Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Konular - Nekroses

Sayfa: 1 2 3 4 ... 13
15
Bu hafta sonu, PC, PlayStation 4 ve Xbox One'da Diablo III'e giriş yapan tüm kahramanlar her zamanki deneyim puanı (xp) miktarının iki katını alacak!

Parti çoktan başladı ve Avrupa sunucularında Türkiye saati ile 17 Temmuz 14.00'te bitecek.

İster yeni Necromancer açmış olun ister Paragon seviyenizi daha da ileri götürmeye çalışın, mücadeleye dalmak ve yeni zirvelere yükselmeye hazır olun!

Kaynak: https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20757637630

16
Görüntü kalitesine ve gerçekçiliğe bayılacaksınız.

https://www.youtube.com/watch?v=fbbqlvuovQ0

! No longer available

17
Haberler / İlk Bakış: Sezon 11
« : 08.07.2017 | 23:24 »
Bir sonraki sezonumuz yakında başlıyor! Sezonlar'ın getirdiği yeni başlangıçtan hoşlananlar için, Sezon 11 başlamadan önce karşımıza neler çıkacağını buradan öğrenebilirsiniz. Sezonluk ödüller, Conquest'ler (zor görevler) ve daha fazlası için ayrıntıları okuyun.

Necromancer'ın Sezonu

Bu sezon Necromancer'ın kan ve kemik büyülerini açığa çıkarabileceğiniz ilk sezon olacak! Oyunu yeni bir perspektifle yaşamak için bir fırsat arıyorsanız, sezona Rathma Rahibi ile dalmaktan daha iyi bir yol yoktur.



Yeni Kozmetik Ödüller

Yeni Evcil Hayvan: Zümrüt Ejderha (Pet koleksiyonu yapıyorsanız buna bayılacaksınız.)
Sezon Fatihi Setinden iki parça: Pantolon ve bot. (Her zamankinden)
Yeni Portre: Treasure Goblin



Sezon İlerleme Ödülleri

Her sezon Conqueror (Fatih) seviyesine ulaşan oyunculara verilen kasa sekmesi için (her sezon en fazla 1, toplamda en fazla 4 tane kazanılabiliyor) bu sezonun kuralları şöyle:

* 5 dakikadan kısa sürede bir Torment XIII Rift tamamlayın.
* Greater Rift 60'ı tek başınıza tamamlayın.
* Torment XIII'te Greed'i öldürün.
* Torment XIII'te Siegebreaker'ı 15 saniye'den az bir zamanda öldürün.
* Bir Legendary veya Set eşyayı reforge edin.
* Bir Ancient eşyanın gücünü Seviyesi 50 veya daha fazla olan Legendary Gem ile yükseltin.
* Üç tane Legendary Gem'i seviye 55'e çıkarın.
* İki Conquest tamamlayın.

Haedrig'in Hediyesi

Sezon seviyesinde 2., 3., ve 4. bölümlere (Chapter) ulaşan ilk karakteriniz için o karaktere özel bir setin parçalarını 3 hediye paketi halinde alacaksınız. İster Softcore, ister Hardcore olsun, yalnızca ilk tamamlayan karakteriniz bu hediyeye sakip olacak. Seçiminizi iyi yapın!

Bu sezon verilecek olan hediye setler şöyle:

* Barbarian – Wrath of the Wastes
* Crusader – Roland’s Legacy
* Demon Hunter – Unhallowed Essence
* Monk – Raiment of a Thousand Storms
* Necromancer – Bones of Rathma
* Witch Doctor – Helltooth Harness
* Wizard – Tal Rasha’s Elements



Sezon 11 ne zaman başlıyor?

20 Temmuz 2017 Perşembe 18.00'da.

Kaynak: https://us.battle.net/d3/en/blog/20845160

18
Haberler / Seçilmiş Kişi
« : 04.07.2017 | 19:36 »
Rathma Rahipleri, Denge'ye olan bağlılıklarını özümsemek için uzun bir yol kat ediyorlar. Çok az kişi bu öğretiye katlanabilmiş durumdadır ve çok daha azı hala bu karanlık büyüyü bastırılmış duygu ve tarafsız uzmanlığa sahip olarak kullanmayı başarmıştır.



Gelin, Belli bir inisiyatifin yolculuğuna, "O" kadının henüz Yeni Tristram'ı gözetim altına almamış olduğu zamanlara, dönüp bir bakalım.



Yıllar önce...


- Öğrenmek ister misin?


Haftalar sonra...

- Yeni bir çırak kabul ettim.
- Bu günden itibaren aranızda yaşayacak ve Rathma'ya hizmet etmeyi öğrenecek.






- Artık burada öğrenebileceğin bir şey kalmadı.
+ Gerçekten mi?
- O kadar hoşnut olma. Eğitimin yarın devam ediyor. Bu duvarların dışında...

+ Nereye gidiyoruz?
- Neresi bize ihtiyaç duyarsa oraya.


- Cesetleri kaldır!

- Aferin. Ancak bir dahaki sefere daha hızlı olmalısın.
- Olacağım.

Son.


19
Duyurular / Yama 2.6.0
« : 28.06.2017 | 21:42 »
Diablo III yaması 2.6.0 artık Avrupa'da PC, PlayStation 4 ve Xbox One için hazır! En yeni değişiklikler hakkında bilgi almak için aşağıdaki PC yama notlarına göz atın.


Önemli Gelişmeler

* Yeni Karakter: Necromancer (Rise of the Necromancer paketini alanlara özel)
* Necromancer'a özel 30'dan fazla yeni Legendary. Bunlara 4 yeni set ve set zindanları (Set Dungeons) da dahil.
* Yeni Özellik: Mücadele yarışları (Challenge Rifts)
* Yeni Bölgeler: The Moors ve The Temple of the Firstborn
* Yeni Bounty'ler: Realms of Fate



Diğer Değişiklikler

Karakterler
* Wizard yeteneklerinden Mirror Image'in Simulacrum Rune'unun adı "Hard Light" olarak değiştirildi.

