Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Son Makaleler
Sezon 18: Triune Sezonu 23 Ağustos'ta Başlıyor
Sezon 18: Triune Sezonu 23 Ağustos'ta Başlıyor
16.08.2019 | 09:00
Diablo 3 ve Devam Eden Destek
Diablo 3 ve Devam Eden Destek
15.08.2019 | 11:12
Sezon 17 Bitiş Tarihi
Sezon 17 Bitiş Tarihi
02.08.2019 | 23:53
PTR - Yama 2.6.6 - Item Denemeler 1
PTR - Yama 2.6.6 - Item Denemeler 1
31.07.2019 | 12:13
2.6.6 - Karakter Yapıları
2.6.6 - Karakter Yapıları
30.07.2019 | 15:55


Rastgale Makaleler
Kısa bir Süre %50 Altın ve Yama 2.1.0
Kısa bir Süre %50 Altın ve Yama 2.1.0
22.08.2014 | 23:52
Diablo III Beta Patch 10
Diablo III Beta Patch 10
21.01.2012 | 05:42
Gem Level Hesaplamanın Kolay Yöntemi....
Gem Level Hesaplamanın Kolay Yöntemi....
31.03.2015 | 00:15

Son Konular
Diablo 3 Co-Op Pc
[14.09.2019 | 10:49]


Sezon İtemleri
[09.09.2019 | 22:30]


Battle.net baglantı hatası
[08.09.2019 | 21:55]


Diablo II Türkçe Rehber Youtube Video Serisi
[24.08.2019 | 19:45]


Sezon 18: Triune Sezonu 23 Ağustos'ta Başlıyor
[24.08.2019 | 19:30]



Diablo 3 ve Devam Eden Destek  (Okunma sayısı 980 defa)

Diablo 3 ile olan yoluculuğun bugün ya da 7 sene önce başlamışta olsa süregelen geliştirmeler hakkında birkaç bilgilendirme yapmak istedik. Gelecekte sezon ve güncellemelerle yer alacak gelişmelerden bazılarını aşağıda bulabilirsiniz.


Şu an ki İçerik ve Sezonlar

Sezon 14 ile temalı sezonlara başladık. Hedef belli idi ve Sezondan sezona oynanışı değiştirerek eşsiz bir oyun deneyimi sunmakdı. Bu farklılıkları size sunarak karakterinizi daha etkili ve daha eşsiz bir biçimde kullanmanızı ve Diablo 3 oynamak için yeni yollar keşfetmenizi sağlamayı amaçladık.

Temalı sezonlar eklendiğinden beri Sezon 16 en popüler sezonlarımızdan biriydi. Sezonların geneline bakarsak sezon 17 de yakın popülerlik göstermekteydi. Sadece Pc için konuşursak Sezon 16 da Sezon 11 kadar geri dönüş aldık (Sezon 11 Necromancer paketinin çıktığı sezondu). Sizin görüşlerinizi dinleyerek oynanış açısından çeşitlilik için temalı sezonlara başlamak aldığımız geri bildirimlere bakılırsa doğru yolda olduğumuzun kanıtıydı. Maceranızın daha iyi bir hale gelmesi için bize bildirim yapmaya devam edin.

Daha farklı temalı sezonlar yaratmak için ekibimiz oldukça fazla çalışmakta. Bir düşünün her class için setler, çok fazla sayıda legendary güçler ve classların dengede kalabilmesi için çok fazla çalışma gerekmekte. Sürekli olarak yeni bir gücün Sanctuary’e girmesi için gerçekten sıkı bir çalışma içerisindeyiz. Bütün geliştirmeleri bir kerede vermemiz bizim için de mümkün değil o yüzden parça parça verebilmekteyiz. Eğer kullandığınız class için bir şey gelmediğini düşünüyorsanız endişelenmeyin; herkes için gelecek bir şey var.


