Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.











Yama 2.0.1 Şimdi Çevrimiçi !  (Okunma sayısı 49980 defa)

Diablo III 2.0.1 Yaması Avrupada’da indirilebilir halde artık. Aşağıda belirttiğimiz son değişiklikleri öğrenmek için tüm yama notlarına göz atın.


ÖNEMLİ: Lütfen yaşadığınız bölgede 2.0.1 yaması aktif olmadan yamayı download yapmayın. Eğer Avrupa (Eu) yada Asya clientine sahipseniz yaşadığınız yerde 2.0.1 yaması yüklenmek için hazırlanıp sürülene kadar bekleyin. Ek olarak, eğer Amerika’da yaşıyor iseniz ve Avrupa yada Asya Global Play’i kullanıyorsanız, 2.0.1 yaması Eu ve Asyada aktif olana kadar yine beklemeniz gerekicek, hesap bölgeniz aktif olduğunda girebilirsiniz.

GENEL BİLGİLER

* Pools of Reflection oyuna eklenmiştir.

* Pools of Reflection size fazladan %25 bonus deneyim puanı kazandırır.
* Bu bonus karakteriniz öldüğünde %10 oranında artarak size geri gelir ve eklenti bir Pools of Reflection bonusu kazanırsınız. 10 defa stok olur. Log Out (oyun hesabınızdan çıkış) yaptığınızda kaybolur.

* Nephalem Glory özelliği eklendi.

* Yaratıklar savaş esnasında bazen zaviyat aldıklarında yada öldüklerinde Power Globe (enerji küreleri) düşürürler.
* Bu enerji küreleri karakterinize Nephalem Glory buff’u kazandırır, 3 defa birikebilen bu buff size altınımsı bir şimşek formu kazandırıp ekstra fazla hasar vererek daha hızlı koşmanıza kısa bir sürelik izin verir.

* Yeni kahraman Stat’ları oyuna eklendi.

* Bunların tümü: Toughness (kudret), Healing (iyileşme), Splash Damage (alana hasar verebilme), Cooldown Reduction (bekleme sürelerinin kısalması), and Resource Cost Reduction (yeniden doğmak için gereken kaynakların azaltılması).
* Life Steal (can çalma) yeniden dizayn edildi ve şimdi yüksek karakter levellerinde daha az efektif olacak.
            * Level 60 olduğunda %10 daha az efektif olacak.

* Oyuncular öldüklerinde artık Normal (hardcore olmayan) oyunlarda daha fazla bölgede dirilebilecekler) .
* Öldüğünüzde bedeninizin ister town’da (şehir) ister bedeninizin olduğu yerde isterseniz de son checkpoint yaptığınız yerde dirilebileceksiniz.
* Oyuncular Boss savaşlarında bedenlerinin öldüğü yerde dirilemeyecekler.
* Bir aksiyon sırasında bedenlerinin olduğu yerde maksimum 3 defa dirilebilecekler.
* Karakterlerin verdiği zaviyat verileri artık karakter modellerinin daha yakınında çıkacak.
* Erkek ve bayan modellerin ikisi de aynı boyutta hit box oranına sahip olacaklar.
* Sizlerle beraber gelen Followers (takipçiler) sizinle beraber level alabilecek.
* Görevler level atlama safhasında artık level atlarken dahi size ödülleri verebilecek.
* Altın artık takas yapılamayacak (trade edilemeyecek).
* Grafik motoru artık yansımalarıda destekliyor.
* Bunu  Options > Video menu > Reflections kısmından aktif edebilirsiniz.
          Not: Bu ayar düşük sistemler ile oynayan oyunculara önerilmez.

BOSSLAR

* Bir çok boss’un mekanikleri revize edildi.

* Aşağıda ki bosslarda büyük değişiklikler oldu:

* Maghda
* Siegebreaker
* Azmodan
* Iskatu

* Ek olarak, Bossların öfkelenme süreleri (engrage times) Torment 1de aşağıdaki bosslar için aktif olacak:

* The Butcher
* Zoltun Kulle
* Belial
* Ghom
* Siegebreaker
* Rakanoth

Eski konumuz : Uberler Konusu

KLASLAR

* Bütün klaslar önemli değişiklilere uğramıştır. ( Eski konularımızdan görebilirsiniz. ) Ek olarak değişiklikleri zaman ile yama notları ile yinede bildireceğiz.