Eşyalar
* Legendary Gem Zei’s Stone of Vengeance'ın stun özelliği pet tarafından aktif edildiğinde, düşmanı oyuncu stun etmiş satılmıyordu. Artık pet de aktif etmiş olsa oyuncu stun etmiş gibi sayılacak.

Adventure Mode
Set Zindanları (Set Dungeons)
* Kullanıcı arayüzü, tamamlama gereksinimlerini daha iyi açıklayacak şekilde güncellendi.
* * Bununla birlikte, temel tamamlama gereksinimleri, verilen süre içinde bitirilmelidir.
* Set zindanını tamamlama süresi beş dakikaya yükseltildi.
* Set zindan canavarları artık zindan başından itibaren mini-haritada izlenebilecek.
* Tüm temel seviye canavar öldürme gereksinimleri düşürüldü.

Büyük Yarışlar (Greater Rifts)
* Greater Rifts'de tek başına oynarken ölenler şimdi derhal diriltmeyi seçebilirler. Bu seçeneği seçtiğinizde, ölüm sayacında kalan süre, kalan Greater Rift süresinden çıkarılacaktır ve cooldown'larınız aynı miktarda azaltılacaktır.

Hata düzeltmeleri
* Bazen oyuncuların "Clear the Forgotten Well" Bounty'sini tamamlamasını engelleyen bir sorun düzeltildi.

Başarılar (Achievements)
* Terror In The Blood: Şimdi, oyuncunun sağlığının %9 veya daha az yerine %10 veya daha düşük olmasını gerektirir.
* Hata düzeltmeleri: Diablo öldürüldükten sonra Terror In The Blood kriterlerini tamamlayan kişilerin bu başarıyı kazanmasına engel olan bir hata düzeltildi.

Yaratıklar
* Skeleton Mage: Fire vuruş hasarı biraz azaltıldı.

Oyun Kalitesi
* Witch Doctor Gargantuan artık kırılabilir olan nesnelerin üzerinden geçtiğinde onları parçalayacak.

Kaynak: https://eu.battle.net/d3/en/game/patch-notes/2-6-0

20
Duyurular / İlk Bakış: The Shrouded Moors ve Ötesi
« : 24.06.2017 | 19:26 »
Sanctuary büyük bir yer ve Patch 2.6.0'da daha büyük olmak üzere! Adventure Mode'un II. ve IV. Act'lerinde görünen yeni alanlar ile keşfedilecek daha çok yer var, bitirmek için daha fazla Bounty ve öldürülecek daha fazla canavar var. Yeni konumlara ilk baktığımızda bize katılın, Nephalemler.


The Shrouded Moors: Kayıp Medeniyetin Kalıntıları

Kokuşmuş bataklıklar, yoğun sis, terk edilmiş eski yapılar, insan görmenin imkansız olduğu geniş ürkütücü araziler...

The Shrouded Moors'a hoşgeldiniz.



Sanctuary'nin kuzeydoğu kesimlerinde bulunan The Shrouded Moors yemyeşil bir vahşi doğa sınırında. Etrafı incelediğinizde vahşi, başıboş canavarların evi haline gelmiş bir arazi olduğu çok açık. Geriye kalan taş yapılar, bu unutulmuş toprakların bir zamanlar insanlar tarafından yuva olarak nitelendirildiğinin tek işareti.


İster dağınık yapılar, isterse barındırdığı yaratıklar olsun, The Shrouded Moors huzur bozucu bir yer.

Bununla birlikte, Tyrael ve Horadrim, bu arazinin daha önce düşünüldüğü kadar terk edilmiş olmayabileceğini söylüyor. Aşağıda gizlice, büyük bir kötülük uyandırılmaya başlandı ve bu kötülük takipçilerini oraya çekip kötü isteklerini yaptırmaya başladı.

The Temple of the Firstborn (İlk Doğanların Tapınağı): Bozulmuş mu Yoksa Lanetlenmiş mi?

Eski Nephalemlerin eski bir anıtı olan Firstborn Tapınağı, Sanctuary'nin altındaki derinliklerdedir. Bununla birlikte, yeni ve tehlikeli bir tarikat ortaya çıkmış ve bu gömülü yapı içinde ikamet etmiştir. Yakın civardaki kayıp insan hikayeleri korku yaratıyor ve tapınağın tozlu fayansları rahatsız edici derecede taze kanla boyanmış durumda. Hiç şüphe yok ki şu anda güçlü bir kötülük aşağıda gizleniyor.



Bu mezhepler, ölümlülerin etini alıp canavarlar yaratarak kendi hasta fikirlerine hizmet ettirdiler. Bu iğrenç yaratıklar, var olmaması gereken bu korkunçluklar, nefret ve kana susamışlıkla doldurularak tapınağın salonlarına salınıyorlar. Kim ya da ne, böylesine korkunç yaratıkların yaratılmasına teşebbüs eder?


Karanlık, İlk Doğanlar Tapınağı'nın antik salonlarında yaşar.

Belki de cesur bir ruh bu lanetli yerin derinliklerinde ilerleyecek ve bu korkunç sapmaların kaynağına son verecektir...

Realms of Fate: Cennetteki Savaşın Yan Etkileri

Yüksek Cennetler, hala Prime Evil'ın saldırısının yan etkileri ile mücadele etmekteler. Melekler, kutsal evlerini ihlal eden acımasızlıktan gelen hasarı onarmaya çalışırken; Kader Meleği (the Archangel of Fate), Itherael, kutsal kütüphanelerinin derin köşelerinde garip bir gelişme keşfetti.


