Diablo® III: Reaper of Souls™ Perdelerini Araladı - Diablo Fan Türkiye.com
Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.











Son Makaleler
DIII RoS - PTR 2.1 ile Legendary Gemler
DIII RoS - PTR 2.1 ile Legendary Gemler
26.07.2014 | 12:00
PTR DIII RoS- 2.1 Sezonlar Başladı
PTR DIII RoS- 2.1 Sezonlar Başladı
22.07.2014 | 08:16
Kimin Karakteri En Şekil ?
Kimin Karakteri En Şekil ?
20.07.2014 | 08:35
2 Elle Kullandığımız Silahlar Güncelleniyor
2 Elle Kullandığımız Silahlar Güncelleniyor
19.07.2014 | 19:51
Life on Hit Yama 2.1. Değişiklik
Life on Hit Yama 2.1. Değişiklik
18.07.2014 | 12:26
PTR Yama 2.1.0 Notları
PTR Yama 2.1.0 Notları
04.07.2014 | 22:38
PTR 2.1 ilk gözlem ve izlenimler
PTR 2.1 ilk gözlem ve izlenimler
26.06.2014 | 10:16
DFT Klanı Kuruluyor
DFT Klanı Kuruluyor
21.06.2014 | 16:14
Auction House Kalıcı Olarak Siliniyor
Auction House Kalıcı Olarak Siliniyor
19.06.2014 | 10:09
Diablo III: Reaper of Souls Konsol Yeni Görüntüler
Diablo III: Reaper of Souls Konsol Yeni Görüntüler
11.06.2014 | 09:48


Rastgale Makaleler
Oyun Rehberimizi Güncelliyoruz
Oyun Rehberimizi Güncelliyoruz
01.09.2012 | 08:30
Yaratıkların Öfkelenme Süreleri
Yaratıkların Öfkelenme Süreleri
10.05.2012 | 18:31
Diablo III 15 Mayıs'ta Raflardaki Yerini Alacak!
Diablo III 15 Mayıs'ta Raflardaki Yerini Alacak!
15.03.2012 | 16:35
Fan Art Çalışmaları : Diablo III Yıldönümü
Fan Art Çalışmaları : Diablo III Yıldönümü
23.05.2013 | 23:09
Blizz Pet Bardağı
Blizz Pet Bardağı
08.02.2012 | 23:35
Malthael
Malthael
14.10.2013 | 17:30
Battle.net Kimlik Belirleme Sunucularında Ciddi Hata
Battle.net Kimlik Belirleme Sunucularında Ciddi Hata
03.03.2012 | 14:47
2.Yıla Özel Çekiliş 5 Adet DIII-RoS
2.Yıla Özel Çekiliş 5 Adet DIII-RoS
14.05.2014 | 19:39
Oyuna Merdiven Benzeri Bir Sistem Eklenebilir
Oyuna Merdiven Benzeri Bir Sistem Eklenebilir
31.07.2013 | 20:58
Yama 1.0.4 ile Gelecek Yetenek Değişiklikleri
Yama 1.0.4 ile Gelecek Yetenek Değişiklikleri
17.08.2012 | 12:37

Son Konular
DİABLO 3 HANGİSİ
[31.07.2014 | 20:53]


DFT Klanı Kuruluyor
[31.07.2014 | 19:47]


DIII RoS - PTR 2.1 ile Legendary Gemler
[31.07.2014 | 13:04]


neden item düşmüyor
[30.07.2014 | 11:42]


Drop
[28.07.2014 | 13:27]


Ben bu hatayı alıyorum.
[27.07.2014 | 15:59]


Soru Cevap
[25.07.2014 | 22:32]


Staff Of Herding Nasıl Basılır?
[25.07.2014 | 22:15]


Pony Lv ne işe yarıyor artıları nelerdir? Lv? exp?
[25.07.2014 | 21:43]


İtem Özellik Değiştirme Hk.
[25.07.2014 | 21:41]

Diablo® III: Reaper of Souls™ Perdelerini Araladı  (Okunma sayısı 33447 defa)

Blizzard Entertainment'ın destansı aksiyon-RPG oyunu Diablo ® III'e gelecek olan genişleme paketi Reaper of Souls™, Sanctuary'nin ölümlü diyarları üzerinde devam eden çatışmaya yeni karanlık ve korkunç bir sayfa daha açtı.

