Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Konular - Nekroses

Sayfa: 1 2 3 4 5 ... 13
29
Blizzard Entertainment'ın destansı aksiyon-RPG oyunu Diablo ® III'e gelecek olan genişleme paketi Reaper of Souls™, Sanctuary'nin ölümlü diyarları üzerinde devam eden çatışmaya yeni karanlık ve korkunç bir sayfa daha açtı.

Malthael, eski bilgelik (Wizdom) baş meleği, uzun zaman önce kaybolmuştu. Reaper of Souls'da o, Ölüm Meleği olarak döner ve Prime Evil özünü içeren kara ruh taşını ele geçirir. Bu karanlık güç dünya üzerinde açığa çıkarsa sonuçları felaket olabilir.




GENİŞLEME PAKETİ İLE OYUNA EKLENECEK ÖZELLİKLER

Genel Değişiklikler
* Level üst sınırı 70'e çıktı.
* Eski karakterler için yeni yetenek ve büyüler eklendi. Bu yetenekler level 61-70 arasında açılacak.
* Bizi efsanevi şehir Westmarch'tan Pandemonium Kalesi'nin şeytani salonlarına kadar ağırlayacak olan yeni bölüm ACT V geliyor. Büyüklüğü yaklaşık ACT II kadar olacak.
* Sinematikte geçen kara ruhtaşının bulunduğu yer olan Bloodmarsh'ı genişleme paketinde ziyaret edeceğiz.
* Yeni ACT, çok daha karanlık bir atmosfere sahip olacak.
* ACT V'in harita sistemi Diablo II'dekine daha yakın rastgelelikler sergileyecek.
* ACT V'te takipçilerimiz (followers) için yan görevler olacak. Sonunda Scoundrel'in abisi ile tanışabileceğiz.
* ACT V'teki NPC'lerden (bizzat kontrol edemediğiniz ancak oyunda size yardımcı olan karakter) biri Necromancer olacak.
* Sanctuary'nin yaratık koleksiyonuna yeni şeytani canavarlar eklendi.
* Inventory ekranında artık ne kadar dayanıklı olduğumuzu "Toughness" özelliği ile görebileceğiz. Bu yeni bilgi resistler ile Armor'un bir birleşiminden oluşacağa benziyor. Detaylı bilgiler yine yanına açtığımız ek sayfada görülebilecek.
* Aşağıda adı geçen Paragon 2.0, Ganimet 2.0, Ganimet Koşusu ve Nephalem Testi sistemleri, genişleme paketi çıktığında oyuna genişleme paketini satın almayan oyuncular için de eklenecek.

Paragon 2.0
* Paragon leveliniz artık tüm karakterleriniz için ortak olacak ve karakterlerinizin paragon level toplamı kaç ise tüm karakterlerinizin paragon leveli o olacak.
* Paragon level için bir üst sınır olmayacak. İstersek 10000 paragon level'e bile çıkabileceğiz.
* Paragon puanlarınız hesaplanırken karakterlerinizin paragon level toplamı değil, bugüne kadar topladığı experience'lerin toplamı baz alınacak.
* Paragon puanlarımızı harcayabileceğimiz 4 ana grup bulunmakta.
** Strength, Dexterity, Intelligence ve Vitality puanlarımızı arttırabileceğimiz çekirdek puanlar,
** Critical hit Chance, Critical hit Damage, Attack Speed ve Cooldown Reduction puanlarımızı arttırabileceğimiz saldırı puanları,
** Life, Resist All, Armor, Chance to Dodge puanlarımızı arttırabileceğimiz savunma puanları,
** Movement Speed, Magic Find, Gold Pickup Radius, Maximum [Resource] puanlarımızı arttırabileceğimiz macera puanları.
* Saldırı, savunma ve macera puanlarına en fazla 200'er puan verebileceğiz. Çekirdek puanlarda ise bir üst sınır bulunmayacak.
* Puanlar her level atladığımızda şu şekilde gelecek:
** 1. puan çekirdeğe
** 2. puan saldırıya
** 3. puan savunmaya
** 4. puan maceraya
ve 5. levelda tekrar en başa dönecek. Bu döngü paragon level 800'e kadar sürecek. plvl 800'den sonra artık diğer kategorilere puan veremeyeceğimiz için 800'den sonra kazanılan tüm puanlar çekirdek kategoriye gidecek.
* Hardcore oyunlarda paragon level kazanmış fakat ölmüş karakterleriniz var ise bu karakterlerin paragon levellerinden yararlanıp yararlanamayacağımız henüz netlik kazanmış değil.
* Hardcore ve Softcore karakterlerin paragon levelleri birbirinden ayrı hesaplanacak.
* Paragon puanlarımızı her karakterimiz için farklı farklı kullanabileceğiz.
* Paragon puanlarımızı dilediğimiz gibi sıfırlayabileceğiz.

Yeni Karakter Sınıfı: Crusader
* Strength tabanlı bu karakter, kalkan ve gürz kullanımında özelleşmiş ve yetenek yakıtı olarak Wrath kullanıyor. Wrath, barbarianın Fury'si ile aynı olmayacak.
* Crusaderlar paladinlerle aynı öğretiden (order) gelmekte ancak paladinler arasından çok azı yeterince yetenekli sayılarak birer crusader olabilmekte.
* Dünyadaki Crusader sayısı çok az ve bir Crusader öldüğü zaman öğrencisi onun kalkanını ve ismini alarak yerine geçmekte.
* Crusader'ın yetenek sayfasından birkaç görüntü:
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/01.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/02.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/04.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/05.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/06.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/07.jpg


Yaratabileceğimiz Karakter Sayısı (Character Slots)
* Şu anda üzerinde çalıştıklarını belirten Josh Mosqueira, her karakter için bir erkek bir de bayan sınıfı olmak üzere ikişer yuva olmasını istediklerini ve sistem el verecek olursa bunu yapacaklarını da sözlerine ekledi. Şimdiki oyunumuzda 5 seçilebilir karakter bulunduğundan toplamda 5 x 2 = 10 karaktere sahip olabiliyoruz ve Crusader ile birlikte bu sayıyı 2 arttırmayı planlıyorlar.

