Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.











rhambar 27.07.2013 | 12:59

abicim benim sadece eu serverdeki çarımı gösteriyo bu olay çok saçma

rhambar 27.07.2013 | 13:00

sadece eu serveri gösteriyo


Midnite 27.07.2013 | 13:21

evet sadece EU gösteriyor Us yapmadık cünkü , çünkü bizler Avrupada gözüküyor.
İleride yapacağız.

cancerchill 04.10.2016 | 11:06

çok güzel düşünülmüş


sercanyc 09.09.2017 | 09:42

arkadaşlar ben bu profil düzenleme yerinden battle.net tag kısmına GhosTSpY#21396 yapıştırp güncelle diyorum ama nedense hiç bir şey göstermiyor neden

Midnite 09.09.2017 | 13:12

Merhaba @sercanyo battle.net kodlama sistemini değiştirmesi sebebi ile bir süredir çalışmıyor. Müsait olduğumda kodlamayı değiştireceğim.


Sayfa: 1 2 3   Yukarı git

Yorum Yapın

Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.