Malthael, eski bilgelik (Wizdom) baş meleği, uzun zaman önce kaybolmuştu. Reaper of Souls'da o, Ölüm Meleği olarak döner ve Prime Evil özünü içeren kara ruh taşını ele geçirir. Bu karanlık güç dünya üzerinde açığa çıkarsa sonuçları felaket olabilir.


Diablo® III: Reaper of Souls™ Türkçe Altyazılı

Diablo III: Reaper of Souls Gameplay Teaser

GENİŞLEME PAKETİ İLE OYUNA EKLENECEK ÖZELLİKLER

Genel Değişiklikler
* Level üst sınırı 70'e çıktı.
* Eski karakterler için yeni yetenek ve büyüler eklendi. Bu yetenekler level 61-70 arasında açılacak.
* Bizi efsanevi şehir Westmarch'tan Pandemonium Kalesi'nin şeytani salonlarına kadar ağırlayacak olan yeni bölüm ACT V geliyor. Büyüklüğü yaklaşık ACT II kadar olacak.
* Sinematikte geçen kara ruhtaşının bulunduğu yer olan Bloodmarsh'ı genişleme paketinde ziyaret edeceğiz.
* Yeni ACT, çok daha karanlık bir atmosfere sahip olacak.
* ACT V'in harita sistemi Diablo II'dekine daha yakın rastgelelikler sergileyecek.
* ACT V'te takipçilerimiz (followers) için yan görevler olacak. Sonunda Scoundrel'in abisi ile tanışabileceğiz.
* ACT V'teki NPC'lerden (bizzat kontrol edemediğiniz ancak oyunda size yardımcı olan karakter) biri Necromancer olacak.
* Sanctuary'nin yaratık koleksiyonuna yeni şeytani canavarlar eklendi.
* Inventory ekranında artık ne kadar dayanıklı olduğumuzu "Toughness" özelliği ile görebileceğiz. Bu yeni bilgi resistler ile Armor'un bir birleşiminden oluşacağa benziyor. Detaylı bilgiler yine yanına açtığımız ek sayfada görülebilecek.
* Aşağıda adı geçen Paragon 2.0, Ganimet 2.0, Ganimet Koşusu ve Nephalem Testi sistemleri, genişleme paketi çıktığında oyuna genişleme paketini satın almayan oyuncular için de eklenecek.

Paragon 2.0
* Paragon leveliniz artık tüm karakterleriniz için ortak olacak ve karakterlerinizin paragon level toplamı kaç ise tüm karakterlerinizin paragon leveli o olacak.
* Paragon level için bir üst sınır olmayacak. İstersek 10000 paragon level'e bile çıkabileceğiz.
* Paragon puanlarınız hesaplanırken karakterlerinizin paragon level toplamı değil, bugüne kadar topladığı experience'lerin toplamı baz alınacak.
* Paragon puanlarımızı harcayabileceğimiz 4 ana grup bulunmakta.
** Strength, Dexterity, Intelligence ve Vitality puanlarımızı arttırabileceğimiz çekirdek puanlar,
** Critical hit Chance, Critical hit Damage, Attack Speed ve Cooldown Reduction puanlarımızı arttırabileceğimiz saldırı puanları,
** Life, Resist All, Armor, Chance to Dodge puanlarımızı arttırabileceğimiz savunma puanları,
** Movement Speed, Magic Find, Gold Pickup Radius, Maximum [Resource] puanlarımızı arttırabileceğimiz macera puanları.
* Saldırı, savunma ve macera puanlarına en fazla 200'er puan verebileceğiz. Çekirdek puanlarda ise bir üst sınır bulunmayacak.
* Puanlar her level atladığımızda şu şekilde gelecek:
** 1. puan çekirdeğe
** 2. puan saldırıya
** 3. puan savunmaya
** 4. puan maceraya
ve 5. levelda tekrar en başa dönecek. Bu döngü paragon level 800'e kadar sürecek. plvl 800'den sonra artık diğer kategorilere puan veremeyeceğimiz için 800'den sonra kazanılan tüm puanlar çekirdek kategoriye gidecek.
* Hardcore oyunlarda paragon level kazanmış fakat ölmüş karakterleriniz var ise bu karakterlerin paragon levellerinden yararlanıp yararlanamayacağımız henüz netlik kazanmış değil.
* Hardcore ve Softcore karakterlerin paragon levelleri birbirinden ayrı hesaplanacak.
* Paragon puanlarımızı her karakterimiz için farklı farklı kullanabileceğiz.
* Paragon puanlarımızı dilediğimiz gibi sıfırlayabileceğiz.