Nephalem Testi (Nephalem Trials)
* Nephalem Trials'da aşağıdaki gibi bir portaldan geçerek kendimizi bir zindanda bulacağız ve akın akın üzerimize gelen yaratıklara karşı mümkün olduğu kadar dayanmaya çalışacağız. İçeride kaldığımız süre arttıkça daha büyük ödüllere erişme imkanımız olacak.

Ganimet Koşusu (Loot Runs)
* Oyuna yeni eklenen bu sistem ile 15-20 dakikalık tamamen rastgele üretilmiş çok katlı zindanlarda, rastgele bir atmosferde, rastgele yaratıklar ve rastgele bosslarla karşılaşacağız eve eğer tamamlamayı başarabilirsek sağlam ganimetlere kavuşacağız.
* Ganimet koşusunun en önemli özelliği tamamen rastgele olması. Burada karşımıza çıkabilecek yaratık kombinasyonunun sınırı yok. Bu bölüm sonu yaratığı için de geçerli. Bu yaratık oyunda ismi mor renkli ve tek başına çıkan, kendine has özellikleri olan bir yaratık da olabilir, oyunda normalde belli bölümlerin sonunda çıkan güçlü bir boss da olabilir, hatta yan yana iki bölüm sonu bossu da olabilir.
* Ganimet koşusuna katılabilmek için neler gerektiği konusuna Josh Mosqueira "BlizzCon'u bekleyin." diye yanıtladı.

Ganimet (Loot) 2.0 Sistemi
* Yeni ganimet sistemi ile artık "az ama sağlam" eşyalar düşecek. Örnek: Şimdiki sistemde belli bir zaman diliminde 256 beyaz, 399 mavi, 275 sarı ve 1 legendary bir kişiye düşmüşse, yeni sistemde aynı zaman diliminde 73 beyaz, 266 mavi, 83 sarı ve 7 legendary eşya düşecek. (Örnekteki sayılar tek bir koşu için örneklendirilmiştir. Bir başka koşuda düşen eşyalar farklılaşabilir.) Bununla birlikte akıllı özellik belirleme sistemi de oyuna eklenecek ve düşen eşyaların işinize yarama ihtimali de bir hayli artmış olacak.
* Legendary'ler de dahil olmak üzere oyuna eşi görülmemiş yeni ganimet yetenekleri eklendi.
* Bossları ilk kez kestiğimizde %100 şans ile bir adet legendary eşya düşecek.
* Artık her legendary, her levelda düşebilecek. Düşen eşyaların özellikleri, eşyanın düştüğü yaratığın leveline göre belirlenecek.
* Oyuna yeni bir mücevher ekleniyor: Elmas (Diamond).
** Silahlara takıldığında Elit yaratıklara olan vuruşumuzu arttıracak,
** Kaskımıza taktığımızda yeteneklerimizin yeniden kullanılabilme süresini (cooldown) kısaltacak,
** Diğer eşyalarımıza taktığımızda ise resistlerimizi arttıracak.
** http://i.imgur.com/bY9J3aj.jpg
* Tanıtım sırasında gözümüze çarpan yeni legendary eşyalar:
** http://i.imgur.com/oEQHyc6.png
** http://s14.directupload.net/images/130821/dzop83qu.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/gamescom2013/conference/27.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/gamescom2013/conference/28.jpg

Yeni Elit Yaratık Özellikleri
* Genişleme paketinde yeni elit özellikleri olacak. Hem Sarı (Rare) hem de Mavi (Şampiyon) yaratık grupları için. GamesCom'da şu an eklenmiş bir yaratık özelliği varmış. Adı Crossfire'mış ama değişebilirmiş. Henüz detayını öğrenemedim.

Malthael ve Tyrael
* Malthael'in sinematikte neden Tyrael'i öldürmediği sorusuna yanıt veren Josh Mosqueira, "Oyun içerisinden bilgi vermeden anlatmak gerekirse, sonuçta Tyrael Angiris Konseyi'nin bir üyesi ve Malthael ile Tyrael kardeşler. Bazen kardeşler kavga ederler." diye yanıt verdi.
*Malthael'in amacı evrendeki tüm şeytani güçleri yok etmek. Baş şeytanlar artık bir tehdit oluşturmadığı için, şu andaki en büyük şeytani güç insanlar. Çünkü insanlar melek ve şeytanların ortak torunları. Eğer insanlar yok edilebilirse evren şeytanlardan temizlenmiş olacak ve melekler ezeli çatışmadan galip çıkmış olacaklar.
* Sinematikte Tyrael'in kılıcı El'druin'in (adaletin kılıcı) Malthael'e hiçbir şey yapmamasının nedeni olarak Josh Mosqueira "Çünkü Malthael davranışlarında haklı." olarak yorumladı.
* Tyrael Horadrim yoldaşlığını yeniden kurdu. Videoda Tyrael'in Nephalemi bulmak için gönderdiği Horadrim büyücüsünün adı ise Lorath Nahr.