İŞÇİLİK VE ESNAFLIK (Crafting ve Artisans)

* İşçilikte çok önemli değişiklikler oldu,

* Crafting materyalleri 1-60 ve 60-70 level sırasına göre ayarlandı.

* Bu değişimle artık işçilik malzemeleri zulamızda daha az alan kaplayacağı anlamına geliyor, tüketilen işçilik eşyaları, eski basit İşçilik tarifleri daha az yer tutacak.
Karakter envanterindeki tüm işçilik malzemeri gereğine göre çevrilecek.

* Tüm işçilikle yapılan malzemeler ve onların statları karakterin onları yapmasına göre Loot 2.0 akıllı drop sistemi ile değişecek.

* Lütfen bu ayarın çok spesifik olduğunu ve Archon Armor modelleri gibi olanların bu sistemden muaf olduğunu dikkate alın.

* İtemlerin alım satımı artık geri alınamayacak.   

ZORLUK DERECELERİ

* Zorluk sistemi tamamen revize edilmiştir.

* Nightmare, Hell, ve Inferno zorluk seviyeleri silinmiştir.
* Zorluk artık değişken ve sizin karakterinizin leveli ile değişecek.
* Artık 5 Adet Zorluk Derecesi Var : Normal, Hard, Expert, Master, and Torment (1-6)
        * Normal, Hard, ve Expert hemen kullanılabilir.
        * Act IV için Master zorluk derecesinde bitirmelisiniz.
        * Torment Zorluk derecesi için ne az 60 Level olmanız gerekir.
* Torment leveli ayrıca farklı bir zorluk değişkenine sahiptir, 6 farklı katmanı olan bu ayarda zorluk arttıkça daha güçlü yaratıklar ve daha iyi ödüller gelecektir.
* Her level teklifinin (level offer) yeni bonusları ve ödülleri olacak, bunlar menünün zorluk sekmesinde  görülebilecektir.

* Artık oyun içinde zorluğu oyun ayarlarından düşürebileceksiniz.

* Ama oyun ayarını arttırmak için o anki oyununuzu terk etmeniz gerekecek.
* Bu opsiyon Hardcore modu için kapatılmıştır.

* Bu değişiklikler oyundaki her Act'in yaratıklarının dayanınıklılığına etki edecek şekilde yapılmıştır.

ETKİNLİKLER

* Cursed Objects (Lanetli objeler)

* Mabet (Sanctuary) etrafındaki Kasalar (Chests) ve türbeler (Shrines) artık açıldığında sizi lanetleyebilir şekilde olacaklar.
* Diğer etkinliklerde olduğu gibi bunları tamamladığınızda size Lanetli kasa ve türbeler ufak bir miktar altın ve deneyim puanı yada rastgele bir türbe bufu olacak şekilde ödül verecekler.
* Bu etkinlikler birbiri içinde değişiklik göstericek, kimisi zamana karşı sonu gelmez bir yaratık dalgası yollarken kimisi dünyanın çeşitli yerlerine bosslar bırakacaklar.

* Infernal Machines

* Infernal Machines kullanmak için Torment Zorluk seviyesinde olmanız gereklidir.

ITEMİZASYON (LOOT 2.0)

* Itemization büyük bir bakım altında şu anda,

* Legendary ve Set itemleri artık hesaba kitlenecek.
* Oyuncular beraber buldukları Efsanevi ve set itemlerini 2 saat içerisinde birbirileri ile takas edebilir nitelikte olacaklar.

* The Smart Drop sisteminde olanlar;

* Artık tüm itemler "Smart Loot" olarak ayarlanacak
* Smart Loot itemleri karakterin yapısına göre değişecek, örnek verecek olursak bir Wizard’a daha ziyade intelligenty bazlı itemler, Barbar itemlerinden daha sık düşebilecek.
* Klasa özgü itemler artık diğer statları barındırmayacak örneğin Barbara özgü bir balta yada kemerde (Mighty weapons or Belts) intelligence statı olmayacak.

* Yeni eşya özellikleri (affixes) eklendi.

