Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Son Makaleler
Sezon 18: Triune Sezonu 23 Ağustos'ta Başlıyor
Sezon 18: Triune Sezonu 23 Ağustos'ta Başlıyor
16.08.2019 | 09:00
Diablo 3 ve Devam Eden Destek
Diablo 3 ve Devam Eden Destek
15.08.2019 | 11:12
Sezon 17 Bitiş Tarihi
Sezon 17 Bitiş Tarihi
02.08.2019 | 23:53
PTR - Yama 2.6.6 - Item Denemeler 1
PTR - Yama 2.6.6 - Item Denemeler 1
31.07.2019 | 12:13
2.6.6 - Karakter Yapıları
2.6.6 - Karakter Yapıları
30.07.2019 | 15:55


Rastgale Makaleler
DFT Yarışmaları; 2 Adet Diablo III RoS Hediye
DFT Yarışmaları; 2 Adet Diablo III RoS Hediye
25.02.2014 | 15:17
Diablo 3 ve Ek Paket'de %50 Indirim
Diablo 3 ve Ek Paket'de %50 Indirim
26.11.2014 | 08:32
PTR 1.0.7 Yama Notları
PTR 1.0.7 Yama Notları
16.01.2013 | 01:04

Son Konular
Sezon 18: Triune Sezonu 23 Ağustos'ta Başlıyor
[18.08.2019 | 04:37]


Diablo 3 ve Devam Eden Destek
[15.08.2019 | 11:12]


Son eklenti
[14.08.2019 | 21:01]


2.6.6 - Karakter Yapıları
[13.08.2019 | 22:51]


Sezon 17 Years of War yapamıyorum
[13.08.2019 | 08:29]



DFT Klanı Kuruluyor  (Okunma sayısı 28060 defa)

DFT Klanı kuruluyor! Sende bu klanda yerini almak istiyorsan elini çabuk tutmalısın ve bilgilerini paylaşmalısın.


Merhaba Arkadaşlar ; 
   Bir süredir aklımız da bulunan DFT klanını nihayet kurduk. Highlord ve Darkangel1976 önderliğinde, DFT Ekibi desteğinde hoş ve güzel bir klan için adımlara başladık..

Amacımız; Bu birlikteliğimizi daha kalıcı, daha sağlam, daha eğlenceli bir hale getirmek. Klanın öncelikli amacı üye sayısını artırmak değil, gerçek hayattaki karakteri iyi olan (D3 karakteri de iyi olursa hayır demeyiz :)   ) kişileri aramızda bulundurmak. Klan içinde geçerli olacak kuralları yakın zamanda belirleyeceğiz. Sizden gelecek tüm fikirler doğrultusunda da bu grubu keyifli bir ortam haline getireceğiz.Bu nedenle fikirlere, eleştirilere açığız.
Highlord

Sitemizde de bazı artıları olmasını istedik ;

* Üyeliklerinizin siteye özel bir avatar arka plan rengi alması :



* Yakında düşündüğümüz bir diğer artısı ise  sürekli gelen beta/alfa anahtarlarının ilk önce belirli bir kısımın dft klani üyeleri içinde çekilişi yapılması. Örn : Heroes Of The Storm gibi.. RoS Beta gibi :)

* Klanımız tabi ki DFT tag'ı dır. ( RoS çıkmadan önce Blizzard Tarafından rezerve edilmiş adlardır. )

* Klan üyelerine özel gizli bölüm.

Tüm üyelerimizin firiklerinizi belirtebileceği bölüm ise : http://www.diablofanturkiye.com/dft-klani/

Başvurularınızı :
Forum Profili > Profili Düzenle > Grup Üyeligi > DFT KLANI > Üyelik Talep Et
Buradan gerekli bilgileri doğru düzgün girip talep edebilirsiniz.

Daha ayrıntıları belirginleştikçe paylasacağız..
Bizi izlemeye devam edin :)





By : Midnite 21.06.2014 | 17:14
Etiketler: dft 
unstable 21.06.2014 | 19:40


Key'ler için ayrıcalık, gizli bölüm falan... özerkliğinizi ilan ediyorsunuz yani :)


Highlord 22.06.2014 | 14:18


Aynen öyle dostum.

Tekkeyi bekleyen, çorbayı içer...


judqe 22.06.2014 | 20:13


Çok güzel oldu bu :)


Alkoer 22.06.2014 | 23:47


herkeze hayırlı olsun


OsmanGaziBey 23.06.2014 | 14:14


Bence İyi Bir Klan Olacak :)


kaaputenen 25.06.2014 | 14:42


hayırlı olsun da bakalım alacaklar mı :)
zaten komunitide  çıkmıyor ama


Highlord 25.06.2014 | 17:14


hayırlı olsun da bakalım alacaklar mı :)
zaten komunitide  çıkmıyor ama

Klan basvurusuna "başka nereye gideyim ki ? :)"  diye yazarak mazlum rolu oynayan seni almazsak olmaz.

DFT'ye hosgeldin


ELendiL 25.06.2014 | 17:38


Forum Profili > Profili Düzenle > Grup Üyeligi > DFT KLANI > Üyelik Talep Et

Profili düzenle sekmesi altında çıkan hiçbir şeye tıklayamıyorum, yeni üye olmamla mı alakalı yoksa firefox kullanmamla falan mı alakalı bilemedim.


kaaputenen 25.06.2014 | 18:23


hayırlı olsun da bakalım alacaklar mı :)
zaten komunitide  çıkmıyor ama

Klan basvurusuna "başka nereye gideyim ki ? :)"  diye yazarak mazlum rolu oynayan seni almazsak olmaz.

DFT'ye hosgeldin

ee zaten bize de boyle kardeşler lazım adamın ciğerini okuyacak
:)
şimdi  ne yapmam lazım nereye tıklayacam oyunda nasıl bulacağım


muharrempolat 26.06.2014 | 10:56


slm abi beleş rfit var mı :))) seddar


darkdestroyer 26.06.2014 | 21:20


hots keyine talibim pls pls pls :D


ELendiL 28.06.2014 | 05:06


Arkadaşlar aktif bir grupsa ben de katılmak istiyorum. Gereken bilgileri veririm fakat yukarıdaki mesajımda da belirttim profil sayfasından başvuru yapamıyorum. İlgilenir misiniz ?


Highlord 28.06.2014 | 16:35


Basvuru  sayfasında bir sorun yok gibi.Şu ana kadar bircok basvuru yapildi ve herhangi bir hata sözkonusu değil gibi.


Umarım sendeki gecici bir sorundur...



Sayfa: 1 2 3   Yukarı git

Yorum Yapın

Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.