Öncelikle şunu belirteyim DH oynuyorum bırakın başka sınıfları kendi sınıfımda bile skill-rune denemeleri henüz yapmadım. Oyun dengeleri tamamen değişmiş bir takım nerfler mevcut. bunun yanında en büyük iki beklentimiz hakkında bir kaç satır yazayım.
1 - Monster Power
Options - Gameplay - Enable Monster Power tiklenerek aktif hale getiriliyor. Quest seçim ekranında Monster Power 0-10 seçilerek oyuna başlanıyor. oyun devam ederken seviye değiştirilemiyor.
Yüksek dps ve ress'li karakterim var asarım keserim ben gelsin Monster Power 10 demeyin Act I dandik mobda bile inanilmaz hp ress ve dmg artışı oluyor alırlar ifadenizi. :)
2- Infernal Machine
Pony Level gibi zincir görevi var. Her act'de Key Wardenlar var bunlardan %100 olmamakla beraber anahtarlar düşüyor Yanlızca Act4deki warden blacksmith için plan düşürüyor. bu planı öğretip keyleri teslim edince inventoryde ilgili item olusuyor.
Key 1 - Goat Mutant Key Warden - Fields of Misery (Act 1)
Key 2 - Dune Dervish Key Warden - Dahlgur Oasis (Act 2)
Key 3 - Morlu Spellcaster Key Warden - Stonefort (Act 3)
Infernal Machine Plan - Terror Demon Key Warden - Silver Spire Lvl 1 (Act 4)
**Act 1deki key için 8 sefer denemem gerekti :)
aynı anda 2 boss sizi karşılıyor Valor 5le gayet güzel droplar alınabilecegi kanısındayım. Gerçi Blizz il 2 3 gün drobu açar sonrasında damlalıkla verir o ayrı :)
İnfernal Machine ve yapabildikleri hakkıdna küçük bir örnek.
http://www.youtube.com/watch?v=vvVyZUxBfio#wsbir diger gözüme çarpan değişiklik blacksmitte. craft materialleri birlestirip üst seviyeleri elde edebilyoruz. 10 tome of blacksmith=1 tome of secret gibi ...