Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Resmi 1.0.4 Yama Notları  (Okunma sayısı 7561 defa)

22 Ağustos 2012 Çarşamba günü sabah saat 6'dan öğleden sonra saat 4'e kadar sürecek olan sunucu bakımları sırasında adından çok söz ettiren yama olan 1.0.4 kurulumu yapılacak ve artık çok daha iyi olan oyunumuzu tadını çıkara çıkara oynayabileceğiz. Blizzard'ın az önce tam anlamıyla yayımlamış olduğu yama notları ise şu şekilde:

Genel
* Paragon level sistemi eklenecek.
* Level 30 ile 60 arasında takipçiler (Followers), Zombie Dog ve Gargantuan gibi peşimizden gelen savaşçıların beklerken can doldurma hızları oldukça arttırılacak.
* Büyülü eşya bulma şansı (Magic Find) için 300 üst sınır olacak. Nephalem Cesaret Ödülü sistemi bu sınırı geçebilecek.
* Önceden açıklanan diğer değişiklikler
* Oyuna ayrıntılı ses ayarları eklenecek.
* Elective Mode için oyuna tanıtım eklenecek. Nightmare zorluk seviyesine geçildiğinde bu tanıtım seçeneği aktif hale gelecek.

Başarılar (Achievements)

Hata düzenlemeleri
* Espionage ve A Unique Collection başarıları artık sorunsuz tamamlanabilecek.

Müzayede Evi (Auction House)

* Önceden açıklanan değişiklikler

Bosslar

Maghda
* Hata düzeltmesi: Insect Swarm yeteneği artık yavaşlatılabilecek.

Ghom
* Breath Attack yeteneği artık yardımcı savaşçılarınıza sadece %10 kadar hasar verebilecek.
* Gas Cloud yeteneğinin kullanılma sıklığı %20 azaltıldı, peşpeşe kullanma sıklığı 3-4 saniye uzatıldı ve yarcımcı savaşçılar artık bu saldırıdan yalnızca sadece %5 hasar alacaklar.
* Hata düzeltmesi: Gas Cloud içerisinde iken oyuncunun hızını etkileyen bir yetenek kullanıldığında o bulut içerisinde kaldığı süre içerisinde gaza karşı dokunulmaz olmasını sağlayan hata düzeltildi.

Cydaea
* Hata düzeltmesi: "Heart of Sin: Kill the Daughters" görevinde yolu kapatan zincirleri Cydaea'yı öldürmeden geçmek artık mümkün olmayacak.

Azmodan
* Hata düzeltmesi: Fire Ball yeteneği artık yavaşlatılabilecek.

Izual
* Hata düzeltmesi: Karşılaşma videosu iptal edildiğinde artık oyuncular buz bariyerin arkasında takılı kalmayacak.
* Hata düzeltmesi: Charge attack yeteneğinin hiç hasar vermemesi veya iki kez hasar vermesi hatası düzeltilecek.
* Hata düzeltmesi: Çok nadir bir durumda gerçekleşen canı %30'un altına iken ölümsüz duruma geçmesi hatası düzeltilecek.

Rakanoth
* Hata düzeltmesi: Inferno seviyesinde öfke moduna geçtiğinde bazı kontrol yeteneklerine karşı dokunulmaz olabilmesi engelleyen hata düzeltilecek.

Diablo
* Hata düzeltmesi: Ara karşılaşma videosunun öncesinde Bone Cage'e yakalanılmışken video iptal edildiğinde karşılaşılan kafesten çıkamama hatası düzeltilecek.
* Hata düzeltmesi: Diablo'nun avcunun içindeyken faz değişimi gerçekleştiğinde karakterinizinin ve Diablo'nun kısa süreli görünmez olarak kalması hatası düzeltilecek.
* Uygun bir zamanda Seven-Sided Strike kullanılması durumunda Diablo'nun Shadow Clone diriltememesi hatası düzeltilecek.