Yeni Karakter Sınıfı: Crusader
* Strength tabanlı bu karakter, kalkan ve gürz kullanımında özelleşmiş ve yetenek yakıtı olarak Wrath kullanıyor. Wrath, barbarianın Fury'si ile aynı olmayacak.
* Crusaderlar paladinlerle aynı öğretiden (order) gelmekte ancak paladinler arasından çok azı yeterince yetenekli sayılarak birer crusader olabilmekte.
* Dünyadaki Crusader sayısı çok az ve bir Crusader öldüğü zaman öğrencisi onun kalkanını ve ismini alarak yerine geçmekte.
* Crusader'ın yetenek sayfasından birkaç görüntü:
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/01.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/02.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/04.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/05.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/06.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/reaperofsouls/screenshots/07.jpg


Yaratabileceğimiz Karakter Sayısı (Character Slots)
* Şu anda üzerinde çalıştıklarını belirten Josh Mosqueira, her karakter için bir erkek bir de bayan sınıfı olmak üzere ikişer yuva olmasını istediklerini ve sistem el verecek olursa bunu yapacaklarını da sözlerine ekledi. Şimdiki oyunumuzda 5 seçilebilir karakter bulunduğundan toplamda 5 x 2 = 10 karaktere sahip olabiliyoruz ve Crusader ile birlikte bu sayıyı 2 arttırmayı planlıyorlar.

Nephalem Testi (Nephalem Trials)
* Nephalem Trials'da aşağıdaki gibi bir portaldan geçerek kendimizi bir zindanda bulacağız ve akın akın üzerimize gelen yaratıklara karşı mümkün olduğu kadar dayanmaya çalışacağız. İçeride kaldığımız süre arttıkça daha büyük ödüllere erişme imkanımız olacak.

Ganimet Koşusu (Loot Runs)
* Oyuna yeni eklenen bu sistem ile 15-20 dakikalık tamamen rastgele üretilmiş çok katlı zindanlarda, rastgele bir atmosferde, rastgele yaratıklar ve rastgele bosslarla karşılaşacağız eve eğer tamamlamayı başarabilirsek sağlam ganimetlere kavuşacağız.
* Ganimet koşusunun en önemli özelliği tamamen rastgele olması. Burada karşımıza çıkabilecek yaratık kombinasyonunun sınırı yok. Bu bölüm sonu yaratığı için de geçerli. Bu yaratık oyunda ismi mor renkli ve tek başına çıkan, kendine has özellikleri olan bir yaratık da olabilir, oyunda normalde belli bölümlerin sonunda çıkan güçlü bir boss da olabilir, hatta yan yana iki bölüm sonu bossu da olabilir.
* Ganimet koşusuna katılabilmek için neler gerektiği konusuna Josh Mosqueira "BlizzCon'u bekleyin." diye yanıtladı.