Sonsuz olasılıkların harmanlandığı bulanık çevresel geçişler...

Kader Kütüphanelerinde saklanan çizimler, tarih ve gökyüzü değişiyor. Geçmiş, şimdiki ve potansiyel gelecekleri olayları yansıtan küçük bölgeler birbirine giriyor. Kimse bunun neden meydana geldiğini anlamasa da yine de Sanctuary için bir tehdit oluşturuyor. Tyrael, nefalemleri araştırmaya davet ediyor; çünkü kalplerine olmasa da, yeteneklerine olan inancı hala güçlü.

Bountyler, Hazineler ve Canavarlar bekliyor!

Bu yeni alanların üçü de Patch 2.6.0'da geliyor; Reaper of Souls genişleme paketi veya Diablo III Ultimate Evil Edition'ı olan tüm oyunculara tamamen ücretsizdir. Önce hangi bölgeyi dolaşmak istiyorsunuz?

Seçim sizin, çabalarınızın meyvelerini görmek için sabırsızlanıyoruz!

Kaynak: https://eu.battle.net/d3/en/blog/20845161

21
Kalplerinizi çelikleştirmeye ve dünyaya denge getirmeye hazır olun Nephalemler. Sadece bir hafta uzaktayız - Necromancer'ın Yükselişi (Rise of the Necromancer) Paketi 27 Haziran'da PC, PlayStation 4 ve Xbox One'da!


Kontrollü, hesaplayan kişilerden oluşan Rathma Rahipleri, Ebedi Çatışma'nın kalbindeki gerçek destekçileri uzun zamandır biliyorlar. Necromancer olarak bilinen bu kan, kemik ve karanlık sanat ustaları; eğitimsiz yabancı insanlar tarafından genellikle yanlış anlaşılırlar. Dengeyi her ne pahasına olursa olsun korumak için, kendilerini baş koydukları bu yolda yürümeye adamış olanlar, davranışlarında ne iyilik veya ne de kötülük görürler. Gördükleri tek şey varoluş döngüsüne olan sadakatleridir.



Rise of the Necromancer paketi, Diablo III: Reaper of Souls ve Diablo III: Ultimate Evil Edition sahipleri tarafından satın alınabilecek. Paket PC, PlayStation 4 ve Xbox One için 27 Haziran 2017'den itibaren satışa sunulacak ve fiyatı 14.99 € (12.99 £) olacak.

Sıkça Sorulan Sorular

S: Rise of the Necromancer paketine neler dahildir?
Y:
  • Necromancer Karakteri
  • Pet (Savaşmayan yardımcı yaratık)
  • Bir çift kanat (Süs amaçlı)
  • Necromancer temalı Banner (Bayrak desenleri)
  • Necromancer temalı portre çerçevesi
  • Pennant (Sırta takılan sancak)
  • İki ilave karakter yeri
  • İki ilave kasa sekmesi (Konsol versiyonuna dahil değil)

S: Patch 2.6.0'da gelen diğer tüm özellikler ne olacak?
Y: Challenge Riftler, Shrouded Moors Bölgesi, Temple of the Firstborn Bölgesi ve the Realms of Fate tümüyle ücretsiz içeriktir. Reaper of Souls genişleme paketine sahipseniz bu içerikler hiçbir ödeme olmaksızın sizlerin olacak.

S: Rise of the Necromancer paketini nasıl satın alabilirim?
Y: PC için yeni oyun içi mağazadan veya Blizzard Shop'tan satın alabilirsiniz. PlayStation 4 ve Xbox One için sırasıyla PlayStation™ Store veya Xbox One Store'dan satın alabilirsiniz.

S: Rise of the Necromancer paketinin kutu satışı olacak mı?
Y: Bu bir genişleme paketi değil, dijital içerik olduğundan; Rise of the Necromancer paketinin fiziksel bir ürün olarak satışı yapılmayacak.

S: Diablo III: Eternal Collection nedir?
Y: PlayStation 4 ve Xbox One'daki oyuncular Eternal Collection ile tüm içeriğe tek bir pakette sahip olma şansına sahip olacaklar. Bu paket hem Diablo III: Ultimate Evil Edition hem de Rise of the Necromancer'ı içeriyor ve fiyatı 39.99 € (29.99 £).

S: Paketi aldığım gün gece yarısı 00.00'da hemen oynayabilecek miyim?
Y: Hayır. Rise of the Necromancer paketi Patch 2.6.0'a ihtiyaç duymaktadır. Patch 2.6.0 yüklemesi bölgenizde tamamlandıktan sonra, Rise of the Necromancer paketini satın alıp oynayabilirsiniz.

S: Patch 2.6.0 ne zaman yüklenecek?
Y: PC için Avrupa sunucularının yüklemesi Türkiye saati ile 00.00'da başlayacak. Konsol için ise 18.00'de başlayacak. Patch yüklemesi ve bakım tamamlandıktan sonra oynamaya başlayabilirsiniz.

S: Bakım ne kadar sürer?
Y: Bakım genellikle bir ila iki saat arasında sürer; Ancak, bu her an değişebilecek bir zaman dilimidir. Herhangi bir acil durumda mesajlaşma için @BlizzardCSEU_EN adresini takip ederek güncel kalmaya devam edin.

22
Duyurular / Challenge Rifts: İlk Bakış
« : 19.06.2017 | 00:07 »
Diablo III'te karakterlerin yetenek yelpazesi çok geniştir ve her kombinasyonu denemek çok zaman alır. Mücadele Yarışları (Challenge Rifts); değişmeyen bir haritada, tümüyle yeni bir karakter yapısı denemek, başarılarınız için ödül almak ve diğer oyuncularla rekabet etmek için haftalık bir fırsattır.


Challenge Rift (Mücadele Yarışı) Nedir?