* Bu değişiklikler Splash Damage (alana hasar verme), Cooldown Reduction (bekleme sürelerinde azalma), Resource Cost Reduction (gerekli kaynaklarda azalma mana vs gibi), +% damage to Physical damage skills (yetenek ile verilen ekstra yüzdelik hasar artışları), ve spesifik klas yetenek bonusları.

* İtem özellikleri Primary and Secondary olmak üzere iki gruba ayrıldı, şöyle ki;

* Primary Statlar: Strength (güç), Dexterity(çeviklik), Intelligence(zeka), Vitality(dayanıklılık), Critical Hit Damage(kritik vuruş hasarı), Critical Hit Chance(kritik vurma şansı), Attack Speed(atak hızı), Life per Second(saniye başına yenilenen can), Armor(zırh), +% Life(yüzdelik can bonusu), Bonus Damage to Elites(elit düşmanlara karşı bonus hasar), Bleed Damage(kanama hasarı), All Resistance(tüm rezistanslar) ve Socketlere etki edecek,

* Secondary Statlar ise: Altın bulma, Thorns, düşman öldürmeden gelen bonus deneyim puanı , Fear, Stun, Blind, Freeze, Chill, Slow, Immobilize and Knockback için vuruşta denk gelme oranı, Durability kaybını görmezden gelme,sağlık kürelerinden ve iksirlerden gelen bonus iyileşme, Bonus alma alanı, tekil rezistans, öldürdükten sonra hayat alma, ve eşyalar için gereken Level gereksiniminde azalma.

* Bu stat değşim ve etkileşimleri direk olarak yada farklı şekillerde karakterinizin gücünü belirli şekillerde arttıracak.
* İtemlerdeki stat aralığı göreceli olarak daraltılmıştır. Örnek verecek olursak bir itemde rast gele stat gelme aralığı 1-200 iken 140-200 arası gibi bir değer almıştır.
* Legendary item gücünde de, statik olanın yerine bir aralık ayarlaması yapılmıştır.

        * Basitçe örnekleyecek olursak: The Legendary Spirit Stone “The Laws of Seph” legendary bir eşyadır ve  “Blinding Flash özelliğini kullanmak 75-100 arası spirit restore eder.
             *   Oyuncular mouse imleci itemin üzerinde iken CTRL tuşuna bakarak stat aralığına bakabilirler bu onlara ufak bir tooltip bilgisi iliştirecektir.

* Tüm efsanevi itemler yeniden tasarlanıp akılda soru işareti bırakmayacak, orantılı olacak şekilde yapılmıştır.
* İksirler tek bir tipe çevrilmiştir; kullanıldığında toplam sağlığınızın &60’ı kadar sizi iyileştirir.
Karakter envanterindeki tüm iksirler yeni iksir tipleri ile değiştirilecektir.

CANAVARLAR

* Yaratıkların özellikleri (affixes ) tekrar gözden geçirilmiş ve yenilenmiştir;

* Arcane Enchanted
* Spawn efekti artık ne taraftan başladıysa o doğrultuda dönecek şekilde olacaktır.

* Desecrator
* Hasar az olacak şekilde başlayacak fakat çabuk şekilde maksimum seviyeye ulaşacaktır.

* Frozen
* Bu değişiklikte Yaratıklar tarafından çıkartılan Frozen Kristallerin sayısı arttırılmıştır.
* Frozen, artık oyundaki aktif oyuncu sayısına göre kristallerin spawnunda artış - azalış gösterecektir.
* Frozen kristalleri artık alana etki edip, zamanla hasar verip patlayacak şekildedir.

* Jailer
* Oyuncuya etki ettiğinde artık ufak da olsa bir hasar verecektir.

* Vortex
* Oyuncuya etki ettiğinde artık ufak da olsa bir hasar verecektir.

* Mortar
* Düştüğü yerin tam ortası yüksek hasar verip, alanın dışına doğru hasar azalacaktır.
* Patladığında duvar varsa, patlama yukarıya doğru olacaktır.

* Plagued
* Artık kendi altına zehir açtığı gibi oyuncuların da altına bir zehir havuzu açabilecektir.

* Reflects Damage (yansıma hasarı)
* Artık gelen hasarın bir miktarını değil de aldığınız hasar başına belli bir miktar olacak şekilde yansıtma yapacaktır.

