Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.











İlk Bakış : Paragon 2.0.  (Okunma sayısı 23963 defa)

ROS'da Paragon 2.0'a ilk bakış:


2.0.1 yamamız sizlere Paragon level atlama sistemini sunar; end-game karakterler için daha fazla seçenek ve tekrar oynayabilirlik eklendi! Bu yükseltme tüm D3 hesaplarına uygulandı ve Ros'un kapalı betasında şu an test ediliyor.

Eğer hala bu yeni sistemde tecrübe yaşamadıysanız işte size bir ilk bakış.


Neler değişti?
Bu eklenti ilk olarak 1.0.4 yamasında oyunculara oyun sonu eklenti birşeyler vaad etmek için dizay edilmişti, Standart level atlamaya bonus bir tecrübe kazanımı ve level sınırları ile. Bu sistem Diablo 3'ün ilk item bazlı ilerlemesi ve güçlü itemleri şeytani lejyonlara ve yanan cehennemlere karşı kullanmak için koyuldu.
 

Paragonun orjinal level alma sisteminde bir çok hedef arşiv var, oyuncular Level 100'e geldikleri zaman şeytani taraftan herhangi bir ganimet alınamayacak gibi hissediyorlar. 2.0.1 yaması ise bizler bu konuda 3 büyük değişiklik yaptık bunlar size karakterinizi daha iyi kullanmak için, daha çeşitli yapılandırma opsiyonları ve karakter şekillendirmede daha öncekilerden daha büyük seçenekler veriyor.

Değişiklik 1: Hoşçakal Level Sınırlandırması!

Bizler Paragon 2.0da ilk olarak level sınırını kaldırdık yani sizler her zaman Paragon deneyimini yükseltebileceksiniz, Ne yaparsanız yapın her zaman daha fazla paragon seviyesi kazanacaksını!

Değişiklik 2: Paylaşılan Paragon Levelleri

İkinci değişiklik ise Paragon Seviyelerinin hesaba göre oyun modunu kapsayacak şekilde (örn. Normal ve Hardcore) olması. Hesapta var olan tüm normal kahramanlar Paragon seviyesini paylaşacaklar. Basit olarak tüm hardcore kahramanlarda bir hesaptaki paragon seviyesini paylaşacaklar. 2.0.1 yamasından sonra canlı şekilde Paragonda deneyim kazanıp sizlerin normal yada hardcore kahramanlarınıza hesabınıza eklenmiş paragon levellerini sırasıyla dağıtabileceksiniz


Bu değişikliği oyuncuların aynı kahramanı aynı şekilde tekrar tekrar oynamaya mecbur hissetmelerinin önüne geçmek ve kasma verimini arttırmak için yaptık. Bizler oyuncuların oyundan keyif almasını, başka klaslarla tecrübeler yaşamasını ve oynadıkları zamanın onlara ödüller getirmesini istiyoruz. Ayrıca herkesin tamamiyle RoS'un Crusader klasının keyfini sürmelerini, boşa giden paragon seviyelerinden üzülmemesini istiyoruz.

Sadece Max-seviye kahramanlar Paragondan kazandıkları tecrübe seviyelerini paylaşıp hesaba yayabilecek, tüm kahramanlar (seviyesi ne olursa olsun) Paragon puanlarını alabilecek bu bizlerin paragon level kazanımı sistemimizde yaptığımız 3. değişikliğe götürüyor.

Değişiklik 3: Paragon Puanları

Bir not olarak: Bu 3. değişiklik paragon seviyesinin kazanımını şiddetli şekilde değiştiriyor. Yama 2.0.1'de Paragon seviyesine bağlı olarak değişen Altın kazanımı, Magic kazanımı ve stat bonusları artık dağıtılabilir Paragon Puanı olarak gelicek.

Yeni sistemin içinde paragon seviyesi kazanımında sizler paragon puanlarını kendi takdirinize göre dağıtacak ve alacaksınız. Paragon puanları 4 katagoriye ayrılıyor bunlar: Core, Offense, Defense ve Utility, ayrıca dağıtabileceğiniz paragon puanları da bu katagorilere göre geliyor. Paragonun 1. seviyesi size Core Stat'larında dağıtılabilecek şekilde, Paragon 2. seviyesi size Offense, Paragon 3 ise size defense içinde dağıtabilinecek şekilde ve Paragon 4 ise utility'ye verilecek şekilde olacak. Paragon Puan yapılandırılması ileriye dönük seviyelerde de aynı modeli ele alacak (bazen Round-Robin gibi).