! No longer available

Challenge Riftler, daha önce tamamlanmış Greater Rift'in haftalık statik bir versiyonudur. Bir Challenge Rift yapmak için, doğrudan rastgele bir oyuncunun hesabından alınmış bir Greater Rift yeniden oluşturulur. Bu enstantaneye sahip olduktan sonra; paragon seviyesi, seçilmiş yetenekleri ve eşyaları da dahil olmak üzere tam bir kopyası oluşturularak herkesin oynayabileceği statik bir oyun oluşturulur.


Bu kopya aynı zamanda, o oyuncunun o karakteriyle tamamladığı Greater Rift'in tam bir kopyasını da içerir. Düşmanlar, pylonlar ve karşılaştığınız zindanların tümü, orijinal oyuncunun Rift'ini tamamladığında göründükleri ile aynı olacak. Orijinal oyuncunun zamanını yenerseniz, bazı ödül ve işçilik malzemeleri (crafting material) ile Blood Shard dolu haftalık bir çanta ile ödüllendirileceksiniz.

Challenge Rift'ler her Pazartesi günü yenilenecek, bu nedenle her hafta denemek için tamamen yeni bir oyun olacak.




Mücadele Yarışı'ndaki "Mücadele" Nedir?

Diablo III, rastgeleliği benimsemiş bir oyundur. Ortamlar, canavarlar, canavar yetenekleri, eşyalar... Bunların hepsinin merkezinde rastgelelik unsuru bulunur. Mücadele Yarışları ise her oyuncuyu eşit yere koyarak, bu rastlantısallık kalıbına bir mola önerir. Oyunculara aynı şartlarda (ve bazı karakterlerde aynı zayıflıklarda) yarışma imkanı sunan bir oyun türüdür.

Gerçekten Challenge Rift'leri fethetmek ve en iyilerden biri olduğunuzu ispatlamak için; beceri, oyun ustalığı ve karakter bilgisini sergileyerek oyunun zirvesinde olmalısın. Greater Rift'lerde olabildiğince ilerlemek için kesinlikle bir strateji olsa da; Challenge Rift'lerin şampiyonu olma stratejisi uygulama yeteneğine odaklanmaktadır. Haritayı tanımak, düşman konumlarını ve pylon yerlerini belirlemek için zaman harcamak, zamanınızı geliştirme yaklaşımınızı tamamen değiştirebilir. Bir kat Elite yaratık bakımından seyrek olabilir ve ilerleme çubuğunu itmek için elit olmayan düşmanları ortadan kaldırmaya odaklanmanız gerektiğini görürsünüz. Veya belki de bazı elite gruplarını atlamaya değer çünkü çok uzaktadırlar.


Hatta küçük bir plan çizmeye değebilir!

Karakter yapıları (Build) canlı yayın yapan oyuncular arasından seçilir, bu nedenle fan sayfalarında veya favori kanalınızda görüp kullandığınız yapılardan tamamen farklı bir şeyler karşınıza çıkabilir. Bir sezonun başlangıcında yapılan bir yapı, birinin bulduğu ilk Legendary eşyaların bir karışımı olabilir ve normalde kullanmadığınız öğelerin veya yeteneklerin etkilerini de kullanmanız gerekebilir. Yapının nasıl bir araya geldiği ne olursa olsun, Challenge Rift'teki her oyuncu aynı araçları (yetenek, eşya vb.) kullanır. Bu her oyuncuyu eşit bir oyun alanına koyar. Bu nedenle Diablo III deneyiminiz ne kadar olursa olsun, dünyanın en iyi oyuncuları ile aynı şartlarda oynayacaksınız!

Yaklaşım şekliniz size kalmış. Arkadaşlarınız ve üye olduğunuz topluluk arasında limitlerinizi zorlarken, arkadaşınızın en iyi skorunu bir kaç saniye ile geçmekten daha tatmin edici bir şey olamaz.



Mücadeleye Hazır mısınız?

Challenge Rift'ler hakkında ne düşünüyorsunuz? Liderler tablosuna tırmanmayı dört gözle bekliyor musunuz? Liderlerle mücadele stratejiniz nedir? Challange Rift'i Necromancer Beta'da denediniz mi, profesyonel oyuncuları geride bırakabildiniz mi? Yorumlarınızı yazın. Yakında Patch 2.6.0 hakkında daha fazla bilgi geliyor!

23
Son zamanlarda 2 el ile kullanılabilen silahlar hakkında yapılabilecek güncelleştirmeler tartışılıyordu. Şu anki sistemde 2 el ile kullanılabilen silahlar, birkaç farklı nedenden dolayı her iki elimize de birer silah aldığımız durumdaki kadar hasar veremiyorlar. Blizzard ise artık bu durumu Yama 2.1 ile dengelemek istiyor.
Bu sorunun çözülebilmesi için 2 seçenek var:


1) 2 el silahlar için yeni pasif yetenekler oluşturmak ve var olan ilgili pasif yetenekleri güçlendirmek.
2) Tüm 2 el silahların temel hasar puanlarını yükseltmek ve Crusader'ın "Heavenly Strength" pasif yeteneğini de duruma uygun olarak dengelemek.

Uzun tartışmalar sonucunda Blizzard 2. seçeneği hayata geçirmeye karar verdi. Bu çözümün 2 faydası bulunuyor:

1) Yeni yamadan sonra bulunan 2 elle kullanılabilen silahlar gözle görülür ölçüde hasar farkı ortaya koyacak.
2) Oyuna yeni pasif yetenekler eklemek ve var olanları değiştirmek istenilen etkiyi veremeyeceği gibi fazladan bir pasif kullanma şansını da azaltacak.