PTR ve Geri Bildirimler

Sezon 16 için yeni geleceklerin de olduğu PTR piyasaya sunduk. Sadece 1 haftalık olan PTR de hem yeni yapılanların denenmesi hem de güncelleştirme gelmeden eksiklerimizi kapama şansı bulmuş olduk.
Bu girişim oldukça başarılıydı. Geçmişte geliştirilme potansiyeli olan birçok şeyi PTR olmadığı için deneyimleyemediğimizden ya çıkarmak zorunda kaldık ya da geliştirmeden bıraktık. PTR nin etkili olduğunu 1 haftada aldığımız geri bildirim sayısından rahatça anlayabiliyoruz. Bu yüzden düşüncemiz PTR sistemine devam etmek olacak.
Geri bildirimlerin sonucu olan geliştirmeler bizim için daha çok önem taşımakta. Bütün değişiklikler sadece PTR ile olmamakla birlikte bazen sezon ortasında da (tamamen test edilerek) değişiklikler yapılmakta. Bazen çok kolay olan görevler istekler doğrultusunda biraz daha karmaşık hale getirilmekte. Sezon macerasında tasarımcılar tarafından beyin fırtınaları yapılarak geliştirmeler de meydana gelmektedir.
Sadece bir kaynaktan değil bir çok geri bildirimi göz önünde bulundurarak mümkün olan ve elimizden gelen en iyisini geleceğe taşımaya çalışıyoruz. İlhamın her yerden gelmesine olanak sağlayan geri bildirimler için gerçekten minnettarız.

Açık ve Konuşkan Olmak

Planlarımızı, geleceğin bizi nereye götüreceğini ve neler üstünde çalıştığımızı görebilmeniz bizim için gerçekten önemlidir. Bunun için ilk adım blog sayfamızdır. Daha sonra kullandığımız kısımlar ise topluluk ve PTR sayfalarımızdır. Topluluğumuzun üyeleri olan insanlarla etkileşim halinde olarak geri bildirimler almak sevdiğimiz ve bizi bir arada tutan şeyi hatırlatıyor: Diablo

Umarım size Diablo 3 ile ilgili nerede olduğumuza dair gerekli fikirleri vermişizdir. Bu arada Sanctuary’nin bütün heroların evinde hissetmesi için ne kadar yaratık öldürürseniz öldürün, ne kadar Legendary güç kullanırsanız kullanın tekrar evinize gelip her zaman bir yenilik bulmanızı sağlamaya çalışmak istiyoruz.

Kaynak : https://us.diablo3.com/en/blog/23093785/diablo-iii-and-ongoing-support-8-13-2019

Konuya yazılmış bazı göze çarpan yorumlar;

Alıntı
I want the pets to be able to pick up crafting materials/deaths breath/rift keys and gems. I personally hate having to stop to pick up these things when the pets should be able to grab them. Thank you

Özetle : Sağımızda solumuzda gezen pet'in düşen "materials/deaths breath/rift keys and gems" otomatik almasını istemiş.

 
Alıntı
GREAT COMMUNICATION is a twin edged sword IMHO
- On one hand, it helps players become excited about what's to come.
- But on the other hand, if you talk about something and then don't deliver it... the crowd become 10x more toxic.

I will just say these two things:
1) Get your board-rooms and finance guys out of the development room. Report to them, but stop letting them dictate game decisions ... they suck at it.

2) While I appreciate a game company listening to the community, only a very "social" and small circle even visits the forums. I hope you have a good "filter" for picking up on what the "silent majority" of the gamers will enjoy (not to say there aren't some great comments here and there.)

Özetle:

Oyunu finanse eden ve üst yönetimden kişileri, oyunu geliştirdiğiniz odalardan uzak tutun. Onları raporlar ile bilgilendirin ama işin içinde olmamasını sağlayın. Bu konuda çok kötüler. Topluluk ile iletişim kanallarını daha sık kullanın.

Topluluk Yöneticisininde ( Nevalistis ) yorumu :

Alıntı
@Ironman:

"GREAT COMMUNICATION is a twin edged sword IMHO"

Agreed, on both your points. We try, in general, to only communicate things we have in active development for this reason. Even still, no amount of in-active development prevents game-shattering bugs or the occasionally insurmountable technological hurdle. Sometimes, things will change. It's why we phrase things the way we do, because things can *always* change. Just the nature of the beast.

"While I appreciate a game company listening to the community, only a very "social" and small circle even visits the forums. I hope you have a good "filter" for picking up on what the "silent majority" of the gamers will enjoy (not to say there aren't some great comments here and there.)"

We do. :) We read and listen to a variety of sources, not just one, to get a picture of the overall community. Forums is a part, but so are fansites, reddit, social media, livestream chat channels, community discords, and even in-game general chat. We're part of the community too, even if we're usually quietly observing most of the time.

Özetle;
Yorumu yazan kişiye katıldığını ve birden çok topluluk forumlarını takip ettiklerini söylüyor.



Bu konular ile ilgili düşünceleriniz varsa katılmanızdan büyük memnuniyet duyarız..

 
Not: İkinci yorumun çevirisi düzenlendi. ~Nekroses





By : Midnite 15.08.2019 | 11:12
Son Düzenleme: 15.08.2019 | 21:13 Gönderen: Nekroses
Etiketler: Diablo 3