Yeni Esnaf: Mistik
* Mistik'in iki önemli özelliği bulunmakta. Bunlardan ilki, dilediğimiz bir eşyanın görünümünü az bir altın karşılığında dilediğimiz başka bir eşyanınki ile değiştirmek olacak (Transmogrification).
* Transmogrification özelliğini kullanabilmemiz için görüntüsünü kullanmak istediğimiz eşyanın 1 kere elimize geçmiş olması yeterli olacak. Bulduğumuz eşyaların görüntüsü Mistik'in arayüzüne eklenecek.
* Mistik'in ikinci ve asıl özelliği ise sarı (rare) ve turuncu (legendary) eşyaların beğenmediğimiz özelliklerinden birini rastgele başka bir özellik ile değiştirmek olacak. Bu işlemin sonunda özelliği değiştirilen eşya hesaba bağlı (Account Bound) olacak ve yalnızca kendi karakterlerimiz kullanabilecek. Diğer oyunculara hiçbir yolla devredilemeyecek.
* Özelliğini değiştirmek istediğimiz bir eşyanın yalnızca 1 özelliğini değiştirebileceğiz ancak bu özelliği istediğimiz kadar yeniden ve yeniden değiştirmek mümkün olacak. Örneğin 200 str, 200 vit, 80 res all, +1200 Life on Kill ve +400 Life on Hit özelliklerine sahip bir eşya bulmuş olalım. Diyelim ki +1200 Life on Kill özelliğinin yerine başka bir özellik istiyoruz ve değiştirmeye karar verdik ve bu değişimin sonunda +87 Life per second elde ettik ama beğenmedik ve aynı özelliği yeniden değiştirdik. Bu kez karşımıza +4 pickup radius çıktı. Bu özelliği dilediğimiz kadar yeniden ve yeniden değiştirmemiz mümkün olacak ancak diğer 4 özellik (200 str, 200 vit, 80 res all and +400 Life on Hit) artık kilitlenmiş olacak ve onları değiştirmek mümkün olmayacak.
* Legendary (turuncu) eşyaların yalnızca rasgele üretilen özellikleri mi yoksa o legendary eşyayı kendine özgü kılan özellikleri de dahil olmak üzere istediğimiz herhangi birini mi değiştirebileceğimiz konusunda henüz kesin bir karar verilmiş değil.
* Özellik değişimi sırasında eşyanın orijinaline göre daha kötü özelliklerin çıkma ihtimali olduğu için eğer bu özelliği beğenmezsek eşyanın orijinalindeki özelliğe dilediğimiz zaman geri dönebilme imkanımız olacak.
* Mistik'in özellik değiştirme sistemi ile soketli çıkabilme ihtimali olan ama çıkmamış eşyaları soketli hale getirmek mümkün olacak.

Sezonluk Oyun Sistemi: Ladder
* Sezon sisteminde amaç herkesin eşit bir şekilde oyuna başlamasını sağlamak olacak. Her yeni sezon açıldığında sezona girmek isteyen oyuncular sezona özel yeni karakter açacaklar.
* Normal karakterlerimiz sezonluk oyunlara dahil olamayacaklar.
* Sezon sonunda karakterleriniz normal karakterlere dönüştürülecek ve üzerindeki altın ve eşyalar normal oyun sistemimize eklenecek.
* Sezonda kazanılan paragon deneyim (experience) puanlarımız normal karakterlerimizin paragon deneyim puanlarının üzerine ilave edilecek ve seni sezonde yine her şey sıfırdan başlayacak.
* Sezona özel başka avantajların olup olmayacağı henüz belli değil.

Çıkış Tarihi
* Reaper of Souls'un betası bu yıl oynanmaya başlayacak ancak BlizzCon'dan sonra yayımlanması planlanıyor.
* Genişleme paketinin satışa sunulacağı tarih olarak ise 2014 düşünülüyor.

Kaynaklar:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/10648023/
http://eu.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/
https://twitter.com/Lylirra/
http://diablo.somepage.com/news/1624-reaper-of-souls-developer-interview-by-gamonade
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9678719064?page=12#223
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9882178291?page=3#41
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9882389209#6
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9742614243?page=2#28
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9948295103#7
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10025092427
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9972178022?page=2#27
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10014411465?page=7#140

30
Görünüşe bakılırsa Diablo III'ün ilk genişleme paketinin tanıtımı yapılmaya başlandı ve ismi de büyük ihtimalle Reaper of Souls olacak.

http://us.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/ linkine tıklayacak olursanız Tyrael'in kitabından bir cümle ile karşılaşacaksınız: "Ölüm, sonunda, her yerde kanatlarını yayacak."


Reaper of Souls'un isim haklarının Blizzard tarafından satın alınmış olması ve linkin de Diablo III'e bağlı olması, yaklaşan Gamescom etkinliklerinde büyük ihtimalle genişleme paketi haberi alacağımızı gösteriyor. Ayrıca linkteki görüntünün isminde d3x geçmesi de genişleme paketi geldiği konusunda çok ciddi bir kanıt niteliğinde.

Tyrael'in kitabı henüz çıkmadığı için henüz içeriğini bilmiyoruz, 1 eylülde piyasaya sürülecek. Ancak Cain'in kitabındaki ilk cümle şu şekilde:

"...ve günler sona yaklaştığında, Wisdom (bilgelik) kaybolacak,
Justice (adalet) insanların dünyasına düşecek.
Valor (cesaret), Wrath'a (öfkeye) dönüşecek ve
tüm Hope (umut) Despair (çaresizlik) tarafından yutulacak.
Ölüm, sonunda, her yerde kanatlarını yayacak,
Fate (kader) sonsuza kadar paramparça yatacak."

31
Blizzard bugün itibariyle "The Dark Below" isminin kullanım haklarını satın almış bulunmakta. Bu isim ile ne yapacağını henüz bilmiyoruz ama WarCraft evreninde çeşitli yerlerde bu isim geçmekte.