* Elite ve Şampiyon Yaratıkları artık beş yeni özelliğe sahipler;

* Frozen Pulse
* Frozen özelliğine benzer şekilde yere orb bıraktıran bu özellik, patlama sonrası ortadan kaybolmuyor ve bulunduğu bölgede 10 saniye durmaksızın birbiri ardına patlamalar yapıyor.

* Orbiter
* Bu özelliği taşıyan yaratıklar yere bir adet büyük ve bol miktarda küçük elektrik topları bırakıyor. Büyük olan sabitken küçükler onun etrafında dönerek yakınındaki hedeflere elektrik atlaması yapıyorlar. Çok ölümcül değil ama sürekli olarak canınızı azaltıyorlar.

* Poison Enchanted
* Plagued'e benzer bir özelliğe sahip. Plagued yere bir zehir havuzu açarken, Poison Enchanted yere bol miktarda zehir şeritleri çiziyor. Bir süre sonra yer örümcek ağına dönebiliyor.

* Thunderstorm
* Bu özellik en tehlikelilerinden biri çünkü Wizard'ın Storm Armor özelliği gibi tepenize ölümcül yıldırımlar düşürüyor.

* Wormhole
* En yaratıcı yaratık özelliklerinden birisi. Yaratık yere iki portal açıyor ve birine girerseniz diğerinden çıkıyorsunuz. Ölümcül değil ama bazen can sıkıcı olabiliyor.

* Yaratıkların yoğunluğunda yeni bir düzenleme yapıldı, 
* Artık yoğunluk yeni zorluk sistemine uyacak şekilde olacak,
* Elite and Champion sürüleri artık daha farklı çeşit ve büyüklüklerde olacak.
* Waspların attıklarını artık bloklamak yada onlardan kaçınmak mümkün.

Resimli (Eski) konusu : Link

PARAGON 2.0.

* Paragon sistemi tamamen yenilenmiştir. (Ayrıntılı Paragon konumuz.)

* Artık oyuncuların ulaşabileceği bir level sınırı yoktur.
* Paragon seviyeleri tüm hesaptaki karakterler için hesap bazlı olacak şekildedir.

* Not: Bu paragon seviyeleri Hardcore ve normal arasında birbirinden bağımsız olacak şekilde olacaktır.

* Oyuncular artık kalıcı olacak şekilde Paragon seviyelerini kazanmayacaklar, önceden kazandıkları ise silinecektir.
* Oyuncular artık paragon puanı dediğimiz şeyleri 4 farklı katagoride istedikleri gibi dağıtabilecekler; Core, Offense, Defense, and Utility
* Oyuncular mevcut olan paragon seviyelerinde kayıp olmayacak uygun şekilde paragon puanları dağıtılacaktır.
* Bu değişiklikler neticesinde paragon level kazanımı değişmiştir.
* Not olarak; önceden kazanılmış Paragon deneyimleri tüm karakterlere göre toplanıp yeniden hesaplanarak hesap bazlı Paragon leveli olacak şekilde dağıtılacaktır.
* Paragon puanları; karakter sayfası ve Envanter ekranındaki paragon butonu ile bölüştürülebilir (Varsayılan hızlı tuşu C).

SOSYAL ÖZELLİKLER

* Klan ve Topluluk Sistemi Eklendi

* Klan Sistemi

* Klan panelinden klan yaratıp kullanabilecek  (Varsayılan hızlı tuşu N)
* Bir klan kurduğunuzda yada bir klana dahil olduğunuzda isminizin sağında Clan Tag’ını taşıyacaksınız.
* Klan üyeleri diğer üyeleri liste şeklinde görüp onlarla özen konuşma kanalları açabilecek ve Yeniliklerin & bilgilerin olduğu klan tabında klan ile ilgili tüm bilgileri görebileceksiniz.
* Klan Sistemi 120 Üyeye kadar davet edilebilir ve katılanabilir.
* Oyucular bir seferde sadece bir klana üye yada sahip olabilecekler.