Bu değişiklikleri kısaca özetleyecek olursak:
* 2 elle kullanılabilen silahların vuruşları %23-26 oranında arttırılacak.
Bu değişiklik aşağıdaki silahları etkileyecek:
** 2-Handed Maces
** 2-Handed Mighty Weapons
** 2-Handed Axes
** 2-Handed Flails
** 2-Handed Staffs
** 2-Handed Swords
** Daibos
** Polearms
* Heavenly Strength kullanılan silahın vuruşunu %20 azaltacak. Sonuçta Crusader %3-6 oranında küçük bir artış görmüş olacak.
* Yapılacak değişiklik geriye dönük olacak ve şu anda elinizde bulunan eşyaları da etkileyecek.
* Değişiklik yalnızca level 70 silahları kapsayacak.
* Değişiklik tüm common, magic, rare ve legendary eşyaları etkileyecek.

Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13510080878

24
Haberler / Yeni Yaratık Özellikleri
« : 15.12.2013 | 12:37 »
Reaper of Souls beraberinde pek çok yenilik getirmeye devam ediyor. Bu yenilikler arasında yeni elit ve rare gruplarının yeni özelliklerini bahsetmeden olmaz. Bazıları oldukça yaratıcı ve aralarında canımızı çok yakacak olanlar da var. İşte bazıları şöyle:

Wormhole
En yaratıcı yaratık özelliklerinden birisi. Yaratık yere iki portal açıyor ve birine girerseniz diğerinden çıkıyorsunuz. Ölümcül değil ama bazen can sıkıcı olabiliyor.


Poison Enchanted
Plagued'e benzer bir özelliğe sahip. Plagued yere bir zehir havuzu açarken, Poison Enchanted yere bol miktarda zehir şeritleri çiziyor. Bir süre sonra yer örümcek ağına dönebiliyor.


Orbiter
Bu özelliği taşıyan yaratıklar yere bir adet büyük ve bol miktarda küçük elektrik topları bırakıyor. Büyük olan sabitken küçükler onun etrafında dönerek yakınındaki hedeflere elektrik atlaması yapıyorlar. Çok ölümcül değil ama sürekli olarak canınızı azaltıyorlar.


Thunderstorm
Bu özellik en tehlikelilerinden biri çünkü Wizard'ın Storm Armor özelliği gibi tepenize ölümcül yıldırımlar düşürüyor.


Frozen Pulse
Frozen özelliğine benzer şekilde yere orb bıraktıran bu özellik, patlama sonrası ortadan kaybolmuyor ve bulunduğu bölgede 10 saniye durmaksızın birbiri ardına patlamalar yapıyor.


25
Duyurular / BlizzCon 2013'te Açıklanan Detaylar
« : 09.11.2013 | 03:03 »
BlizzCon 2013 sonunda başladı ve heyecanını kesmeden devam ediyor. Biz de her yakaladığımız detayı sizlere an ve an paylaşmaya çalışacağız. Paneller tamamlandı. İşte en önemli ayrıntılar:


Macera Modu (Adventure Mode)
* Macera modu ile oyunda istediğimiz her yere erişme imkânımız olacak.
* Tüm act'ler ve waypointler açık olacak.
* Bu modda waypointler bir harita üzerinde gösterilecek.
* Macera modu ödül avcılığı (Bounty) ve Nephalem Rift özelliklerini de içinde barındıracak.
* Ödül avcılığı ile Sanctuary'nin her yerinde yaratık avlama şansımız olacak.
* Nephalem Rift'te ise tamamen rastgele oluşturulmuş bir arazi içerisinde rastgele bir atmosferde ve rastgele yaratıklarla savaşacağız.
* Yeni oyun açarken her zamanki oynadığımız ilerlemeli oyunu oynamak için Campaign Mode'u seçmemiz yeterli olacak.

Ödül Avcılığı (Bounty)
* Ödül avcılığı bizi bazı bosslara, olaylara ve zindanlara götürecek.
* Oyuna her girdiğimizde rastgele oluşturulan görevler ile 25 yaratığın kafasını uçurmamız istenecek.
* Görevler harita üzerinde gösterilecek: Görüntü 1, görüntü 2.
* İstediğiniz zaman istediğiniz görevi seçebilirsiniz veya bu görevleri tamamen görmezden gelebilirsiniz.
* Ödül avcılığı görevleri 4 çeşit olacak:
** Bir bossu öldür. (Queen Aranae gibi)
** Bir olayı tamamla. (Last Stand of the Ancients gibi)
** Oyunda tek olan (mor isimli) bir yaratığı öldür. (Mira Eamon gibi)
** Bir bölgeyi temizle. (Khazra Den gibi)
* Mor isimli yaratıkların bulundukları nokta sabit olmayacak. Bulunma ihtimali olan bölgeyi tamamen aramamız gerekebilir.
* Ödül avcılığı sırasında tamamladığımız her görev sonrasında altın, deneyim puanı (experience) ve Rift Keystone kazanacağız.
* Her tamamladığınız bounty'de 1 adet Horadric Cache kazanacağız.
** Horadric Cache içeriğinde craft malzemeleri, mavi ve sarı eşyalar, gemler, Blood Shard'lar ve şanslıysanız legendary eşya barındırıyor.
* Bir ACT'e ait tüm bounty'leri tamamlarsanız Greater Horadric Cache kazanıyorsunuz.
** Greater Horadric Cache içeriğinde Horadric Cache'in iki katı kadar içerik ile birlikte daha büyük bir şans ile legendary eşya barındırabiliyor.