Ek olarak her katagori farklı 4 niteliğe bölünecek. Puanların dağıtımında kahramanınıza daha açık bonuslar kazandırmak için.

Core Puanları karakterinizin öncelikli Statlarına (primary stat), Vitality, Hareket hızı yada bonus Class kaynağına dağıtılabilinecek


Offensive Puanları ise sizin dışa dönük hasarı arttırmanıza odaklanacak ve Atak hızı, bekleme sürelerinin azaltılması, Kritik vuruş şansına ve Kritik hasar miktarına etki edicek.


Defensize Puanlar sizin hayatta kalabilme özelliklerinizi etkileyecek ve seçimlere bağlı olarak Bonus Hayat yüzdeleri, Bonus zırh, Tüm rezistanslar ve Sağlık puanı yenilenmesinde kullanılacak.


Utility Puanı karakterleriniizin yapılandırılmasında rol oynayacak. Bu puanlar karakterinizin Alana Hasarlarını (AOE), Kaynakların kullanılmasında gerekli miktarı azaltmayı, Vuruş başına hayat puanını ve Altın bulmaya etki edicek.


Her kategorinin diğerlerinden farklı Core Statları olacak (Strength, Intelligence, Dexterity, Vitality) bunların maksimum puanlaması kategoriye göre ayarlanıcak, yani paragon puanlarını 4 kategoriden 3ünde biriktirebileceksiniz. Zaman içinde Paragon 800'e ulaştığınızda maximum sayıda puanı Offensive, Defensive ve Utility'e dağıtıp kalan puanlarınızı ileriye dönük olacak şekilde Core Statlara dağıtabileceksiniz.

Ek Detaylar:

Yeni paragon sistemi hesaba orantılıdır. Tüm kahramanlar kazanılan bonusları yeni yaratılacak kahramanlara dağıtabilir.

Sizin hesabınızdaki Paragon puan havuzu (kahramanlarınız arasında dağıtılamayan) paylaşılmayacak. Yani siz aynı Paragon puanlarını farklı herolarınıza istediğiniz şekilde farklı farklı dağıtabileceksiniz. Örnek olarak Normal seviyede bir Paragon level 100 kahramanınız, Normal seviyedeki tüm kahramanlarınıza 100 paragon kazandıracak. Uygun gördüğünüz şekilde dağıtabileceksiniz.

Tüm kahramanlar Paylaşılan paragon seviyesine eşit olarak katkıda bulunacaklar. Bonus yada gelirin çarpılması gibi birşey söz konusu olmayacak.

Tecrübeden emin olun! Paragon puanlarınızı istediğiniz zaman altın ödeyerek sıfırlayabileceksiniz. Hero seviyesine bağlı olarak (hesap leveline değil) bir kahramanınız diğerinin paragon puanını sıfırlayamayacak.

Basit olarak örnekleyecek olursak işte level 1 bir kahraman. Bu kahraman Paylaşılmış 127 paragon puanını olması gerektiği gibi 127 tane alacak, farklı kategorilere istediği gibi dağıtabilecek.


Eklenti Detaylar:

* Paragon levelleri Paragon 2.0dan tam olarak değil de bire bir oranında geçilecek, Paragon da kazanılan deneyim miktarına denk olacak şekilde.

* Hesabınızda en yüksek paragon seviyesine sahip heroya göre ayarlanacak.

* Bizler ayrıca ölmüş olan Hardcore kahramanlarının (level 60) Paragon deneyimlerini de kullanıcaz.

* Paragon 2.0 başladığında eğer 60 levelde ve Ros'a sahip değilseniz, Paragon kazanmaya yine de devam edeceksiniz çünkü sizler halihazırda Level sınırına ulaşmış vaziyettesiniz. Herneyse eğer 60 iseniz ve eklenti paketini de hesabınızda aktive edersenize paragon kazanımınız duracak çünkü level cap'i yani maksimum level sınırı 70'e çıkacak. 70'e ulaştığınızda Paragon deneyimi kazanmaya devam edeceksiniz.