Ganimet (Loot) 2.0 Sistemi
* Yeni ganimet sistemi ile artık "az ama sağlam" eşyalar düşecek. Örnek: Şimdiki sistemde belli bir zaman diliminde 256 beyaz, 399 mavi, 275 sarı ve 1 legendary bir kişiye düşmüşse, yeni sistemde aynı zaman diliminde 73 beyaz, 266 mavi, 83 sarı ve 7 legendary eşya düşecek. (Örnekteki sayılar tek bir koşu için örneklendirilmiştir. Bir başka koşuda düşen eşyalar farklılaşabilir.) Bununla birlikte akıllı özellik belirleme sistemi de oyuna eklenecek ve düşen eşyaların işinize yarama ihtimali de bir hayli artmış olacak.
* Legendary'ler de dahil olmak üzere oyuna eşi görülmemiş yeni ganimet yetenekleri eklendi.
* Bossları ilk kez kestiğimizde %100 şans ile bir adet legendary eşya düşecek.
* Artık her legendary, her levelda düşebilecek. Düşen eşyaların özellikleri, eşyanın düştüğü yaratığın leveline göre belirlenecek.
* Oyuna yeni bir mücevher ekleniyor: Elmas (Diamond).
** Silahlara takıldığında Elit yaratıklara olan vuruşumuzu arttıracak,
** Kaskımıza taktığımızda yeteneklerimizin yeniden kullanılabilme süresini (cooldown) kısaltacak,
** Diğer eşyalarımıza taktığımızda ise resistlerimizi arttıracak.
** http://i.imgur.com/bY9J3aj.jpg
* Tanıtım sırasında gözümüze çarpan yeni legendary eşyalar:
** http://i.imgur.com/oEQHyc6.png
** http://s14.directupload.net/images/130821/dzop83qu.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/gamescom2013/conference/27.jpg
** http://diablo3.judgehype.com/screenshots/gamescom2013/conference/28.jpg

Yeni Elit Yaratık Özellikleri
* Genişleme paketinde yeni elit özellikleri olacak. Hem Sarı (Rare) hem de Mavi (Şampiyon) yaratık grupları için. GamesCom'da şu an eklenmiş bir yaratık özelliği varmış. Adı Crossfire'mış ama değişebilirmiş. Henüz detayını öğrenemedim.

Malthael ve Tyrael
* Malthael'in sinematikte neden Tyrael'i öldürmediği sorusuna yanıt veren Josh Mosqueira, "Oyun içerisinden bilgi vermeden anlatmak gerekirse, sonuçta Tyrael Angiris Konseyi'nin bir üyesi ve Malthael ile Tyrael kardeşler. Bazen kardeşler kavga ederler." diye yanıt verdi.
*Malthael'in amacı evrendeki tüm şeytani güçleri yok etmek. Baş şeytanlar artık bir tehdit oluşturmadığı için, şu andaki en büyük şeytani güç insanlar. Çünkü insanlar melek ve şeytanların ortak torunları. Eğer insanlar yok edilebilirse evren şeytanlardan temizlenmiş olacak ve melekler ezeli çatışmadan galip çıkmış olacaklar.
* Sinematikte Tyrael'in kılıcı El'druin'in (adaletin kılıcı) Malthael'e hiçbir şey yapmamasının nedeni olarak Josh Mosqueira "Çünkü Malthael davranışlarında haklı." olarak yorumladı.
* Tyrael Horadrim yoldaşlığını yeniden kurdu. Videoda Tyrael'in Nephalemi bulmak için gönderdiği Horadrim büyücüsünün adı ise Lorath Nahr.