Warcraft The Roleplaying Game Manual of Monsters kitabında The Dark Below'dan şu şekilde bahsediyor:
The Dark Below, bazı büyücülerin doğrudan güç almak ve bazen sihirlerini beslemek için koruyucu bir canavar var ettikleri, şeytanların, iblislerin ve diğer cehennemi yaratıkların yaşadığı bir yerdir.

Ayrıca Throne of the Tides dungeon'ının bölüm sonu canavarı olan Ozumat'ın da isminin altındaki açıklamada "Fiend of the Dark Below" yazmakta.

Tüm bu veriler The Dark Below'un yeni bir WoW genişleme paketi olma ihtimalini doğursa da Blizzard'ın "Gamescon 2013'te Diablo III için önemli bir açıklama yapacağız." sözleri acaba Diablo III için bir genişleme paketi de olabilir mi? Diye düşündürüyor.

Kaynaklar:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/9654595448
http://www.wowwiki.com/Dark_Below
http://wowpedia.org/Dark_Below

32
Haberler / Müzayede Evi İşlem Gecikmeleri
« : 11.08.2013 | 19:28 »
Yakın zamanda pek çok arkadaşımız müzayede evindeki olağandışı gecikmelerden  (5+ gün) şikayet etmeye başlayınca durumu Blizzard'a bildirdik. Durumdan haberdar olduğunu belirten yetkililer, 120 saati (5 gün) aşkın gecikmeler söz konusu olduğunda durumu ticket atarak bildirmenizi istedi. Bu sayede hem problemi daha detaylı inceleme fırsatı bulacaklarmış hem de sizi daha fazla beklememeniz için veri tabanına müdahale ederek eşyanızı/paranızı size ulaştıracaklarmış.

Eğer satın aldığınız ver eşya veya sattığınız bir eşyanın parası size ulaşmadıysa korkmanıza gerek yok. Her şey yolunda. Eşyanız/paranız kaybolmadı. Yeterince beklediğinizde eşyanız size ulaşacaktır. Eğer 120 saat geçmesine rağmen size hiçbir şey dönmediyse ticket açarak durumu Blizzard'a bildirebilirsiniz. Ticket atmak için şu yolu isleyebilirsiniz:

1) Battle.net'e giriş yapın ve https://eu.battle.net/support/en/ticket/submit linkine tıklayarak ticket yollama sayfasına gelin.
2) "Select a game or product" menüsünden "Diablo III"ü seçin.
3) Açılan "Topic:" menüsünden "I have an issue with a purchase or payment."ı seçin.
4) Onun altında açılan "Topic Details:" menüsünden  de en alttakini seçip ekranın sol altındaki "Submit a Ticket" isimli mavi tuşa tıklayın.
5) Gizli sorunuzun yanıtını yazın ve alttaki "Description:" bölümüne "My Auction House transaction delayed more than 5 days." yazın ve altına İşleminizin "Order ID"sini ekleyin. Order ID oyunda Auction House'un Completed bölümünde ilgili satırın Transaction bölümüne fareyi götürdüğünüzde küçük bir mesaj kutusu olarak görünecektir.

Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9628212936

33
Geçen yıl içinde tüm bölgeler için hesap geri alma politikası için bazı değişiklikler yapılmıştı. Bu güncellemeler hesaplarının tehlikede olduğu iddiasıyla ögeleri çoğaltmak için çalışan oyuncuların artması sebebiyle oyun içi ekonominin korunmasında ilave bir adım olarak gerçekleştirilmişti. Bugüne kadar, bu politika değişiklikleri oyunda çoğaltılamaz öğe sayısını azaltmakta etkili olmuştur.

6 ağustosta bu güncelleme sürecinin bir parçası olarak, geri yüklenebilecek altın ve mallara sınır getirerek oyunun ekonomisi için daha fazla koruma eklenecek.

6 Ağustos Salı'dan Başlayarak Yapılacak Olan Değişiklikler Neler?

Diablo III geri alma servisi ile geri yüklenir tüm karakter ekipmanları (silah ve zırh dahil) hesaba bağlı  olarak geri yüklenmeye devam edecektir. Geri yüklenen bu ögeler, müzayede evine konulamaz ya da oyuncularla takas edilemez ama yine de hesaptaki diğer karakterler ile paylaşılabilir ve tüccar NPC'lere satılabilir.

Ayrıca, altın ve malların geri yüklenmesi için aşağıdaki değişiklikler de uygulanmaya başlayacak:

* Mücevherler:
  • • Perfect Square'e kadar her bir mücevher tipi (Ametist, Zümrüt, Yakut, Topaz) en fazla 500 adete kadar (örneğin 500 Perfect Ametist) geri yüklenecek.
  • • Markiz taşlar hesaba bağlı oldukları için tam olarak geri yüklenecek.
  • • Yüksek seviye taşlar aşağıdaki sınırlarına kadar geri yüklenecek:
  • • Radiant Square – 250
  • • Star – 100
  • • Flawless Star – 50
  • • Perfect Star – 25
  • • Radiant Star – 10

* Esnaf Malzemeleri:
  • • Üretim malzemeleri her bir tür için en fazla 500 adete kadar (örneğin 500 Subtle Essence) geri yüklenecek.
  • • Eğitim malzemeleri her bir tür için en fazla 500 adete kadar (örneğin 500 Tomes of Blacksmithing) geri yüklenecek.
  • • İşçilik planları her bir tür için en fazla 1 adete kadar (örneğin 1 Plan: Cain’s Fate) geri yüklenecek.

* Altın:
  • • Geri yüklenebilir altın miktarı 10 milyon ile sınırlı olacak.

Her zaman olduğu gibi oyunun genel sağlık ve ekonomisinin izlenmesine ve gerekirse ek oynamalar yapılmaya devam edilecek.

Kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/7860746912

34
Diablo III Amerika forumlarında bir oyuncunun açtığı merdiven (ladder) (softcore ve hardcore'a alternatif olarak belli aralıklarla tamamen sıfırlanan oyun sistemi) önerisi konusuna Blizzard yetkililerinden Grimiku'nun verdiği yanıt tam olarak şöyle:

Alıntı



Siz ne tür özelliklere sahip olmasını istersiniz arkadaşlar? Yorumlara açığız.

Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9573317487?page=1#8

35
Haberler / Diablo III - Temmuz 2013 Hotfix
« : 30.07.2013 | 00:16 »
Merhaba Diablo severler, bu salı Amerika sunucuları Türkiye saati ile 13.00'te bakıma alınacak ve 8 saat sürecek bu bakım sırasında bir de hotfix oyuna eklenecek. Henüz Avrupa sunucuları için bu bakımın saat kaçta başlayacağı hakkında bilgi verilmedi ama tahminimize göre çarşamba saat 03.00 - 05.00 gibi başlayacaklarını tahmin ediyoruz. Hotfix'in içeriği ise şöyle:

- RMAH'de (Gerçek paralı müzayede evi) tek seferde satılabilen en yüksek altın miktarı 10 milyondan 50 milyona çıkarılacak.

Bu artışın amacı olarak Blizzard, fiyatları düşürerek oyuncuların oyun dışı yöntemlerle güvensiz sitelerden altın alışverisini "sırf daha ucuz" diye yapmasını önlemek, olarak açıklamışlar.

Daha önceki artışta yaşanan tatsız hadiselerin de tekrarlanmaması için ciddi ölçekte test yaptıklarını da belirtmişler.

Bu durum eşya fiyatlarında da bir deflasyona yol açar mı bilinmez. Hadi hayırlısı...

Kaynaklar:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9572297200
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9560376290

36
Haberler / Blizzard'dan Bir İyi Bir de Kötü Haber
« : 03.07.2013 | 21:31 »
Kötü Haber: Yama 1.0.9'u unutun.
İyi Haber: Tüm zamanlarını harcadıkları harika bir sistem geliyor.

Öncelikle belirtelim, Yama 1.0.8 oyunun son yaması olmayacak. Yepyeni eşya düşürme sistemi olan Loot 2.0. ile birlikte pek çok devrim niteliğinde değişiklik oyuna eklenecek ve bu değişiklikler zamanı geldikçe bizlerle paylaşılacak. Bu değişiklikler oyunun pek çok niteliğini etkileyecek ve bazıları oyunu kökten değiştirecek nitelikte olacak.

İyi haber ne kadar güzel olursa olsun beklemek işin en sıkıcı yanı ve Blizzard bekletme konusunda oldukça iddialı. Konu ile ilgili bir oyuncunun "Peki ne zaman tamamlanacak? 3 ay, 6 ay, 1 yıl...?" şeklindeki sorusuna Vaneras "Maalesef size kesin bir tarih veremiyoruz. Gelişim tekniği olarak iterasyon (yap, test et, değiştir, güzelleştir, yeniden yap...) kullandığımız için kesin bir bitiş zamanı vermek zor. Bu yüzden Soon™ (yakında) kelimesini sıklıkla kullanıyoruz." şeklinde yanıt verdi.

Detaylar kesinleştikçe bir bir yayımlanacakmış. Bu değişim sürecinde ne yapsak acaba? Askere mi gitsem ne yapsam? Hmm... :D

Kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/7739694293?page=3#50

37
Haberler / Diablo III - Haziran 2013 Hotfix
« : 27.06.2013 | 22:57 »
Merhaba Diablo severler, herkese açık partilerde oynamayı seven hardcore oyuncularını ilgilendiren önemli bir hotfix yapıldı bugün. Hardcore karakterleri öldürmeyi seven kötü huylu oyuncuları mutlaka duymuşsunuzdur. Belki de karakterinizin ölümüne yol açan bu kötü huylu oyunculardan biriydi.

Emeklerinizin bir anda yok olmasına sebep olan kişilerin bir süredir uyguladığı yöntemlerden biri de bugünden itibaren size zarar veremeyecek.

Bazılarımız bilir, New Tristram'a yaratık sokmak mümkündür. Yama 1.0.8 ile birlikte yaratık yoğunluğunun artmış olması, çok sayıda yaratığın şehirde biriktirilebilmesine imkan sağlamış oldu ve kötü huylu kişiler bu yaratıkları tam da karakterinizin oyuna girdiğinde ortaya çıktığı noktaya toplayarak sizi neye uğradığınızı bile anlamadan öldürme fırsatı verdi.


Bugün yayımlanan hotfix sayesinde artık karakterlerimiz oyun girişinde güvende olacaklar. Çünkü artık New Tristram'ın sınırları içerisine giren yaratıklar anında ölecek.

Çok oyunculu oyunlara girmek artık daha güvenli. Tadını çıkarın. ;)

Kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/blog/10314419

38
Haberler / RMAH'de Altın Kopyalama Hatası
« : 09.05.2013 | 13:50 »
Yama 1.0.8'in Amerika sunucularına kurulmasının üzerinden çok geçmemişti ki, oyuncular tarafından önemli bir hata keşfedildi. Satılabilecek en düşük altın miktarının 1 milyondan 10 milyona çıkarılmasından sonra ortaya çıkan bu hata, gerçek paralı müzayede evine satış amaçlı altın koyup işlemi iptal ettiğinizde size geri dönen para koyduğunuzun 10 katı oluyordu. Bu hatayı kullanan oyuncular çok zengin oldular.


