlı bir nedene sahip olmadığı sorunları yarattı. Bu değerli geri bildirimi göz önünde bulundurarak, yeni bir Beceri Sisteminde yinelemekteyiz.

Aşağıdaki ekran görüntüsünden de görebileceğiniz gibi, yeni boyanmış Beceri Ağacımızda Beceriler ve Pasifler için ayrı bölümlerimiz var.

Bir göz atın:
Büyücü yetenek ağacı. Dallar beceriler ve beceri yükseltmeleri içerirken kökler güçlü pasif etkiler içerir.

Üst Beceriler bölümü, seviye atlayarak kazandığınız Beceri Puanlarını harcayacağınız yerdir. Burada, yepyeni becerilerin kilidini açacak, bu beceriler için ek işlevlerin kilidini açacak ve daha sonra ağacın alt Pasif bölümünde harcayabileceğiniz Pasif Puanların kilidini açacaksınız.



Karakteriniz için yeni aktif becerilerin kilidini açmak için kare düğümlerde beceri puanları harcayabilirsiniz.



Kilidini açtığınız aktif becerileri geliştirmek için dairesel yükseltme düğümlerinde puan harcayın.


Ağacın dallarını keşfettikçe pasif noktalar bulacaksınız.


Güçlü efektlerin kilidini açmak için ağacın köklerinde pasif puanlar harcayabilirsiniz.

Yukarıda gördüğünüz Beceri Ağacı, bir örneğini yukarıdaki ekran görüntülerinde görebileceğiniz birçok özel düğümden oluşur. Bu devasa Beceri Ağacı üzerindeki her bir düğümün farklı becerileri farklı şekillerde etkilediğini düşünürsek, izlemeye karar verdiğiniz yol büyük güç artışlarını ve oyun stili seçimlerini belirleyecektir.

Bu sistemin Pasif kısmı, karakteriniz için daha genel yükseltmeler bulacağınız yerdir. Bu etkiler, belirli becerilere özgü değildir. Bu nedenle, Beceri Ağacı, oyuncuların yapması için her türden farklı seçimin iyi bir karışımına sahip olacaktır.

Belirtmek istediğimiz son bir şey, oyuncuların her Beceri Ağacı düğümünü elde edemeyecekleridir. Şu anda oyun sonu için doldurulan düğümlerin% 30 ~ 40'ını hedefliyoruz, böylece oyuncular çok farklı ve farklı şekillerde karakterlerini oluşturabilirler.



Çoğunuz, Barbar'ın benzersiz Arsenal sistemini hatırlarsınız - birden fazla ölümcül silah taşıma ve bunlar arasında sorunsuzca geçiş yapma yetenekleri - güçlerini büyük ölçüde artırdı. Ayrıca diğer sınıflarımız için benzersiz sınıf mekaniklerini araştırıyoruz. Buradaki ana hedefimiz, Diablo IV'te çok benzersiz sınıfa özgü mekaniklere sahip olmaktır. Bu hedefimiz var çünkü Diablo birçok oyuncunun özellikle sezonluk oyun sırasında farklı yapıları veya sınıfları denediği bir oyun türüdür. Diğer sınıflara kıyasla çok farklı güçlere ve oyun tarzlarına sahip benzersiz sınıf mekaniklerinin farklı sınıfları keşfetmeyi ve oyunu oynamayı çok daha eğlenceli hale getireceğine inanıyoruz.

Büyücü için Büyü Sistemini deniyoruz. Bu nasıl çalışır:


Ball Lightning becerisi. Diğer sınıfların aksine, her Sahire becerisinin iki olası etkisi vardır.

Sorceress becerileri iki konuma yerleştirilebilir: aktif bir beceri yuvası (diğer sınıfların da erişebileceği) ve bir Büyü yuvası. Büyü yuvasına bir yetenek yerleştirirseniz, artık onu aktif bir yetenek olarak kullanamazsınız, ancak karakteriniz bunun yerine ikincil bir bonus gücü kazanır.


Büyü olarak Ball Lightning. Bir becerinin ikincil etkisini, onu aktif bir yetenek yuvası yerine bir Büyü yuvasına yerleştirerek elde edebilirsiniz.

Büyülerden kazandığınız güç son derece önemlidir ve şu anda Büyülerinize, aktif becerilerinize veya her ikisinin bir karışımına göre yapılar oluşturabilirsiniz.


İşte Meteor becerisini kullanan bu sistemin bir örneği. Meteor, gökten ateşli bir kaya parçası çağırmanıza izin verir. Büyü olarak yerleştirmeyi seçerseniz, Meteorlarınızı kontrol edemezsiniz, ancak düzenli aralıklarla düşmanların üzerine düşecekler. Bu beceri hala geliştirilme aşamasındadır ve son oyunda farklı olabilir.

Bu sınıf mekanizmasını bir süredir test ediyoruz ve takım geri bildirimleri gerçekten olumluydu. Her iki yere de tek bir beceri ekleyemeyeceğiniz için, bu yeni sistem artık size bir Büyü olarak hangi becerilere yer vermek isteyeceğiniz konusunda strateji oluşturmak için bazı ilginç seçimler yapma gücü veriyor.

Ayrıca Druid'e özgü bir sınıf teknisyenini de araştırıyoruz ve gelecekte bu konuda paylaşacağımız daha fazla bilgiye sahip olacağız.

OYUN SONU İLERLEME SİSTEMİ

Son olarak, oyun sonu karakter ilerleme sistemimiz üzerinde çok çalıştık. Bu önemli özellik biraz daha zaman alacak (sonraki blogda olmayacak), ancak burada bahsetmek istedik çünkü sınıfınızdan gelen diğer önemli güç kaynağı olacak. Bu sistem, Paragon'un şu anda Diablo III'te sunduğundan daha fazla derinlik ve tekrar oynanabilirlik sağlamayı amaçlamaktadır. Biz ve birçok Blizzard oyuncusu, "öğrenmesi kolay, ustalaşması zor" kavramından bahsettik. Son oyun ilerleme sisteminin, ustalaşması zor bileşenin geleceği yer olduğuna ve oradaki en sert Diablo oyuncularının beklentilerini karşılaması gerektiğine inanıyoruz.

Yenilenmiş Beceri ve Yetenek sistemimizin yanı sıra yeni Büyücü Büyüsü sistemimizle ilgili topluluktan gelen geri bildirimleri okumaktan heyecan duyuyoruz. Geri bildiriminiz için her zaman forumlarımızdaki, Reddit'teki, sosyal medyadaki yorumları ve daha fazlasını okuyoruz. Her zaman olduğu gibi, oyun hala aktif olarak geliştirme aşamasında olduğundan bunların hiçbirinin nihai olmadığını lütfen unutmayın. Bu özellikler hakkındaki yapıcı tartışmalarınız, Diablo IV’ün gelişimine en çok yardımcı olacak ve oyunla ilgili devam eden tüm desteğiniz ve tartışmalarınız için çok teşekkür ederiz.

Gelmekte olduğumuz bazı eşya değişikliklerini daha derinlemesine incelerken, bir sonraki üç aylık güncellememizde hepinizi göreceğiz. Tekrar teşekkürler!

-David Kim,
Baş Sistem Tasarımcısı, Diablo IV


Kaynak : https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23529210/diablo-iv-quarterly-update-september-2020





By : Midnite 29.09.2020 | 21:07
Son Düzenleme: 29.09.2020 | 23:24 Gönderen: Midnite
Etiketler: Diablo 4