Yeni Esnaf: Mistik
* Mistik'in iki önemli özelliği bulunmakta. Bunlardan ilki, dilediğimiz bir eşyanın görünümünü az bir altın karşılığında dilediğimiz başka bir eşyanınki ile değiştirmek olacak (Transmogrification).
* Transmogrification özelliğini kullanabilmemiz için görüntüsünü kullanmak istediğimiz eşyanın 1 kere elimize geçmiş olması yeterli olacak. Bulduğumuz eşyaların görüntüsü Mistik'in arayüzüne eklenecek.
* Mistik'in ikinci ve asıl özelliği ise sarı (rare) ve turuncu (legendary) eşyaların beğenmediğimiz özelliklerinden birini rastgele başka bir özellik ile değiştirmek olacak. Bu işlemin sonunda özelliği değiştirilen eşya hesaba bağlı (Account Bound) olacak ve yalnızca kendi karakterlerimiz kullanabilecek. Diğer oyunculara hiçbir yolla devredilemeyecek.
* Özelliğini değiştirmek istediğimiz bir eşyanın yalnızca 1 özelliğini değiştirebileceğiz ancak bu özelliği istediğimiz kadar yeniden ve yeniden değiştirmek mümkün olacak. Örneğin 200 str, 200 vit, 80 res all, +1200 Life on Kill ve +400 Life on Hit özelliklerine sahip bir eşya bulmuş olalım. Diyelim ki +1200 Life on Kill özelliğinin yerine başka bir özellik istiyoruz ve değiştirmeye karar verdik ve bu değişimin sonunda +87 Life per second elde ettik ama beğenmedik ve aynı özelliği yeniden değiştirdik. Bu kez karşımıza +4 pickup radius çıktı. Bu özelliği dilediğimiz kadar yeniden ve yeniden değiştirmemiz mümkün olacak ancak diğer 4 özellik (200 str, 200 vit, 80 res all and +400 Life on Hit) artık kilitlenmiş olacak ve onları değiştirmek mümkün olmayacak.
* Legendary (turuncu) eşyaların yalnızca rasgele üretilen özellikleri mi yoksa o legendary eşyayı kendine özgü kılan özellikleri de dahil olmak üzere istediğimiz herhangi birini mi değiştirebileceğimiz konusunda henüz kesin bir karar verilmiş değil.
* Özellik değişimi sırasında eşyanın orijinaline göre daha kötü özelliklerin çıkma ihtimali olduğu için eğer bu özelliği beğenmezsek eşyanın orijinalindeki özelliğe dilediğimiz zaman geri dönebilme imkanımız olacak.
* Mistik'in özellik değiştirme sistemi ile soketli çıkabilme ihtimali olan ama çıkmamış eşyaları soketli hale getirmek mümkün olacak.

Sezonluk Oyun Sistemi: Ladder
* Sezon sisteminde amaç herkesin eşit bir şekilde oyuna başlamasını sağlamak olacak. Her yeni sezon açıldığında sezona girmek isteyen oyuncular sezona özel yeni karakter açacaklar.
* Normal karakterlerimiz sezonluk oyunlara dahil olamayacaklar.
* Sezon sonunda karakterleriniz normal karakterlere dönüştürülecek ve üzerindeki altın ve eşyalar normal oyun sistemimize eklenecek.
* Sezonda kazanılan paragon deneyim (experience) puanlarımız normal karakterlerimizin paragon deneyim puanlarının üzerine ilave edilecek ve seni sezonde yine her şey sıfırdan başlayacak.
* Sezona özel başka avantajların olup olmayacağı henüz belli değil.

Çıkış Tarihi
* Reaper of Souls'un betası bu yıl oynanmaya başlayacak ancak BlizzCon'dan sonra yayımlanması planlanıyor.
* Genişleme paketinin satışa sunulacağı tarih olarak ise 2014 düşünülüyor.

Kaynaklar:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/10648023/
http://eu.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/
https://twitter.com/Lylirra/
http://diablo.somepage.com/news/1624-reaper-of-souls-developer-interview-by-gamonade
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9678719064?page=12#223
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9882178291?page=3#41
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9882389209#6
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9742614243?page=2#28
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9948295103#7
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10025092427
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9972178022?page=2#27
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10014411465?page=7#140





By : Nekroses 21.08.2013 | 23:59
Son Düzenleme: 20.10.2013 | 21:59 Gönderen: Nekroses
Etiketler: ek paket ros reaper of souls 

Yorumlar

Archangel Tyrael 22.08.2013 | 00:05


60 level dan 70 level a kasarken yeni skillermi gelicek ve loot runs wowdaki dungeon gibimi?
Türkçe çeviri için teşekkürler.