Ya da öyle olduklarını zannettiler. Blizzard durumu hemen fark etti ve Amerika sunucusundaki müzayede evini anında kapatıp bu vurgunu yapan oyuncuları tek tek tespit etti ve bu açığı bilinçli olarak kullananların battle.net hesaplarını tek tek kullanım dışı bıraktı.

Bu hatanın fark edildiği sırada henüz Avrupa ve Asya sunucularına 1.0.8 yaması yüklenmemişti. Bu sayede aynı hatanın bu sunucularda da yaşanmaması için yamadaki hata düzeltilerek sunucular hatasız sürümleri ile güncellenmiş oldu.

Hepimize geçmiş olsun.

Bu büyük hata, bir de güzel bir olaya vesile oldu.


Hesapları kapatılan oyuncuların tüm paraları ve hesapları geri alınan oyuncuların ise bu hatadan kazandıkları paralar  Children’s Miracle Network Hospitals'a bağışlandı.

Kaynaklar:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8770118014
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8796520380

39
Haberler / Resmi 1.0.8 Yama Notları
« : 08.05.2013 | 22:31 »
Merhaba Diablo severler! Yeni bir yama ile daha karşınızdayız. Her yeni yamada daha iyiye giden oyunumuz hakkındaki son değişiklikler ile karşınızdayız. Umarım Blizzard hepinizin gönlüne göre bir yama hazırlamıştır. Değişiklikler bir hayli çok. Merak edenler beni takip etsin.



Diablo III Yama 1.0.8 – v.1.0.8.16416

Genel Değişiklikler

* Köydeki kasanızın hemen yanına tüm eşyalarınızı aynı anda identify edebileceğiniz bir kitaplık eklendi. Ayrıca Decard Cain ile konuşarak da tüm eşyalarınızı identify ettirebilirsiniz.
* Inferno zorluk seviyesinde köy dışında iken yetenek değiştirdiğinizde kullanabilmeniz için beklememiz gereken süre 60'tan 30 saniyeye indirildi.
* Enlightened shrine'ın verdiği deneyim kazanma (xp) bonusu, puanlarınızı artık toplam olarak değil, çarpım olarak etkileyecek.
* Fortune shrine'ın verdiği altın düşürme (gf) ve büyülü eşya bulma (mf) bonusları %300 olan üst sınırı geçebilecekler.
* Diablo III'ü pencerede oynamayı sevenler için video seçeneklerine fareyi pencerenin içerisinden çıkmaması için "lock the cursor to the window" seçeneği eklendi.
* Çok oyunculu oyunlarda partimizdeki fazladan her kişi için daha çok altın düşürme , büyülü eşya bulma ve deneyim kazanma puanlarımız %10 artacak.
* Çok oyunculu oyunlarda artık siz veya bir arkadaşınız bir elit yaratıkla veya treasure goblin ile karşılaştığında bu bilgi partideki herkese iletilecek ve haritada yeri işaretlenecek. Ayrıca köydeki sancağımızın üzerinde de bu bilgiyi gösteren bir işaret belirecek.
* Oyunun bir çok hatası daha giderildi.

Müzayede Evi

* Gerçek paralı müzayede evindeki (RMAH) altın satış miktarı 1 milyondan 10 milyona yükseltildi ancak çok ciddi bir hata oluşması sebebiyle bu hata giderilene kadar yapılan değişiklik geri alındı. (Kaynak)
* Müzayede evindeki (Auction House) eşyaların özelliklerine baktığımızda o an aktif olan karakterimizin üzerindekiler ile karşılaştırma yapabilmemiz için bir kaç satırlık bilgi eklendi.

Battle.net

* Level sınırına ulaşmış oyuncular artık herkese açık (public) oyunlarda görev seçmeden de parti arayabilecekler.
* Herkese açık oyunlarda bir oyun açtığımızda oyun bize açacağımız oyun hakkında bir etiket seçmemizi isteyecek. Bu etiket bizim oyunu ne amaçla açtığımızı belirtecek. Şu an için etiketler şöyle: Etiketsiz (No Tag), Görev yapma (Quest), Kavga yapma (Brawling), Über için Anahtar Toplama (Key Warden). Kavga seçeneği işaretlendiğinde sizin için seçilecek oyunda MP seçeneğiniz dikkate alınmayacak.
* Artık arkadaş listemizdeki arkadaşlara sağ tıklayarak onlar hakkında notlar ekleyebileceğiz.
* Tüm arkadaşlarımızın görebilmesi için ileti girebileceğiz.
* Arkadaşlarımızla konferans görüşme yapabilmemiz için sohbet bölümüne sohbet açma ve kişi ekleme seçenekleri eklendi. Burada 99 kişiye kadar aynı anda görüşme yapabileceğiz.
* Arkadaş listemize "Yakınımızdaki oyuncular" bölümü eklendi. Artık oyuna girdiğimiz yere yakın bir çevrede bir arkadaşımız da oynuyor ise bunu görebileceğiz. Başkalarının sizi nerede oynadığınızı görmesini istemiyorsanız istediğiniz zaman  Social Options bölümünden bu özelliği kapatabilirsiniz.
* Herkese açık oyunlarda oyunculardan biri artık "Parti Rehberi (Party Guide)" olacak. Bu kişi oyunu başlatan kişi olacak ama istediği zaman bir başkasına devredebilecek. Parti Rehberi oyundan çıktığı zaman ise level'i en yüksek olan kişi otomatik olarak yeni Parti Rehberi seçilecek. Parti Rehberinin haritadaki işareti diğerlerinden farklı olacak.
* Son karşılaştığımız oyuncular (Recent Players) listesindeki kişiler 1 ay sonra otomatik olarak silinecek.
* Engellenen kişiler artık son karşılaşılan oyuncular listesinde çıkmayacak.

Bosslar

* Skeleton King'in dönme saldırısını yaparken animasyonunun bozulması problemi giderildi.