Blood Shard ve Gambling (Kumar)
* Blood Shard oyunda yeni bir para birimi olarak kullanılacak ve 100 Blood Shard ile Greater Horadric Cache satın alabilecek veya 5 Blood Shard ile kumar (gamble) oynayabileceğiz.
** Blood Shard yalnızca Bounty ve Horadric Cache'lerden kazanılabilecek.
** Gamble tıpkı Diablo II'deki gibi eşyaları özelliğini önceden bilmeden satın alma şeklinde olacak. Satın aldıktan sonra özellikleri ortaya çıkacak. Bu satın alacağınız eşya mavi ve sarı olabileceği gibi düşük bir ihtimal de olsa legendary eşya bile olabilecek.
** Gamble oynarken satın alabileceğiniz eşya türleri: Tek el silah, çift el silah, Source, Mojo, kask, eldiven, bot, göğüslük zırh, kemer, omuzluk, pantolon, kolluk (bracers), kalkan, kolye ve yüzük.

Nephalem Rift
* Ganimet Koşusu (Loot Run), Nephalem Rift olarak yeniden adlandırıldı.
* Nephalem Rift'e girebilmek için herhangi bir şehir merkezindeki Nephalem Obelisk'e, yanımızda bir Rift Keystone ile giderek tıklamanız yeterli olacak.
* Rift Keystone'lar ödül avcılığından kazanılabileceği gibi oyunda herhangi bir anda da karşımıza çıkabiliyor.
* Karşımıza çıkan her şey rastgele oluşturulacak: Görüntü 1, görüntü 2, görüntü 3, görüntü 4, görüntü 5.
* Yaratık yoğunluğu bile rastgele olacak: Görüntü 1.
* Oluşturulan yerin derinliği 1-10 kat arasında olacak.
* Tamamlanması yaklaşık 10-15 dakika sürecek.
* Kendimizi bir katedralde, Zoltun Kulle'un odasında veya açık bir alanda bulabileceğiz.
* Nephalem Rift sırasında bulacağımız yeni rastgele shrine'lar ile geçici ancak olağanüstü artı özellikler kazanabileceğiz. (Örnek: ölümsüzlük, olağanüstü koşma hızı, yaklaşanı tek vuruşta öldüren elektrik aurası...)
* Bossların güçleri ve yetenekleri bile rastgele ayarlanacak.

Eşya Özelliklerinin Belirlenmesinde Zeki Bir Yaklaşım: Smart Drop
* Bu sistem ile artık düşürdüğünüz eşyaların özellikleri oynadığınız karaktere daha uygun olacak.
* Sistem her düşen eşya için çalışmayacak ama çalıştığı zaman özelliklerine bakarak bunu anlamanız zor olmayacak.
* Eğer düşen bir eşya bazı sınıflara özgü ise özellikleri belirlenirken bu sınıflar baz alınacak. Örneğin bir mojo düşmüşse üzerindeki ana yetenek puanı her zaman intelligence olacak.
* Kendi ürettiğimiz (crafted) eşyalarda bu sistem her seferinde çalışacak. Örneğin bir barbarian ile zırh ürettiğimizde üzerindeki ana yetenek puanı her zaman strength olacak ancak barbarian ile mojo üretmeye kalkarsak üzerindeki ana yetenek puanı yine intelligence olacak.
Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10423312341?page=4#68
* Örneğin bir silahta var olabilecek Strength miktarı eskiden 1-100 arasında değişiyorsa, yeni sistemde bu değerler 75-100 arasında değişecek.
* Bir eşyaya bakarken ctrl tuşuna basılı tuttuğumuzda üzerindeki değerlerin benzer diğer eşyalarda en az ve en fazla kaç olabileceği hakkında bir bilgi baloncuğu oluşacak.
* Legendary eşyalar yeniden tasarlanacak ve pek çok yeni legendary eşyamız olacak. Örneğin:
** Frostburn Gauntlets kullandığınızda cold vuruşlarınız %27 artacak ama daha da önemlisi yavaşlatan vuruşlarınızın %50'si artık yavaşlatmak yerine yaratıkları donduracak.
** Haroutunian Arm Guards kullanırken bir nesne kırdığınızda kısa süreli olarak koşma hızınız artacak.
** Illusory Boots kullandığınızda yaratıkların içinden yürüyerek geçebileceksiniz.
** Tiklandian Visage üzerimizdeyken Horrify yeteneği kullandığımızda bazı yaratıklar korkudan donup olduğu yerde kalacak.
** Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker ile savaşırken bazen bir yıldırım düşecek ve vurduğunuz yaratığın koşma ve vurma hızını azaltacak. Bu yıldırım etraftaki diğer yaratıklara da sıçrayabilecek.
** Ninja seti (2 parça) kullanırken yere Spike Trap arttığınızda yaratıkları kendine çağıracak. 4 parçasını kullandığımızda ise canımız %25'in altına düştüğü anda hemen Smoke Screen basacak. Bu özellik 30 saniye içerisinde en fazla 1 kez tetiklenebilecek.

Crusader
* Crusader'ın yetenek yakıtı olan Wrath, hem savaş dışında yavaş yavaş olacak hem de savaş sırasında onu doldurabileceğimiz yeteneklerimiz olacak.
* Çift silah kullanamayacak. Kalkana ihtiyacı olacak.
* 24 yeteneği olacak.

Diğer Sınıflar
* Barbarian'ın yeni yeteneği Avalanche olacak. Yeniden kullanmak için 30 saniye beklemek gerekecek ancak Fury harcadıkça bu süre kısalacak.
* Wizard'ın yeteneklerinden Arcane Orb'un runlarından biri yeteneği Diablo II'deki Frozen Orb haline getirecek. (Ekranda yavaş yavaş ilerlerken etrafa bol miktarda dokunduğunu donduran ok fırlatacak.)
* Wizard'ın yeni yeteneği Black Hole (karadelik) olacak. Oluşturulduğu yerde yaklaşan tüm yaratıkları bir süreliğine yutacak.
* Monk'un yeni yeteneği Epiphany olacak. Bu yeteneği kullandığınızda yakından vuran tüm yetenekleriniz sizi seçtiğiniz düşmana ışınlayacak.
* Demon Hunter'ın yeni yeteneği Vengeance olacak. Yeteneklerinizin attığı ok vb. nesnelerin sayısını arttıracak. (Tüm yeteneklerinizin multishot gibi çalıştığını düşünün.)
* Witch Doctor'ın yeni yeteneği pirana olacak. Etkisinde kalan tüm yaratıklar vuruşlarınızdan daha fazla hasar alacak. (Oluşturulan pirana havuzunun ortasında galiba bir timsah var ve yaklaşan yaratıkları bütün olarak yutuyor.)