Nekroses 22.08.2013 | 00:15

Son Düzenleme: 22.08.2013 | 01:29 Gönderen: Nekroses

level 61-70 arasında yeni aktif ve pasif yetenekler olacak.
15-20 dakikalık tamamen rastgele üretilmiş çok katlı zindanlarda rastgele bir atmosferde, rastgele yaratıklar ve rastgele bosslarla karşılaşacağız. WoW'daki dungeon sistemi ile benzerlikler gösterebilir.


karamsar53 22.08.2013 | 00:33


heralde bu ek dlc ucretli olcak cunki başka bi oyun eklemişler  video sunu izledimde ondan :D


Nekroses 22.08.2013 | 00:45


Blizzard'ın eski bir açıklaması şöyleydi: "Oyunun kendisi dışında hiçbir şeye aylık veya bir sefere mahsus olmak üzere ücret ödemeyeceksiniz." Bu sözün üzerinden uzun zaman geçti ve yönetimde değişiklikler oldu ancak pazarlama politikalarını değiştirmiş olduklarını zannetmiyorum.


Jumong 22.08.2013 | 00:53


Blizzard'ın eski bir açıklaması şöyleydi: "Oyunun kendisi dışında hiçbir şeye aylık veya bir sefere mahsus olmak üzere ücret ödemeyeceksiniz." Bu sözün üzerinden uzun zaman geçti ve yönetimde değişiklikler oldu ancak pazarlama politikalarını değiştirmiş olduklarını zannetmiyorum.

ek paket diablo 3 e bağlı olsa da sonuçta başka bir oyun gibi düşünülerek para alınacağından eminim. Keşke bedava olsa...nerede öyle cömertlik ? birde blizzard yapacak bunu ? kıyamet alameti olur herhalde...


Nekroses 22.08.2013 | 00:59


O zaman sıkı durun, sizi çok şaşırtacak bir haberim var:

Resmi lehçe forumlarda Blizzard yetkililerinden Wuluxar'ın paylaştığı bilgiye göre "Oyunu kökten etkileyen sistem değişiklikleri, genişleme paketi olan olmayan tüm Diablo III oyuncularına bir yama ile ücretsiz olarak yüklenecek."

Kaynak: http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/7960896792#13


Nekroses 22.08.2013 | 01:20


Haberin "Genişleme paketi ile oyuna eklenecek özellikler:" bölümü yeni bilgilerle güncellenmiştir.


rocker_tr 22.08.2013 | 03:14

Son Düzenleme: 22.08.2013 | 03:16 Gönderen: rocker_tr

O zaman sıkı durun, sizi çok şaşırtacak bir haberim var:

Resmi lehçe forumlarda Blizzard yetkililerinden Wuluxar'ın paylaştığı bilgiye göre "Oyunu kökten etkileyen sistem değişiklikleri, genişleme paketi olan olmayan tüm Diablo III oyuncularına bir yama ile ücretsiz olarak yüklenecek."

Kaynak: http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/7960896792#13


Bana daha çok WoW daki gibi geldi bu açıklama.
1-60 arası oynuyorsun. Yeni paket geliyor. Yeni talent ağacı yeni ırklar.
oyun sistemini değiştiren talent ağacını kullanabiliyorsun. 60 lvl kadar ama ırkları kullanamıyorsun. Aynı şey bunun içinde geçerli olacak.
Herkes ücretsiz üst pakete geçecek olsa. Olan olmayan demezdi. Olan parayı veren kesin. ^^

60-70 arası sadece bana hitap ediyor. 70 den sonrası gene bana göre rutin amele işi. Açıkçası şu anda WoW veya SC2 deki gibi ek paket geliyor gibi bir sevinç içinde değilim. Aktif olmayan bir çok kişide aynı şekilde hissediyordur. Korsan olayını online olma zorunluluğu ile çözmemiş olsalar. Ek paket bayada fiyasko olurdu. Bir çok kişi 60-70 arasını için para verip oynayayım mı acaba diye düşünecektir. Ana paketin satışlarına yaklaşacağını da pek zannetmiyor. Ana paketteki gibi bir istek bende şu anda yok.