* Topluluklar

* Herkes sosyal tab vasıtası ile bir topluluk yaratabilecek yada kendi topluluklarını görebilecekler (Varsayılan hızlı tuşu SHIFT + O)
* Topluluk üyeleri diğer üyeleri liste şeklinede görecek ve onlarla ayrı bir konuşma kanalı açıp Yenilikler ve bilgi tabında topluluk bilgileri ve hikayelerini paylaşabilecekler.
* Toplulukta herhangi bir numara sınırlaması olmayacak istedikleri miktarda olabilecek.
* Toplulukta bir üye sayısı sınırlaması olmayacak ama 100 kişiyi aştığı durumlarda sadece yetkili Officer üye listesini görebilecek.
* Topluluklar özel yada serbest olabilecek, özel topluluklarda alım davet ile olacak.
* Topluluklar kategorilere ayrılacak şekilde organize edilecekler ama klas, ülke yada oyun türü gibi limitleri olmayacak.


KULLANICI ARAYÜZÜ

* Kullanıcı arayüzünde bir kaç önemli değişiklik yapıldı.

* Oyun oluşturma ve Zorluklar penceresi tamamen yenilendi.
* Oyun menüsü revize edildi.
* Yol (waypoint) Listeleri artık Yol Haritası ile değiştirildi. (mükemmel oldu)
* Yetenek bilgi kutucukları (tooltips) Advanced Tooltips seçili ise artık hasar tipini de gösterecek.
* Yeni Sosyal Ayarlar eklendi - Klan ve Topluluklar.
* Ayarlardan ulaşabilirsiniz > Gameplay menusü
* Klan ve Topluluklar için yeni Sohbet renkleri ayarlamaları eklendi.
* Düşen eşyaların simgeleri/yazı için yeni bir opsiyon eklendi (Seveceğiniziniz bir özellik.)
* Ayarlar bölümünden aktif edebilirsiniz > Gameplay menusü
* Artık tüm ara videoları hızlıca geçmek için bir opsiyon var.
* Ayarlar bölümünden aktif edebilirsiniz > Gameplay menusü
* Altın külçelerinde artık item etiketi görünmeyecek.
* Altını yerden alırken çok fazla görsel efor kullandığı için iptal edildi, altın alındığında miktar bilgisi yinede görüntülenecek.

Kaynak : http://us.battle.net/d3/en/blog/12671560/patch-201-now-available-2-25-2014







By : Midnite 26.02.2014 | 02:02
Son Düzenleme: 26.02.2014 | 11:15 Gönderen: Midnite
Etiketler: Yama 2.0.1 ros 
Softkor 26.02.2014 | 02:35


Elinize sağlık.


unstable 26.02.2014 | 03:25


Bir de tam saat bilsek süper olurdu.


MEOrman 26.02.2014 | 05:36


Benimki yüklüyo şu anda.Avrupa serverı kullanıyom.İptal mi edeyim.


abreg 26.02.2014 | 07:22

Son Düzenleme: 26.02.2014 | 07:24 Gönderen: abreg

14 gb indiriyorum ben de. fakat bu işlemi bana sormadan battlenet kendi yapmaya başladı. şimdi bu 14gb işe yaramıyacakmı.


sentez 26.02.2014 | 07:51


ellerinize sağlık...


abergun 26.02.2014 | 08:01


Sabaha kadar 8 gb yuklemişti. Şimdi açtım bu kez de 14 gb yüklemeye başladı, ne var ne yoksa yüklesin bakalım hadi hayırlısı:)


mertimus 26.02.2014 | 09:43


bugün oynayabileceğimizi sanmıyorum eu serverında ama genede girebilen olursa burdan bi haber ederse sevinirim


savas33 26.02.2014 | 10:35


Arkadaşlar bunca özellik eğer bu patch ile geliyor ise ROS ile gelecek ek özellikler yanında çok sönük kalacak sanırım.


Midnite 26.02.2014 | 10:38


Şuan Avrupa sunucularında yama yüklendi ancak eğer yanlış hesaplamadım isem bu öğlen 1-2 arası açılacak gibi şuan bakımda sunucular.


vedat111 26.02.2014 | 10:39


Arkadaşlar bunca özellik eğer bu patch ile geliyor ise ROS ile gelecek ek özellikler yanında çok sönük kalacak sanırım.
rosun getirdiği lvl 70, mystic ve advanture  modu sanırım. gelen yama rossuz ptr ile aynı


Fallout 26.02.2014 | 10:49


Akşama deneriz bakalım neler olmuş. Teşekkürler.


Hnr 26.02.2014 | 10:52


Patch Ok de server gidik :))