Diğer Değişiklikler
* Palyaço görünümüne son! Artık yeni bulduğumuz sarı (rare) eşyalarda yanda adı geçen renkler bulunmayacak: Lovely, Royal, Elegant, Summer, Golden, Autumn, Aquatic ve Forester's. Bu renkte zırhlar giyebilmek için artık bu boyaları satın almanız gerekecek. Diğer renkler sarı (rare) eşyalarda çıkmaya devam edecek.
Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10388638968?page=24#471
* Monster Power sistemi bir miktar daraltılarak sayılar yerine isimler verildi: Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic ve Apocalypse. Seçim ekranı ise şöyle: Görüntü 1
* Reaper of Souls oyuncuları genişleme paketini satın almamış oyuncular ile birlikte oyun oynayabilecekler.
* Enchanting işlemi sonrasında 2 özellik ortaya çıkacak ve bizden birini seçmemiz istenecek.
Kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/8574477374?page=2#37

Yayımlanan Tanıtım Videoları
http://youtu.be/9rOq95SA-U8
http://youtu.be/88vLr99oG88
http://youtu.be/QfXYb6WdamU

Kaynaklar:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/11516518/
http://eu.battle.net/d3/en/blog/11502591/
BlizzCon 2013

26
Duyurular / Yeni Esnaf: Mistik
« : 28.10.2013 | 22:12 »
Sonunda baş şeytan yenilgiye uğratıldı ve cehennemin lordları kara ruhtaşına hapsedildiler. Cennetin derinliklerine kadar giden yolda sayısız hayat kurtardık fakat yolculuğumuz henüz sona ermedi. Korkunç bir varlık daha Sanctuary'yi yok etmeye geldi ama yetenekli bir başka esnaf daha dünyayı kurtarmak için size yardım etmeye hazır.


MİSTİK

Mistizm ustası Myriam Jahzia genişleme paketi Reaper of Souls'da bizimle birlikte olacak.


Myriam Jahzia, sihirli görüş ile kutsanmış ruhani Göçebe Vecin kabilesinin bir üyesidir. Kabile, kadınların üstün olduğu bir felsefeyi benimserler ve her şeyin anası kabul ettikleri Allmother adlı bir tanrıya inanırlar. Allmother görüşlerinin kaynağıdır ve Vecin kabilesinin bireyleri görüş adını verdikleri bu altıncı hisse sahiptirler. Görüş, Vecin kadınlarında daha güçlü iken, Myriam'de bilhassa daha güçlüdür.

Myriam ile Westmarch'ta karşılaşacağız ve onu olayların içerisinden kurtardığımızda hünerli ellerini bize sunacak. Myriam'in eşyalarınız için iki önemli özelliği bulunuyor: Güçlendirme (Enchanting) ve Şekil Değiştirme (Transmogrification)

Güçlendirme (Enchanting)
Hiç özellikleri neredeyse mükemmel olan fakat tek bir özelliği kötü olduğu için kullanamadığınız bir eşyanız oldu mu? Veya uzun süre severek kullandığınız, atmak istemediğiniz ama artık özellikleri sizin için yetmeyen bir eşyanız? Eşya güçlendirme (enchanting) sayesinde artık sarı (rare) veya turuncu (legendary) eşyalarınızın 1 özelliğini değiştirmeniz veya değerini baştan belirlemeniz, Myriam ile konuşup eşya güçlendirme (enchanting) menüsünü açıp gereken malzemeleri ve altını vermek kadar kolay olacak.

Eşya Güçlendirme Nasıl Çalışıyor?
1) Myriam ile konuşup Enchant'ı seçin.


2) Güçlendirmek istediğiniz eşyayı açılan pencereye yerleştirin. Eşyanızın değiştirilebilir olan özellikleri bu pencerede listelenecektir. Bu listeden dilediğinizi seçerek yerine rastgele bir başka özellik getirtebilirsiniz.


3) Değiştirmek istediğiniz özelliği belirledikten sonra pencerenin altında çıkan gerekli malzeme ve altını toplayıp "Replace Property" tuşuna basarak özelliğin rastgele olarak yeniden belirlenmesini sağlayabilirsiniz.


4) Replace Property'ye tıkladığınızda size eski özellik ve yanında 2 yeni özellik sunulacak ve bizden birini seçmemiz istenecek. İstediğimiz birini seçerek yeni özellik olarak belirleyeceğiz.


5) Eğer yeniden belirlenen özelliği beğenmezseniz, daha önce değiştirmiş olduğunuz özelliği bir miktar malzeme ve altın ile yeniden değiştirebilirsiniz.


Güçlendirme (Enchanting) ile İlgili Diğer Detaylar:
* Değiştirilen özelliğin yerine rastgele bir başka özelliğin gelecek olması nedeniyle yerine gelecek yeni özelliğin bir öncekine göre daha kötü olma olasılığı mevcut. Ama korkmayın! Pişman olursanız, Myriam size eski özelliğin iadesini garanti ediyor!

* Eşyalarınızın özelliklerini değiştirirken hangisini değiştirmek istediğinizi dikkatli seçin. Çünkü bir kez bir özelliği değiştirdiğiniz zaman diğer tüm özellikler artık o eşya için sabittir ve değiştirilemezler. Fakat değiştirmek istediğiniz o tek yeteneği tekrar tekrar değiştirmeniz mümkün.