Sınıflar ve Takipçiler

* Barbarian'ın War Cry - Invigorate; Demon Hunter'ın Companion - Boar Companion, Sentry - Aid Station ve Brooding; Monk'un Mantra of Healing; Witch Doctor'ın Blood Ritual; Wizard'ın Familiar - Vigoron, ve Galvanizing Ward ve Templar'ın Loyalty yeteneklerinin life per second (her saniye can duldurma) değerleri 2 katına çıkarıldı.

Barbarian
* Overpower yeteneğinin sesi legendary eşya düşme sesi ile karıştığı için değiştirildi.
* Inspiring Presence artık tüm parti elemanlarını etkileyecek.
* Erkek barbarianların korktuğunda diğer karakterlerden daha hızlı kaçma hatası düzeltildi.

Demon Hunter
* Rapid Fire'ın kullandığı enerji azaltılıp vuruşu arttırıldı.

Monk
* Guiding Light'ın vuruş bonusu %16'dan %20'ye çıkarıldı.

Witch Doctor
* Firebats yeteneği artık Demon Hunter'ın Rapid Fire yeteneği gibi başta çok enerji harcayıp sürekli kullanımda daha az enerji harcayacak. Böylelikle çok daha uzun süre (yaklaşık iki katı kadar bir süre) kullanılabilecek. Ayrıca Firebats'ın vuruşu 2 katından biraz daha fazla arttırıldı.

Wizard
* Archon yeteneğinin etkinlik süresi artık asist yaptığımızda da artacak.
* Teleport ile artık duvarların arkası gibi göremediğimiz ancak yürüyerek ulaşabileceğimiz yerlere ışınlanabileceğiz.
* Disintegrate'in vuruşu arttırıldı.
* Arcane Torrent'in vuruşu arttırıldı.
* Ray of Frost'un vuruşu yaklaşık %30 arttırıldı.

Eşya Üretimi

* Artık aynı cins eşyadan sayısını vererek toplu halde üretebileceğiz (craft).
* Artık üretim malzemeleri kasamızda bile olsa istediğimiz eşyadan üretebileceğiz.
* Kırdığımız eşyalardan çıkan malzemeler artık sohbet kayıtlarında görünmeyecek.
* Artık sarı (rare) eşyaları kırarken sorulan "Emin misiniz?" sorusunu ayarlardan değiştirerek kaldırabileceğiz.

Yaratıklar

* Inferno MP1-10 arasında ACT I, II ve VI'ün yaratık yoğunlukları arttırıldı.
* Çok oyunculu oyunlarda yaratıkların canları artık partiye eklenen her bir kişi için %70 yerine %50 artacak.
* Blazing Guardian'ın yerde açtığı ateş havuzunun en yüksek vuruşu %50 azaltıldı ancak en düşük vuruşu arttırıldı.
* Brood Hatchling'lerin zehir (poison) hasarı %40 azaltıldı.
* Tormented Stinger'ların verdiği xp %75 azaltıldı.
* Spiderling'lerin canı %68 azaltıldı.
* Şampiyonların (Mavi elitler) canları %4.5 azaltıldı.
* Rare elitlerin (Sarılar) canları %3 azaltıldı.
* Rare minnionlarının canları %9 azaltıldı.
* Accursed, Betrayed, Bile Crawler, Blazing Guardian, Blazing Ghoul, Brood Hatchling, Cavern Spider, Charged Construct, Chilling Construct, Crazed Cultist, Crazed Summoner, Dark Conjurer, Dark Cultist, Dark Moon Clan Impaler, Dark Summoner, Dark Zealot, Deranged Cultist, Doom Wraith, Dust Shambler, Enraged Zealot, Fallen, Fallen Grunt, Fallen Peon, Fallen Soldier, Foul Conjurer, Frost Guardian, Ghoul, Hungry Corpse, Moon Clan Impaler, Murderous Fiend, Noxious Guardian, Ravenous Dead, Retching Cadaver, Reviled, Savage Fiend, Spiderlings, Shade Stalker, Shadow Vermin, Shock Guardian, Skeletal Crawler, Smoldering Construct, Spine Lasher Stygian Crawler, Tormented Stinger, Toxic Construct ve Vicious Ghoul'un altın ve eşya düşürme ile öldürdüğümüzde kazandığımız deneyim puanları canları ile orantılı hale getirildi. (Detaylı bilgi)
* Nekarat the Key Warden artık planın yanı sıra bir de rastgele bir anahtar düşürecek.
* Key Warden'lar artık sadece Inferno zorluk seviyesinde çıkacaklar.

Görevler

* Artık level sınırına ulaşmış olsak da görevlerden deneyim (xp) puanı alabileceğiz.

Kullanıcı Arayüzü

* Aynı anda görebileceğimiz karakterimizi olumlu veya olumsuz etkileyen puanların (buff) sayısı 8'e yükseltildi. Karakterimizi olumsuz etkileyen puanlardan aynı anda 3 tanesini görebileceğiz ancak olumlu puanların sayısı 8'e kadar çıkabilecek.

Kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/blog/8170487

40
Diablo 2 / Diablo II - 14 Mayıs 13 Ladder Reset
« : 02.05.2013 | 21:53 »
Ve yine zamanı geldi. Diablo III'ün 1. doğumgününden 1 gün önce 14 Mayıs 2013 akşamı Diablo II ladder resetlenecek ve sunucular bakıma alınacak. Sunucular 6 saat içerisinde yeniden kullanıma açılacak ve bu süre zarfında tüm ladder karakterler normal karakterlere dönüştürülecek. Dönüşüm sonrasında ladder'a özel eşyalarınız sizde kalacak ancak yenilerini düşüremeyecek veya ladder'a özel runeword'ler yazamayacaksınız.