Paragon 2.0'da karakter ölürse yada silinirse Paylaşılan paragon seviyesi kayıp olmayacak.  Hesap levelinizde kalacak.

Son olarak sizler önceki paragon sisteminizde kazandıklarınızı kaybetmeyeceksiniz.

Paragon 2.0'ı PTR'de deneyin

Paragon sistemini 2.0.1 yaması gelirken PTR'de deneyebilirsiniz. Kahramanınızın yeni statlarla size nasıl hissettirdiğini, paragon puanları ile yaptığınız stat puanlarının getirdiği farklı oynama şekillerini ve paragon sisteminin ilerleyişini tecrübe edin. Denedikten sonra PTR forumlarını ziyaret edip Feedback ve görüşlerinizi bildirin. Neler düşündüğünüzü duymak istiyoruz!

Kaynak : http://us.battle.net/d3/en/blog/13020718/reaper-of-souls%E2%84%A2-first-look-paragon-20-2-21-2014





By : Midnite 23.02.2014 | 22:25
Etiketler:
vedat111 23.02.2014 | 22:47


sanırım p1000 ler karakter silip kasınca artı ex alabilecekler


KhaLDroGo 23.02.2014 | 23:15


çeviri ve emek için teşekkürler!


muharrempolat 24.02.2014 | 00:11


iyde ptr de 2.0.0 deneyebiliyoruz acaba 2.0.1 le aynı mı :?


sentez 24.02.2014 | 08:03


@muharrempolat ; şu anda ptr'de adventure mod, mistik ve crusader sınıfı  dışında kalan paragon 2.0 ve loot2.0'i deneyibirsiniz.


Adlerfang 24.02.2014 | 09:46


" Paragon 2.0'da karakter ölürse yada silinirse Paylaşılan paragon seviyesi kayıp olmayacak.  Hesap levelinizde kalacak."

Budur !!!! Muhteşem haber. DDE alanlara geçmiş olsun:( +5 slot'un da bi manası kalmadı.

Çeviri için teşekkürler elinize sağlık


unstable 24.02.2014 | 10:23


" Paragon 2.0'da karakter ölürse yada silinirse Paylaşılan paragon seviyesi kayıp olmayacak.  Hesap levelinizde kalacak."

Budur !!!! Muhteşem haber. DDE alanlara geçmiş olsun:( +5 slot'un da bi manası kalmadı.

Çeviri için teşekkürler elinize sağlık

Alakası yok hocam, bunu zaten önceden söylemişlerdi, biliyorduk. Kaldı ki bir sürü kişi 10*100 yapıp karakter sildi tekrar p100 yapsın da daha yüksek lvlla başlasın diye. +5 slot illa bir şekilde fayda sağlar diye düşünüyorum ama DDE'nin tek getirisi de bu 5 slot değil zaten.
Not: Ben SE sahibiyim.


Adlerfang 24.02.2014 | 10:59


Nasıl alakası yok hocam? exp paket geldiğinde hali hazırda var olan charları silme fırsatım olacak.Onların yerine yeni char acabilecem? ben mi yanlıs anlıyorum? +5 slot da böylelikle anlamsızlaşıyor


Fallout 25.02.2014 | 10:21


Çeviri için teşekkürler. İyi bir sistemin geleceğini düşünenlerdenim.


CETjN 26.02.2014 | 22:45


açıklamalar ve çeviri için teşekkürler.


abreg 26.02.2014 | 23:52


Fazla karakterleri silmeye başlasak mı ?


Adlerfang 26.02.2014 | 23:59


BUDUR !!!! başka söze gerek yok..Süper mutluyum iyi geceler:))))))


JackDaniels 27.02.2014 | 00:28


Çeviri için teşekkürler...


Diabolus 27.02.2014 | 08:11


Fazla karakterleri silmeye başlasak mı ?

Fazla karakterleri silebiliyorsunuz artık. Patch yüklendiği andaki toplam exp puanınıza göre Paragon puan hesabınıza yüklenmiş oluyor.