Zanaatkarlar

* Artık demirci (Blacksmith) de tamir yapabilecek.
* Amethyst ve Emerald dizayn kitaplarındaki gereksiz yazılar kaldırılacak.

Takipçiler (Followers)

* Single-player oyundaki takipçimiz oyun multiplayer'a dönüştüğünde ayrıldıktan sonra oyundan çıktığımız durumda tekrar bizi takip eder hale geçecek.
* Artık daha az konuşacaklar.

Eşya Değişiklikleri

* Legendary eşyalarda meydana gelecek olan değişiklikler
* Sol el eşyalarında artık Reduced Level Requirement özelliği çıkabilecek.
* Ok kılıfı (Quiver) düşma şansı azaltılacak.
* Uzaktan saldır mamızı sağlayan silahlarda +MaxFury ve +MaxSpirit özellikleri artık çıkmayacak.
* Silah raflarından eşya düşme şansı yeniden %100'e çekildi.
* Parçalanabilen eşyalardan eşkisi gibi yine eşya düşebilecek.
* Değerli taş, can içeceği, zanaatlar sayfaları ve kitapları artık açık mavi renkte gösterilecek.
* Değerli taş saklama kapasiteleri 30'dan 100'e çıkartıldı.
* Caldeum Bazaar'daki Squirt the Peddler, Hidden Camp'e taşındı. Böylelikle can içeceği için artık pazara inmek zorunda kalmayacağız.
* Yama 1.0.4'ten önce düşen Legendary eşyalardaki "Attack Speed" hatası düzeltilecek. Böylelikle eski eşyalar da yenileri de hatasız olacaklar.
* Kasalardan erişilemeyen noktalara düşen eşya problemi artık daha az karışılaşılacak.
* Identify edilmemeiş eşyaların özelliklerini görebilme hatası düzeltilecek.

Yaratıklar

* Öldürmesi daha zor olan yaratıkların eşya düşme şansı arttırılacak, kolay olanlarınki azaltılacak.
* Level 61-63 arası yaratıkların verdiği experience puanı %60 arttırılacak.
* Spine Hewer, Skeletal Reaper, Skull Cleaver ve Swift Skull Cleaver'ların vuruşları %37 azaltılacak.
* Dank Cellar'daki Quill Fiend'lar artık daha az altın düşürecek.
* Snakeman Caster'ların artık yakın dövüş yetenekleri olacak.
* Snakeman Caster'ların Electric Burst yetenekleri artık en fazla 7 saniye sürecek.
* Rockworm'lar artık dışarıda daha uzun süre duracak ve dışarı daha sık çıkacak.
* Succubus'ların blood star yetenekleri artık yavaşlatılabilecek.
* Possessed'lar artık Illusionist özelliğine sahip olamayacaklar.
* Betrayed, Accursed ve Reviled'lar artık Illusionist özelliğine sahip olamayacaklar.
* Yardımcı savaşçılarınız artık Betrayed, Accursed ve Reviled'ların Poison Death Cloud'larından sadece %10 hasar alacaklar.
* Heralds of Pestilence'lar artık yardımcı savaşçılarınıza saldırmayacak.
* Leoric’s Dungeon'ın 1. ve 3. katlarında artık 5'er boss çıkacak.
* Cemetery of the Forsaken'da çıkan sarı skeletal grubunun çıkma şansı %50'dan %20'ye düşürülecek.
* Demonic Trebuchet'teki The lone Champion Shaman artık Champion sayılmayacak.
* Road to Alcarnus'daki treasure goblin kaldırılacak.