Bu reset sayesinde diğer tüm ladder resetler gibi herkesin level 1'den başlayarak ve eskiden bulunmuş eşyalardan yardım almadan yarışmasını sağlayacak. Bu yarışa siz de katılıp ladder'a özel eşyalardan faydalanmak istiyorsanız sunucular açıldığında Battle.net realm'e girip karakter üretirken "Ladder Character" kutusuna tıklayın. Ladder'daki en iyi oyuncuları görebilmek için Diablo II'nin Battle.net arayüzündeki Ladder tuşuna tıklamanız yeterli.

Kaynak: http://classic.battle.net/diablo2exp/

41
Diablo III'ün doğum günü olan 15 Mayıs yaklaşıyor ve biz de hepimizi mutlu edecek küçük bir heyecan peşindeyiz. Etkinliğimiz basit: 1 unidentified eşya getirin, 1 çekiliş hakkı kazanın. Daha çok getirin, şansınız artsın. 15 Mayıs sona erdiğinde yapılacak çekiliş ile yeni bir unidentified eşya kazanın. Adil olması açısından değişimler eşyaların denkliğine göre yapılacaktır. Denkliği 15 Mayıs'a kadar burada sizler belirleyeceksiniz. Hangi karakteriniz için istediğinizi de belirtirseniz, eşleşmeyi ona göre düzenleyebiliriz. Denklik tablosunu kabaca şöyle düşünüyorum. Sizden gelecek yönlendirmeler doğrultusunda değiştireceğim. Unidentified eşyası olan herkesin katılmasını rica ediyorum. Amaç eğlenmek ve iyi vakit geçirmek olsun.

1. Kalite Denklikler
Chantodo's Force
Dead Man's Legacy
Echoing Fury
Ice Climbers
Immortal King's Eternal Reign
Immortal King's Irons
Inna's Favor
Inna's Radiance (1 adet MrHopeTR)
Inna's Temperance
Lacuni Prowlers
Manticore
Mempo of Twilight
Natalya's Reflection
Skorn
Stone of Jordan
Tal Rasha's Allegiance
Tal Rasha's Relentless Pursuit
The Witching Hour
Vile Ward
Zunimassa's Pox

2. Kalite Denklikler
Blackthorne's Jousting Mail
Calamity
Chantodo's Will
Depth Diggers
Immortal King's Tribal Binding
Inna's Vast Expanse
Mara's Kaleidoscope
Natalya's Bloody Footprints
Natalya's Embrace
Skull Grasp
The Wailing Host
Unity
Won Khim Lau
Zunimassa's Marrow
Zunimassa's Trail

3. Kalite Denklikler
Blackthorne's Duncraig Cross
Bul-Kathos's Warrior Blood
Homunculus
Immortal King's Boulder Breaker
Immortal King's Stride
Immortal King's Triumph
Litany of the Undaunted
Manajuma's Carving Knife
Manajuma's Gory Fetch
Natalya's Sight
Tal Rasha's Unwavering Glare
Tasker and Theo
The Butcher's Sickle
The Fist of Az'Turrasq
Triumvirate
Uhkapian Serpent
Visage of Giyua
Zunimassa's String of Skulls
Zunimassa's Vision

4. Kalite Denklikler
Andariel's Visage
Blackthorne's Notched Belt
Blackthorne's Surcoat
Natalya's Gaze
Natalya's Mark
Shenlong's Fist of Legend
Stormshield
Tal Rasha's Guise of Wisdom
The Oculus
Thing of the Deep
Tyrael's Might
Zunimassa's Journey

5. Kalite Denklikler
Blackthorne's Spurs
Bul-Kathos's Solemn Vow
Fire Walkers
Shenlong's Relentless Assault
Slorak's Madness
Storm Crow
Strongarm Bracers
Sun Keeper
Windforce

6. Kalite Denklikler
Cindercoat
Crystal Fist
Danetta's Spite
Flying Dragon
Hellcat Waistguard
Inna's Reach
Lamentation
Leoric's Signet
Natalya's Shadow
Natalya's Soul
Oculus Ring
Sky Splitter
Spectrum
Tal Rasha's Brace
The Grand Vizier
The Grandfather
Xephirian Amulet

Not: Ne işi var bu eşyanın bu denklik listesinde dediğiniz eşyalar için yeni seviye önerisinde bulunmaktan çekinmeyin ki çekilişimiz adil olsun. ;) Listede olmayan bir eşya varsa onu da söylemeniz yeterli. Hemen ekleriz. Bol şanslar!

42
Genel Sohbet / Ücretsiz İkinci El Eşya Fuarı
« : 01.05.2013 | 13:18 »
15 Mayıs'a kadar ücretsiz olarak bir başkasına vermek istediğiniz eşyalarınızı burada bizimle paylaşın, 15 Mayıs günü geldiğinde ihtiyacı olan kişilere devredelim. Eşya paylaşmak isteyen ve eşyalara talip olan arkadaşlar bu konu altına yorumlarınızı yapabilirsiniz. Sonradan eklemek istediğiniz eşyalar olursa yeni konu açmayıp, iletinizi düzenleyerek eklerseniz memnun oluruz. Bu gönderideki eşyaları bağışlayan SpawN, eyupdayi ve Luffy'ye teşekkür ederiz:

Buraya henüz eklenmemiş level 7-59 arasında elimde 60 adet legendary eşya bulunmakta. İhtiyacı olan arkadaşlar beni oyundan ekleyebilirler. Beğendikleri tüm eşyaları kendilerine teslim edeceğim.


Ayrıca elimde şu dizaynlar da mevcuttur:
Flawless Star Topaz

Sayfa: 1 2 3 4 5 ... 13