Srinelli 22.08.2013 | 07:16


Arkadas bu ne ya. Crusader ne. Hacli seferine mi cikiyoruz.
Paladin desen oldurdun di mi blizz.
Su Loot Runs bana Endless Dungeon olayini hatirlatti. 20 dakikalik olmasi cok kotu.
Yani bir zaman sinirlamasi olmasaymis cok iyi olurdu. Ya da 20 dakika olmasaymis. 1 saat falan olsaymis.
Genel olarak fena durmuyor ama beni hala heyecanlandiramiyor bu oyun. Yine cocuk cocuk isler var. Yok goblin legendary item verecekmis bize, yok loot icin ayri yerler yaratmak. Gercekcilikten uzaklasiyor hep.Trials nedir ya. Ne gerzek bir sey.
d2 ye basladim ben yine. d3 oynamiyorum. assassin imle zip zip zipliyorum.
Crusader'ini de alsin basina calsin blizz. Canim Vampire'i yediler be.
Ek paketle beraber su an sadece 1 sinif duyurdular.
Baska bir sinif aciklanacak mi acep? Druid? mesela. Ona da baska isim bulur blizz gerci. Shaman der. Katil eder beni.


Diabolus 22.08.2013 | 07:35


sirinelli haklı. crusader yerine paladin gelse daha iyi olurdu. d2 den direk barbarianı getirdiysen paladin'i de getirebilirsin. ama lord of destruction ile 2 yeni karakter gelmişti. şimdi bir tane gelecek olması üzücü. eski exp paketin gerisinde kalmaması gerekirdi. ama daha çıkmasına en az 8-9 ay var mutlaka yeni eklemeler olacaktır. yeni karakter de gelebilir ve ısrar üzerine crusader ismi paladinle yer değiştirebilir.

60-70 arası ve üstündeki paragonları kasmak bana göre kolay olmayacak. paragon 99-100 arasında bile 330m exp kazanmak gerekiyordu. buda 60-70 arasınının en azından paragonda kastığımız exp'in yarısından fazlasıyla 70'e ulaşabileceğimizi gösterirmi bilemem ama bence öyle olacak.

pandemonimum kalesi tüylerimi ürpetti açıkçası  ve 5. act çok sağlam olacak inancındayım. tek sıkıntı umarım çok kısa olmaz.

str dex gibi statsları eklemek zaten d2 de olan bir şeydi ve geri getiriyor olmaları güzel.

ben exp paketine para veririm ama eski karakterleri silmeyecekler ve onlarla oynamaya devam edebileceksek. eski karakterlere dokunduklarını öğrenirsem ne alırım ne de oynarım.



Microcuts 22.08.2013 | 08:52


paragon level toplanmıyor merge ediliyor olcak. yani 10 tane karakter slotu açıp hepsini 50'ye getirmek 5 karakteri 100 yapmaktan daha kolay olacağı için böyle saçmalık yapmazlar (heralde)

ayrıca neden crusader olduğu hakkında da şöyle düşünüyorlar: eğer paladin olsaydı hem skilller hem de lore bakımından geçmişe bağlı bir yapı olmak zorunda olacaktı ve esnek davranamayacaklardı. crusader iyidir candır.

ayrıca yeni açıklanan habere göre:

"We want to implement a lot of the new systems and features in a pre-expansion patch for free include Paragon 2.0, Loot 2.0, Loot Runs, and Nephalem Trials. You'll need to purchase the expansion to play as the Crusader, explore Act V, unlock the Mystic, and level up to 70."

xpac gelmeden Paragon 2.0, Loot 2.0, Loot Runs, ve Nephalem Trials gibi bir çok özelliği yeni bir patchle erkenden getirmeyi düşünüyorlar. zaten loot 2.0 olayını duyduktan sonra kim oynamaya devam etmek ister anlayamamıştım. isabet oldu


eidolon 22.08.2013 | 09:42


ya o bu değilde bu genişleme paketini para ilemi satın alacaz ? :D


TerrorSquad 22.08.2013 | 10:34


ya o bu değilde bu genişleme paketini para ilemi satın alacaz ? :D
Nekroses'in dediği çıkarsa para vermeden herkes geçecek ama ben pek sanmıyorum ücretsiz geçiş yapılacağını :)



Sayfa: 1 2 3 ... 17   Yukarı git

Yorum Yapın

Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.