Şampiyonlar
* Jailer özellikli şampiyonlar artık Knockback, Nightmarish veya Vortex özelliği taşıyamayacak.
* Fire Chain'in vuruşu %20 azaltılacak.
* Nightmarish yaratıklar 6 saniye içerisinde sizi iki kez korkutamayacak.
* Plagued, Frozen ve Mortar özellikleri artık yardımcı savaşçılarınızsa sadece %10 vuracak.
* Shielding özellikli yaratıklar tek başlarına kaldıklarında bu özelliklerini kullanamayacaklar ve paket halinde iken aynı anda sadece 1 tanesi bu özelliği kullanabilecek.
* Arcane Enchanted yaratıkların büyü vuruşları %30 azaltılacak.
* Zoltun Kulle zindanlarındaki şampiyon ve elit Fallen Lunatic paketleri kaldırılacak.

Hata düzeltmeleri
* Oppressors'ların Charge yetenekleri artık tek seferde 2 kez hasar veremeyecek.
* The Flying Molok artık dokunulmaz ve seçilemez olmayacak.
* Triune Berserker'ın Power Hit yeteneğinden kaçmak artık çok daha kolay olacak.
* Reflect Damage nedeniyle ölen bir karakteri artık arkadaşları yerden kaldırabilecek.

Karakterler

* Değişikliklere genel bakış

Kaynak ve yazmadığım diğer değişiklikler için:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5691275/
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6368188147





By : Nekroses 21.08.2012 | 05:49
Son Düzenleme: 21.08.2012 | 15:12 Gönderen: Nekroses
Etiketler:
Midnite 21.08.2012 | 10:03


Gayet guzel bir degisiklik :) sizce yeter mi peki ?


judqe 21.08.2012 | 13:24


ne guzel haberler gelıyor 1.04 le :) yarın buyuk yamayı gorecegız :)


Nekroses 21.08.2012 | 15:27


Proc coefficient nedir? Diye merak edenler için de küçük bir açıklama yapayım. Yaratıklara her vurduğunuzda tetiklenmesi gereken bir özelliğiniz var diyelim. Örneğin Life on Hit. Proc coefficient değeri 0,5 olan bir yetenek ile saldırı yaparsanız her vuruşunuzda canınızın dolma şansı %50 demektir. Yani her vurduğunuzda değil iki vuruşunuzdan birince canınız dolar.


darkdestroyer 21.08.2012 | 21:06


Öldürmesi daha zor olan yaratıkların eşya düşme şansı arttırılacak, kolay olanlarınki azaltılacak.
Neye göre kime göre öldürülmesi zor yaratık ? :) bu zor yaratığı bulup direk ilk günden farmlayıp yine voleyi vuranlar olacaktır


exitis 21.08.2012 | 21:56


Bu yamayı heyecanla bekliyorum :)


Nekroses 22.08.2012 | 01:37


Öldürmesi daha zor olan yaratıkların eşya düşme şansı arttırılacak, kolay olanlarınki azaltılacak.
Neye göre kime göre öldürülmesi zor yaratık ? :) bu zor yaratığı bulup direk ilk günden farmlayıp yine voleyi vuranlar olacaktır

Kısaca aynı haritadaki yaratıklardan canı, rezisti, armoru yüksek olanlar daha cömert olacak. Örneğin Bir fallen grubundaki Overseer'lar gibi. Tek tek onları avlamaya çalışmak gibi bir durum olmayacak.


darkdestroyer 22.08.2012 | 06:00


Kısaca aynı haritadaki yaratıklardan canı, rezisti, armoru yüksek olanlar daha cömert olacak. Örneğin Bir fallen grubundaki Overseer'lar gibi. Tek tek onları avlamaya çalışmak gibi bir durum olmayacak.
anladım da onlarda zor yaratık sayılmazki bi critical hite bayılıyorlar :) aşırı derecede oyunu kolaylaştırdıklarını görüyorum arkadaşlarla daha eğlenceli hale gelebilir belki oyun ama nereye kadar :) classlara gelen buffları gördünüzmü ? :)) legendary lere gelen bufflarıda göz önüne alarak bir Windforce 1400 dpslik silah hayal ediyorum sonrası diabloya one shot