* Bir diğer önemli nokta ise özelliği değiştirilmiş her eşya artık hesabınıza yapışık hale gelir ve kendi karakterleriniz dışında hiç kimseye bu özelliği değiştirilmiş eşyayı devredemezsiniz.

* Legendary eşyaları legendary yapan, yani ona has olan, özelliklerini değiştiremezsiniz.


Eşya Şekli Değiştirme (Transmogrification)
Malthael ve onun hizmetkârları ile savaşmak için Sanctuary'de yolculuk ederken elbette ki tanıdık ve yeni pek çok zırh ve silahla karşılaşacaksınız. Ve bu eşyalar arasından en güçlüsünü seçmeye çalışırken şıklığınız elbette ki en arka planda kalacak. Ama artık Myriam sayesinde eşyalarınızın şeklini özelliklerinden ödün vermeden değiştirmeniz mümkün olacak.

Eşya Şekilleri Nasıl Değiştiriliyor?
Set ve Legendary eşyalar da dahil olmak üzere üzerimize giydiğimizde görüntümüzü değiştirebilen tüm eşyaların şekillerini başka eşyalara aktarabileceğiz. Tabii önce görüntülerini kullanabilir hale getirmemiz gerek. Bir kez kullanılabilir hale getirdikten sonra tüm karakterlerimiz bu görüntüleri kullanabilecekler. Normal, mavi ve sarı eşyaların görüntüleri Mistik level atladıkça açılırken, legendary ve set eşyalarının görüntülerini kullanabilmek için onları bizzat identify etmemiz gerekecek.

Eşyaların şekillerini değiştirmek çok kolay:

1) Myriam ile konuşup Transmogrify'ı seçin.


2) Şeklini değiştirmek istediğiniz eşyayı açılan pencereye yerleştirin.


3) Eşyanızın altında çıkan listeden dilediğinizi seçerek yanda açılan pencerede üzerinizde nasıl görüneceğine bakın.


4) Eşyanız için beğendiğiniz yeni görüntüyü seçtikten sonra pencerenin altında çıkan gerekli altını toplayıp "Transmogrify" tuşuna basarak eşyanızı beğendiğiniz yeni görüntüsüne kavuşturun.


5) Maceranıza yeni tarzınızla devam edin.


Eşya Şekli Değiştirme (Transmogrify) ile İlgili Diğer Detaylar:
* Softcore ve Hardcore birbirinden bağımsız olacağından görüntüleri her ikisi için de ayrı ayrı açmanız gerekecek.

* Bir silahın görüntüsünü bir diğeri ile değiştirmek istediğinizde kullanım şeklinin aynı olma zorunluluğu olacak. (Örneğin çift el bir kılıcın görüntüsünü yalnızca bir başka çift el kılıç, çift el balta veya çift el gürz ile değiştirebilirsiniz. Çift el bir kılıcın görüntüsünü bir asa, teber veya mızrak ile değiştiremezsiniz.)

* Şekil değiştirme işleminden sonra eşyanız eski rengini korumaz. Aynı rengi kullanmak için yeniden boyamanız gerekebilir.

* Mistik oyuna eklenmeden önceden bulduğunuz eşyaların görüntüsü mistik'in şekil değiştirme menüsüne eklenmeyecek. Identify işlemini mistik oyuna eklendikten sonra yapsanız bile görüntüsü açılmayacak. O eşyanın görüntüsünü açabilmek için yeni bir tane bulmanız gerekecek.

Kaynaklar:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/11337855/
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10388638968?page=10#192
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10388638968?page=19#368
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/8574477374?page=2#37

27
Herkese merhaba Diabloseverler,

Blizzard, yeni esnaf mistik ile ilgili tüm detayları açıkladı ancak aynı zamanda Türk Silahlı Kuvvetleri de benim askerliğimin nereye çıktığını açıkladı. Bu nedenle yarın tüm gün akraba davetlerinde olacağım. Pazar günü başka davet olmaz ise konuyu en ince detayına kadar Türkçe olarak sizlere sunacağım. Şu an için size yalnızca haberin linkini verebiliyorum.

Diablo'nuz bol olsun.

http://eu.battle.net/d3/en/blog/11337855/

28
Evet, doğru okudunuz. İlk duyduğumuzda biz de kulaklarımıza inanamadık. Şaka zannettik ama değilmiş. Diablo III Müzayede Evi (Auction House) 18 Mart 2014'te Bir daha açılmamak üzere kapatılıyor!


Blizzard'ın müzayede evini oyuna eklemesinin asıl nedeni, alışverişi oyun içerisine alarak oyuncular için güvenli bir ticaret geliştirmekti. Ve başardılar da... Ama bedeli ağır oldu. Diablo'nun asıl oyun ruhu olan "Eşya bulabilmek için yaratık öldürmek" yavaş yavaş ölmeye başlamıştı. Çünkü müzayede evinde aradığımız eşyayı hiç çaba sarf etmeden bulabiliyorduk. Bu da eşya için yaratık öldürme devrini kapatmıştı. Diablo III'ün eski oyun yönetmeni Jay Wilson, işinden ayrıldıktan sonra "Diablo'nun ruhunu yok eden müzayede evi oldu." açıklaması da yaramızı deşen bir açıklama olarak tarihe kazınmıştı. Ama artık bu kanayan yaramız, Diablo III'ün yeni oyun yönetmeni Joshua Mosqueira'nın bugün yaptığı açıklama ile kapanacağa benziyor.

Blizzard radikal bir karar alarak Diablo III Müzayede evini (Hem AH hem de RMAH) 18 Mart 2014'te kapatma kararı aldı. Bu kararı kendilerinden dinlemek isterseniz aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.


Sayfa: 1 2 3 4 ... 13